Co jest prawdziwym źródłem SIŁY w sprzedaży?
Wysoka energia, zaangażowanie, wiedza, umiejętności i doświadczenie?
Z Pewnością TAK, a ich podwaliną jest SAMOŚWIADOMOŚĆ.
UWAGA: W naszym filmie kolejny raz łączymy elementy merytoryczne „Typologia Klienta w sprzedaży, w oparciu o model DISC SALES” z podstawą „WYSTĄPIEŃ FIRMOWYCH”.
Umiejętność OSIĄGANIA WYNIKÓW jest kluczowym elementem rozwoju w sprzedaży i cechuje najlepszych przedstawicieli w tym obszarze. Badania pokazują, że tylko ok. 10%-20% sprzedawców intuicyjnie wykazuje takie umiejętności. Dobra wiadomość jest taka, że pozostała części wojowników sprzedaży, może także osiągnąć ten poziom jeżeli poprowadzimy ich określoną ścieżką. Droga wiedzie między innymi przez DISC SALES® -czyli ŚWIADOMĄ SPRZEDAŻ – to absolutna konieczność na drodze rozwoju handlowca w kierunku LIDERA SPRZEDAŻY.
DISC SALES® badanie definiujące style sprzedaży i komunikacji. Odkrywa i wskazuje nasze mocne umiejętności w sprzedażowy, mierzy predyspozycje oraz pokazuje jak pracować z klientami i dostosowywać swój styl do ich potrzeb i oczekiwań. Pozwala również identyfikować Klientów, budować typologię oraz dobierać odpowiednie narzędzia sprzedaży do każdego z nich. Idąc dalej, pokazuje co motywuje nas w pracy, jak reagujemy w stresie oraz jak to wykorzystać na co dzień.
Niezależnie jaki program sprzedaży wybierzesz, potrzebna jest wiedza o Naszych własnych psychologicznych podstawach działania – swoich i klienta.