Sprzedaż i komunikacja z Klientem online live

Rozwój sił sprzedaży jest pierwszym krokiem zdobycia i ugruntowania pozycji firmy, a skutecznie działający zespół handlowy to podstawa istnienia każdej organizacji. Co jednak zrobić gdy sytuacja powoduje, że nie można działać w zwyczajowy sposób, a życie wokół zmienia się z dnia na dzień? Pozostaje wykorzystać w pełni profesjonalnie narzędzia, które umożliwia nam współczesna technologia w połączeniu z profesjonalizmem ich stosowania. Pracujemy w nowym studiu nagraniowym.

OPINIE: “Rozmawialiśmy z uczestnikami w piątek. Szkolenie super, pomocne zarówno wziąwszy pod uwagę aspekty techniczne jak i zmianę myślenia. Forma studia z pewnością to coś innego – a może inaczej – przypominało szkolenie w salce. Dawało poczucie zaangażowania i aktywności (flipchart). Jeszcze raz dzięki” Wojtek, Dyrektor sprzedaży.

„Świetne warsztaty, dziękuję. Byłem zaskoczony jak warsztaty online mogą być interaktywne, dużo wiedzy, praktycznych podpowiedzi i rozwiązań. Ćwiczenia jak na normalnych warsztatach, nie poczułem jak zleciał dzień” Marek uczestnik szkolenie.

Najbardziej interaktywne warsztaty live na rynku.

PROGRAM SZKOLENIA:

Profesjonalne przygotowanie

  • Przygotowanie informacji i materiałów merytorycznych
  • Przygotowanie materiałów dla klientów
  • Przygotowania otoczenia
  • Informacje o kliencie

Z jakimi  narzędziami pracujemy?

  • ABC wymagań technicznych
  • Przegląd dostępnych narzędzi na rynku, wady i zalety.
  • Możliwości techniczne, które spowodują lepszy przekaz, pokażą profesjonalne podejście.
  • Czego używają Twoi klienci w komunikacji?

 Strategia działania online z klientemZamów Projekt! 

  • Definicja kontaktów online (live, na żywo): telefon, live meeting, streaming prezentacja online do wielu, prezentacja online indywidualna, webinary, mini dyskusje.
  • Nagrania filmów lub webinarów jako wstęp do rozmowy
  • Mój plan na kontakty do klientów – sekwencja działań: np. newsletter, telefon, e-mail, Live meeting, spotkanie z ekspertem
  • Współpraca z marketingiem

 Standard działania online?

  • Standard rozmowa przez telefon: przygotowanie, otwarcie, badanie potrzeb, odkrywanie potencjału, prezentacja, pokonywanie zastrzeżeń, domknięcie, zakończenie, zaraportowanie – co jest nam potrzebne i jakie mamy środki wyrazu?
  • Różnica między rozmową telefoniczną wzmacniającą wizytę (wcześniej), a rozmową jako podstawowa forma komunikacji (obecnie)
  • Standard prowadzenia Live meetingu – co jest ważne
  • Ćwiczenie live meetingu w parach lub trójkach, w wirtualnych pokojach online.

Budowanie relacji online?

  • Budowanie relacji – nowy wymiar – relacje „elektroniczne” co to oznacza?
  • Efektywność kontaktów czyli cykl rozwoju kontaktów z klientami
  • Budowanie Autorytetu Naturalnego (AN), w obecnej sytuacji
  • Dbanie o komfort w kontaktach i Poczucie Własnej Wartości (PWW)

Działania promocyjne online –  trudne sytuacje w sprzedaży

  • Problemy techniczne online
  • Problemy czasowe (koordynacja spotkań)
  • Trudne sytuacji i pokonywanie zastrzeżeń klienta online

DODATKOWO:

  1. ZOBACZ TAKŻE: „Oswajanie stresu online live
  2.  ZOBACZ TAKŻE: szkolenia, coaching oraz doradztwo online live

ZAPRASZAMY Zamów Projekt!