Szkolenie „Oswajanie stresu poprzez ciało, umysł i emocje” online live to wyjątkowy program z zakresu well-being stworzony  z myślą o każdym kto szuka równowagi, poszerzenia samoświadomości, odzyskania balansu pomiędzy życiem zawodowym, a prywatnym, poprawienia samopoczucia w często zabieganym środowisku codziennego życia. Podczas praktycznego warsztatu uczestnicy nauczą się m.in. jak nawiązać kontakt ze swoim ciałem i umysłem, jak prawidłowo oddychać aby redukować stres i napięcia w ciele, jak poradzić sobie z natrętnymi myślami i trudnymi emocjami, jak być bardziej uważnym na przeżywanie tu i teraz, oraz jak wykorzystywać techniki relaksacyjne zarówno kiedy mają czas, jak i mają go mało.Zamów Projekt!

OPINIA: „Bardzo dziękuję za wczorajsze warsztaty 😊 Trenerka była świetna, treści, ćwiczenia, propozycje radzenia sobie w trudnych sytuacjach bardzo trafione. Niby szkolenie cały dzień, a nawet nie wiem kiedy ten czas uciekł. Zachęciło mnie to do samodzielnego poszukiwania nagrań relaksacyjnych i zdecydowanie muszę sobie powtarzać ćwiczenie o zmienianiu podejścia/postawy z negatywnej na pozytywną. Super!” Asia uczestnik szkolenia.

UWAGA: program online live jest przygotowany na 2 dni lub w 4 modułach online.
Program warsztatów jest autorskim projektem prowadzonym przez psychologa, trenerkę biznesu i Mindfulness

Aleksandrę Gelo – Piestę –  bazującym na wielu sprawdzonych metodach rozwojowych tj. coaching zespołowy, techniki neurolingwistycznego programowania umysłu (NLP), elementy Mindfulness (body scanning, medytacja na siedząco, medytacja w ruchu), techniki oddechowe, afirmacje oraz praca z wizualizacją, trening wdzięczności, a także wiele innych.

Na co dzień stres przyjmuje różną postać. Czasami jest emocją, impulsem, ekscytacją, lękiem, niepokojem lub zmartwieniem, które trzyma nas bez snu. Innym razem mocnym wręcz miejscowym bólem, który przychodzi i odchodzi, czasami intensywnie, innym razem jak dziwny wiatr, który skądś wieje. Każdy ma także swoją własną amplitudę, sinusoidę – rodzaj natężenia stresu, w którym wszystko wydaje się jeszcze normalne, a po przekroczeniu którego trudniej wrócić do równowagi.

Dobra wiadomość jest taka, że można nad nim zapanować, ponieważ wg najnowszych badań psychologicznych prowadzonych m.in. przez Kelly Mcgonigal (zobacz nasz artykuł: Zaprzyjaźnij się ze swoim stresem) źródłem odczuwanego stresu jest nasze indywidualne przekonanie, co do zakresu skutków do których może prowadzić. Innymi słowy stres działa na nas w taki sposób jak my sami uważamy, że może wpływać na nasz organizm! To zmienia zasadniczo także podejście do radzenia sobie ze stresem. Zapisz się TERAZ!

Pracujemy w nowym studiu, program jest najbardziej interaktywnym programem online live na rynku!

RAMOWY PROGRAM WARSZTATÓW

Co mówi współczesna psychologia nt. stresu?

  • Co to jest stres i co mówią najnowsze badania?
  • Jak nasze myśli kreują rzeczywistość?
  • Dlaczego stres jest naszym cieniem?
  • Kiedy stres jest moim przyjacielem? Kiedy stres jest moim wrogiem?
  • Poczucie Własnej Wartości
  • Rodzaje stresu.

Gdzie w moim otoczeniu tworzą się napięcia?

  • Diagnoza mojego własnego stresu – przyczyny, skutki
  • Myśli, uczucia, emocje – jak na prawdę działają?
  • Jak rozpoznać zachowania stresogenne? Jak im zapobiegać?
  • Czy tylko ja odpowiadam za swój stres?
  • Gdzie jest największy stres w moim otoczeniu?
  • Reframing – przeramowanie myśli
  • Zmiana negatywnych przekonań
  • Praca z krytykiem wewnętrznym. Co jest moim priorytetem ?

Jak poczuć się lepiej przez ciało?

  • Zachowania służące zdrowiu
  • Ćwiczenia fizyczne pomagające w redukcji napięcia

Jak poczuć się lepiej przez techniki relaksacyjne?

  • Metody oddechowe
  • Wizualizacje
  • Afirmacje i trening wdzięczności
  • Wstęp do Mindfulness i Medytacji

Mój stres vs moja praca

  •  Co powoduje napięcia w pracy?
  • Wyzwania na moim stanowisku
  • Jak działa moja firma – skaner stresu
  • Zarządzanie zadaniami – tu wszystko się zaczyna
  • Jak radzić sobie z przeciążeniami i szumem informacyjnym.
  • Pracoholizm przyczyną wypalenia
  • Jak rozmawiać z przełożonym, gdy to jest trudne?
  • Skala stresu w firmie – kiedy mam włączyć asertywność?

Metody pracy ze stresem

  • Komunikacja otwarta – autorytet w komunikacji
  • Empatia w komunikacji co oznacza i jakie daje możliwości?
  • Dieta umysłu, reflektor na dobre myśli
  • Czego oczekują ode mnie inni w komunikacji

Work Life Balance

  • Jak pogodzić pracę z domem?
  • Dlaczego równowaga jest tak ważna?
  • Schemat życia według WLB

Mój plan na lepsze życie!

  • Jakie elementy biorę dla siebie?
  • Moja własna skrzynka z narzędziami – opracowanie własnych działań
  • Podsumowanie treści szkoleniowych

UWAGA: TERAZ TAKŻE DOSTĘPNY- PAKIET RELAKSACYJNY – JAKO ABONAMENT DLA FIRM NA ZAJĘCIA online – Relaksacja i techniki pracy ze stresem, Mindfullnes, Medytacja, Pilates – (jedno do wyboru lub naprzemiennie) w jednym pakiecie, 1 lub 2 razy w tygodniu dla pracowników w wybranych godzinach po około 1 godzinie.

ZOBACZ TAKŻE ARTYKUŁ: “Zaprzyjaźnij się ze swoim stresem”

ZAPRASZAM: Ola Gelo-PiestaZamów Projekt!