Wystąpienia publiczne i firmowe z elementami Storytellingu – czyli jak atrakcyjnie i przekonująco przemawiać w firmie i na forum publicznym?
Jest wiele wystąpień, które można określić jako dobre, jest wiele takich, które omawiają istotne tematy, lecz tylko nieliczne na prawdę przyciągają uwagę słuchaczy, i zapadają w pamięć. Jak zbudować swoje wystąpienie aby ten swoisty „Show Time” był tak skonstruowany, by przykuwał uwagę, wzbudzał emocje, a jednocześnie był dostosowany do ekspresji naszej osobowości.Zapisz się TERAZ!
Uczestnicy naszego szkolenia poprzez poznanie zasad i reguł rządzących wystąpieniami publicznymi, wypracują swój własny styl występowania na forum, z uwzględnieniem własnej naturalnej ekspresji i predyspozycji.
Komunikacja niewerbalna, czyli to co widać zanim cokolwiek powiesz.
Mowa ciała i gesty – na co zwracać uwagę?
- Sztuka operowania dystansem
- Sygnały niewerbalne
- Równowaga treści i formy
Przygotowanie wystąpienia czyli od pomysłu do realizacji.
- Wybór formatu i formy
- Programy do prezentacji i środki audiowizualne
- Układ konspektu prezentacji lub przemówienia
- Treści merytoryczne – to co najistotniejsze i jak je prezentować?
- Wizualizacja – na co widownia najpierw zwraca uwagę?
- Dobre otwarcie kluczem do sukcesu
- Jak kończyć prezentację aby zrobiła dobre wrażenie?
Werbalna struktura udanego wystąpienia czyli słowa jednak mają znaczenie!
- Jak być dobrym mówcą – podstawy każdego mówcy?
- Atuty werbalne profesjonalnego mówcy
- Błędy językowe – czyli czego unikać, a często nie zdajemy sobie z tego sprawy
- Słowa zwrotnice – inne znaczenie słów
- Słownictwo bliskie danej grupie słuchaczy
- STORYTELLING – czyli jak za pomocą opowieści wzbudzać emocje i zwiększać zainteresowanie słuchaczy.
Jak zjednać sobie ludzi? Co najbardziej zapada w pamięć?
- Pierwsze wrażenie
- Pierwsza minuta tremy – co zrobić aby wejść od razu w dobry rytm
- Efekt świeżości i naturalności
- Reguła komplementarności cech
- Storytelling – jako element wzbudzania zainteresowanie i budowania zaangażowania w biznesie
- Anegdoty, metafory, opowieści i żarty budujące atmosferę
- Pytania retoryczne, pauzy i pasje jako element ekspresji
- Dobre zamknięcie raz jeszcze
Techniki radzenia sobie ze stresem
- Techniki pracy z tremą
- Relaksacja co jest dla mnie naturalne
- Pokonywanie trudnych sytuacji w trakcie wystąpienia
Autoprezentacja
- Sztuka mówienia o sobie
- „Ja” idealny – wizerunek, postawa, głos i ogólne wrażenie
- Sztuka mówienia o sukcesach
- Wystąpienia w stylu TED talks
- Estetyka mówienia – dykcja, tempo, emocje, prostota języka
- Badanie FRIS (opcja)
Trening umiejętności czyli mój własny styl wystąpienia
- Wystąpienia publiczne – moja recepta na sukces
- Prezentacje firmowe – praca z Power Point, Flash, inne – co jest dla mnie odpowiednie?
- Profesjonalizm – jak to rozumiemy
- Inne elementy
Dedykowany trener:
Zuzanna Mazurek
Certyfikowany story coach, dyplomowany trener biznesu, specjalista od komunikacji, ghost writer. Członek i rzecznik prasowy International Coach Federation (ICF).Zapisz się TERAZ!
Ponad dziesięć lat pracowała w branży public relations, gdzie zajmowała się projektowaniem strategii komunikacyjnej, działaniami government affairs, community relations oraz sponsoringiem. Pisała przemówienia dla członków zarządów występujących publicznie. Współpracowała m.in. z takimi markami jak Citi Handlowy, Microsoft, Gillette, Airbus, FedEx, czy PKO BP SA.
Jest absolwentką Szkoły Coachów oraz Szkoły Trenerów Akademii. Wiedzę związaną z coachingiem pogłębiała w Studium Zawodowym Coacha Biznesu oraz w Szkole Coachingu Zespołowego i Grupowego w Pracowni Coachingu NOVO. Ukończyła Certified Story Coach™ Program prowadzony przez Lisę Bloom, autorkę i prekursorkę story coachingu na świecie. Z wykształcenia jest tłumaczem angielskiego i francuskiego.
Jako trener specjalizuje się w storytellingu i skutecznej komunikacji. W relacji coachingowej pracuje zarówno z grupami, jak i indywidualnie.
Zobacz także: Certyfikat jakości dla 4V; Badanie Fris