Najlepsze firmy i najlepsi sprzedawcy nie poprzestają na tym co mieściło się w dotychczasowej definicji sprzedaży
Standardy sprzedaży połączone z technikami komunikacji i budowaniem relacji były skuteczne 15 lat temu. Wszyscy już byli szkoleni i poznali podstawy. Obecnie rynek jest dużo bardziej konkurencyjny i wymagający. Najlepsze firmy i najlepsi sprzedawcy nie poprzestają na tym co mieściło się w dotychczasowej definicji sprzedaży:
- Przygotowanie do pracy z klientem
- Siła jaką mi daje moja firma
- Siła jaką mi daje konkurencja
- Struktura prowadzenia rozmowy handlowej
Dzisiaj należy pójść dalej i rozwijać relację z klientem w następujących obszarach:
- Definiowanie potrzeb
- Właściwa argumentacja handlowa
- Metody prezentowania celu
- Budowanie relacji biznesowych
- Cykl rozwoju relacji biznesowych
- Pokonywanie zastrzeżeń
- Domknięcie rozmowy/ uzyskiwanie zobowiązania
- Analiza po rozmowie
- Monitoring
- Co to znaczy być partnerem w biznesie
Nasze szkolenia „In company” wnikają głęboko nie tylko w biznes naszych klientów ale także w dobre rozumienie biznesu i specyfiki klientów naszych klientów. Żaden rozwój nie może się odbyć bez rozwoju kadry zarządczej i personelu.