Zarządzanie koszykiem zadań, czyli jak skutecznie zarządzać czasem swoim i pracowników

Wszyscy, którzy na co dzień mają do czynienia z życiem firmowym  wiedzą, że czas potrafi uciekać, biec, iść, trwać lub  trwać niemiłosiernie zwłaszcza w korkach lub zbyt długich spotkaniach. Nadzieję budzi fakt, że czasowi utraconemu może odpowiadać czas odzyskany lub lepiej dobrze zaplanowany. Te i inne problemy, a także konkretne narzędzia ich rozwiązania omówimy na naszych warsztatach. Poruszymy także coraz częściej dyskutowany Work Life Mixture jako element przeplatających się sfer firmowej i prywatnej.

SZKOLENIE TIME MANAGEMENT

Time management
Czas działa na twoją korzyść.

  • Twój sposób zarządzania czasem
  • Na co zużywasz swój czas?
  • Od czego zacząć? Podstawy zarządzania czasem.
  • Czy muszę coś zmieniać? Jak to zmienić, jeżeli muszę?
  • Dlaczego musimy organizować zadania w czasie?

Tylko rzeczy najważniejsze i ważne. Priorytety dlaczego musimy widzieć co jest dla nas najważniejsze?

  • Jak ustalać wagi zadań?
  • Skuteczne narzędzia określające priorytety
  • Określaj priorytety swoje i współpracowników
  • Planuj i wykonuj tylko osiągalne zadania
  • Co to są dystraktory i do czego służy piła?
  • Najważniejsze rzeczy są na pierwszym miejscu. Na pewno?

Zarządzanie koszykiem zadań

  • Działam Sam czy działam mądrze? Sztuka wyboru zadań
  • Co najbardziej przeszkadza w pracy? Co lub Kto zabiera nam cenny czas?
  • Jak skutecznie dzielić się zadaniami.
  • Skuteczne delegowanie oraz kontrola
  • Zarządzanie informacją (skuteczna komunikacja)
  • Jak zarządzać czasem w kryzysowych sytuacjach

Planowanie dnia, miesiąca, kwartału

  • Co nam pomaga planować, skuteczne narzędzia i techniki
  • Skuteczne zarządzanie e-mailem, telefonem, kontaktami
  • Musze wiedzieć co i kiedy chce zakończyć
  • Prowadzenie kalendarza
  • Harmonogram przyjaciel managera

Szkolenie organizowane jest jako szkolenie “in company” lub otwarte.

Zgłoś udział: Formularz zgłoszeniowy