Szkolenie „Zarządzanie stresem poprzez ciało, umysł i emocje” to wyjątkowy program z zakresu well-being stworzony specjalnie z myślą o pracownikach biurowych, zarówno kobietach, jak i mężczyznach w celu poszerzenia samoświadomości, odzyskania równowagi pomiędzy życiem zawodowym a prywatnym, poprawienia samopoczucia w często zabieganym środowisku korporacyjnym. Podczas 2 dni praktycznego warsztatu uczestnicy nauczą się m.in. jak nawiązać kontakt ze swoim ciałem i umysłem, jak prawidłowo oddychać aby redukować stres i napięcia w ciele, jak poradzić sobie z natrętnymi myślami i trudnymi emocjami, jak być bardziej uważnym na przeżywanie tu i teraz, oraz jak wykorzystywać techniki relaksacyjne zarówno kiedy mają czas, jak i mają go mało.Zamów Projekt!

UWAGA: TERAZ  ZAJĘCIA ONLINE – program jest przygotowany na 2 dni lub w 4 modułach online.
Program warsztatów jest autorskim projektem bazującym na różnorodnych metodach rozwojowych tj. coaching zespołowy, techniki neurolingwistycznego programowania umysłu (NLP), elementy Mindfulness (body scanning, medytacja na siedząco, medytacja w ruchu), techniki oddechowe, afirmacje oraz praca z wizualizacją, trening wdzięczności, a także wiele innych.

Na co dzień stres przyjmuje różną postać. Czasami jest emocją, impulsem, ekscytacją, lękiem, niepokojem lub zmartwieniem, które trzyma nas bez snu. Innym razem mocnym wręcz miejscowym bólem, który przychodzi i odchodzi, czasami intensywnie, innym razem jak dziwny wiatr, który skądś wieje. Każdy ma także swoją własną amplitudę, sinusoidę – rodzaj natężenia stresu, w którym wszystko wydaje się jeszcze normalne, a po przekroczeniu którego trudniej wrócić do równowagi.

Dobra wiadomość jest taka, że można nad nim zapanować, ponieważ wg najnowszych badań psychologicznych prowadzonych m.in. przez Kelly Mcgonigal (zobacz nasz artykuł: Zaprzyjaźnij się ze swoim stresem) źródłem odczuwanego stresu jest nasze indywidualne przekonanie, co do zakresu skutków do których może prowadzić. Innymi słowy stres działa na nas w taki sposób jak my sami uważamy, że może wpływać na nasz organizm! To zmienia zasadniczo także podejście do radzenia sobie ze stresem.

UWAGA: TERAZ TAKŻE DOSTĘPNY- PAKIET RELAKSACYJNY – JAKO ABONAMENT DLA FIRM NA ZAJĘCIA online – Relaksacja i techniki pracy ze stresem, Mindfullnes, Medytacja, Pilates – (jedno do wyboru lub naprzemiennie) w jednym pakiecie, 1 lub 2 razy w tygodniu dla pracowników w wybranych godzinach po około 1 godzinie.Zamów Projekt!

RAMOWY PROGRAM WARSZTATÓW

Stres – co mówi współczesna psychologia?

  • Co to jest stres i co mówią najnowsze badania?
  • Jak nasze myśli kreują rzeczywistość?
  • Dlaczego stres jest naszym cieniem?
  • Kiedy stres jest moim przyjacielem? Kiedy stres jest moim wrogiem?
  • Poczucie Własnej Wartości
  • Rodzaje stresu.

Stres w moim otoczeniu

  • Diagnoza mojego własnego stresu – przyczyny, skutki
  • Myśli, uczucia, emocje – jak na prawdę działają?
  • Jak rozpoznać zachowania stresogenne? Jak im zapobiegać?
  • Czy tylko ja odpowiadam za swój stres?
  • Gdzie jest największy stres w moim otoczeniu?
  • Reframing – przeramowanie myśli
  • Zmiana negatywnych przekonań
  • Praca z krytykiem wewnętrznymCo jest moim priorytetem ?

TECHNIKI RADZENIA SOBIE ZE STRESEM POPRZEZ CIAŁO

  • Zachowania służące zdrowiu
  • Ćwiczenia fizyczne pomagające w redukcji napięcia

TECHNIKI RELAKSACYJNE

  • Metody oddechowe
  • Wizualizacje
  • Afirmacje
  • Trening wdzięczności
  • Wstęp do medytacji

Mój stres vs moja praca

  •  Co powoduje stres w pracy?
  • Stres na moim stanowisku
  • Jak działa moja firma – skaner stresu
  • Zarządzanie zadaniami – tu wszystko się zaczyna
  • Co to jest wypalenie zawodowa. Jak przeciwdziałać
  • Pracoholizm diagnoza przyczyn vs stres w organizacji.
  • Skala stresu w firmie – kiedy mam włączyć asertywność?

Trudne sytuacje – metody na redukcje stresu.

  • Komunikacja otwarta – autorytet w komunikacji
  • Dlaczego ludzie się tak źle zachowują – empatia w komunikacji
  • Dieta umysłu, reflektor na dobre myśli
  • Jak rozmawiać z przełożonym, gdy to jest trudne?
  • Czego oczekują ode mnie inni w komunikacji

Work Life Balance

  • Jak pogodzić pracę z domem?
  • Dlaczego równowaga jest tak ważna?
  • Schemat życia według WLB

MÓJ PLAN ANTYSTRESOWY

  • Zebranie wszystkich metod i opracowanie własnego planu
  • Podsumowanie treści szkoleniowych

ZOBACZ TAKŻE ARTYKUŁ: “Zaprzyjaźnij się ze swoim stresem”

ZAPRASZAM: Ola Gelo-PiestaZamów Projekt!