Sprzedaż i komunikacja z Klientem online

Rozwój sił sprzedaży jest pierwszym krokiem zdobycia i ugruntowania pozycji firmy, a skutecznie działający zespół handlowy to podstawa istnienia każdej organizacji.
Co jednak zrobić gdy sytuacja powoduje, że nie można działać w zwyczajowy sposób, a życie wokół zmienia się z dnia na dzień? Pozostaje wykorzystać w pełni profesjonalnie narzędzia, które umożliwia nam współczesna technologia w połączeniu z profesjonalizmem ich stosowania.

PROGRAM SZKOLENIA ONLINE

Profesjonalne przygotowanie

  • Przygotowanie informacji i materiałów merytorycznych
  • Przygotowanie materiałów dla klientów
  • Przygotowania otoczenia
  • Informacje o kliencie

Z jakimi  narzędziami pracujemy?

  • ABC wymagań technicznych
  • Przegląd dostępnych narzędzi na rynku, wady i zalety.
  • Możliwości techniczne, które spowodują lepszy przekaz, pokażą profesjonalne podejście.
  • Czego używają Twoi klienci w komunikacji?

 Strategia działania online z klientemZamów Projekt! 

  • Definicja kontaktów online (live, na żywo): telefon, live meeting, streaming prezentacja online do wielu, prezentacja online indywidualna, webinary, mini dyskusje.
  • Nagrania filmów lub webinarów jako wstęp do rozmowy
  • Mój plan na kontakty do klientów – sekwencja działań: np. newsletter, telefon, e-mail, Live meeting, spotkanie z ekspertem
  • Współpraca z marketingiem

 Standard działania online?

  • Standard rozmowa przez telefon: przygotowanie, otwarcie, badanie potrzeb, odkrywanie potencjału, prezentacja, pokonywanie zastrzeżeń, domknięcie, zakończenie, zaraportowanie – co jest nam potrzebne i jakie mamy środki wyrazu?
  • Różnica między rozmową telefoniczną wzmacniającą wizytę (wcześniej), a rozmową jako podstawowa forma komunikacji (obecnie)
  • Standard prowadzenia Live meetingu – co jest ważne
  • Ćwiczenie live meetingu w parach lub trójkach, w wirtualnych pokojach online.

Budowanie relacji online?

  • Budowanie relacji – nowy wymiar – relacje „elektroniczne” co to oznacza?
  • Efektywność kontaktów czyli cykl rozwoju kontaktów z klientami
  • Budowanie Autorytetu Naturalnego (AN), w obecnej sytuacji
  • Dbanie o komfort w kontaktach i Poczucie Własnej Wartości (PWW)

Działania promocyjne online –  trudne sytuacje w sprzedaży

  • Problemy techniczne online
  • Problemy czasowe (koordynacja spotkań)
  • Trudne sytuacji i pokonywanie zastrzeżeń klienta online

DODATKOWO:

  1. ZOBACZ TAKŻE: „Zarządzania stresem” „Mindfullnes” i „Pilates” JAKO PAKIET I  ABONAMENT dla pracowników online (sprzedajemy w pakietach miesięcznych – w abonamencie  do ustalenia np. jeden, dwa lub trzy razy w tygodniu przez 30-45 minut): https://4value.com.pl/szkolenia/psychologia-i-biznes/skuteczne-oswajanie-stresu/
  2.  ZOBACZ TAKŻE: szkolenia, coaching oraz doradztwo online

ZAPRASZAMY Zamów Projekt!