– czyli sprzedaż dla Zwycięzców

Rozwój sił sprzedaży jest pierwszym krokiem zdobycia i ugruntowania pozycji firmy, a skutecznie działający zespół handlowy to podstawa istnienia każdej organizacji, która zajmuje się szeroko rozumianą sprzedażą i obsługą klienta. Z jednej strony kompetencje handlowe i sprzedażowe muszą być na najwyższym poziomie, z drugiej strony siła przekonywania i umiejętności komunikacyjne muszą być oparte o własny autorytet naturalny i poczucie własnej wartości handlowca. Stanowi to podstawy sprzedaży eksperckiej, która opiera się na wspólnym rozwijaniu horyzontów współpracujących firm.

W podejściu do sprzedaży do tej pory wydarzyły się trzy przełomy. Pierwszy w 1925 gdy E.K.Strong wydał "The Psychology of Selling", gdzie po raz pierwszy zdefiniował standardy i techniki sprzedaży będące do dziś podstawą działania i wszystkich programów sprzedażowych. Drugi miał miejsce dopiero w latach 70/80, kiedy Profesor Neil Rackham z zespołem przeprowadził szerokie badania dotyczące skuteczności sprzedaży na dużą skalę, badając ponad 10 tyś. sprzedawców w 23 krajach w największych firmach na świecie. W wyniku tego powstała metodologia opisana w książce "Sprzedaż metodą SPIN". Wykazał w niej, że sprzedaż na dużą skalę, różni się znacznie od sprzedaży na małą skalę, wskazując jak niektóre ogólnie stosowane techniki sprzedaży po prostu nie działają, i co tak na prawdę jest skuteczne. Trzeci nastąpił zupełnie niedawno, bo już w XXI wieku, tuż po kryzysie finansowym grupa badaczy z CEB przebadała 6000 sprzedawców z 90 firm, swoje wyniki opublikowali w książce "Sprzedawaj jak Challenger" - M. Dixon, B. Adamson. Świat sprzedaży się zmienił, głównie za sprawą kupujących, przesunął się w kierunku sollution selling, sollution approach. System oparty o 5 grup zachowań sprzedawców, które prowadzą do nowej jakości w sprzedaży.

Nasz program pozwoli Państwu w łatwy, ale bardzo efektywny sposób, wypracować lub udoskonalić proces sprzedaży w Państwa firmie z uwzględnieniem specyfiki branży.

Akademia Skutecznej Sprzedaży - czyli Sprzedaż dla Zwycięzców - to kompleksowa metodologia prowadząca zespoły sprzedaży w taki sposób, aby uzyskiwały realne przyrosty efektywność działania i sprzedaży o minimum 20-30 procent lub więcej. Akademia zawiera kilka etapów i w zależności od potrzeb oraz wartości firmy może być dostosowywana i modyfikowana do potrzeb grupy, a skierowana jest do:

  • Przedstawicieli Handlowych, Przedstawicieli Farmaceutycznych i Medycznych
  • KAM i KAS
  • Doradców Klienta i innych osób zajmujących się sprzedażą

Zawiera zakres podstawowy oraz moduły uzupełniające - połączone z dodatkowym warsztatem dla menedżerów i certyfikacją sprzedaży.

Akademia Skutecznej Sprzedaży składa się z następujących etapów:
  1. Skuteczna sprzedaż czyli jak wejść do wąskiego grona najlepszych w branży -  narzędzia i techniki efektywnej sprzedaży
  2. D3+BAI® lub FRIS® – badanie rozwojowe badające style komunikacji, działania, role w grupie, motywacje jakie stoją za decyzjami oraz wartości -  jako narzędzie do efektywnej pracy z klientami – Test oraz 1 lub 2 dni warsztatu.
  3. Zarządzanie portfelem klientów czyli jak wykorzystać potencjał tkwiący w rynku.
  4. Negocjacje handlowe czyli jak rozpoznawać i stosować style i techniki negocjacyjne aby osiągać wyznaczone cel
  5. Lider Sprzedaży - Sztuka Osiągania Rezultatów w Sprzedaży - czyli jakie cechy i narzędzie najlepszych handlowców powodują, że odnoszą sukces.

Stosujemy także certyfikację procesu sprzedaży. Do zaliczenia Akademii niezbędne jest uczestnictwo we wszystkich modułach  oraz zaliczenie wewnętrznego egzaminu końcowego. Uczestnicy otrzymują certyfikat ukończenia akademii. Zobacz także: Certyfikat jakości dla 4V

Akademia Skutecznej Sprzedaży - Sprzedaż dla Zwycięzców-  może zostać rozbudowana o dodatkowe elementy :

  • Matematyka Handlowa - czyli finansowe aspekty współpracy z klientem
  • Gry negocjacyjne - czyli co tak na prawdę jest ważnego negocjacjach ID-100309651
  • Storytelling – jako element budowania zaufani,  wzbudzania zaangażowania i emocji w biznesie i wystapieniach
  • Wystąpienia publiczne – czyli jak atrakcyjnie i przekonywująco przemawiać w firmie i publicznie
  • Time Management - zarządzanie koszykiem zadań, czyli skuteczna organizacja swojego czasu i zadań
  • Skuteczne oswajanie stresu - czyli jak przeciągnąć stres na swoją stronę.

Zapytaj o projekt,

5 etapów, 4 szkolenia, 1 FRIS i 1 egazamin

DZIAŁ HANDLOWY
  • Przedstawiciele Handlowi
  • Przedstawiciele Medyczni i Farmaceutyczni
  • KAM i KAS
  • Doradcy Klienta i Finansowi
  • Kierownicy ds. Klientów Kluczowych - KAM
  • Siła mojej firmy
  • Wiedza o rynku i konkurencji
  • Klient w centrum uwagi
  • AN i PWW
  • Partner w biznesie
  • Sztuka Osiągania Rezultatów
"Pierwszy raz musiałem zapamiętać coś ze szkolenia" powiedział do mnie uczestnik akademii tuż po egzaminie.