Sprzedaż i komunikacja z Klientem online live
Rozwój sił sprzedaży jest pierwszym krokiem zdobycia i ugruntowania pozycji firmy, a skutecznie działający zespół handlowy to podstawa istnienia każdej organizacji. Co jednak zrobić gdy sytuacja powoduje, że nie można działać w zwyczajowy sposób, a życie wokół zmienia się z dnia na dzień? Pozostaje wykorzystać w pełni profesjonalnie narzędzia, które umożliwia nam współczesna technologia w połączeniu z profesjonalizmem ich stosowania. Pracujemy w nowym studiu nagraniowym.
OPINIE: “Rozmawialiśmy z uczestnikami w piątek. Szkolenie super, pomocne zarówno wziąwszy pod uwagę aspekty techniczne jak i zmianę myślenia. Forma studia z pewnością to coś innego – a może inaczej – przypominało szkolenie w salce. Dawało poczucie zaangażowania i aktywności (flipchart). Jeszcze raz dzięki” Wojtek, Dyrektor sprzedaży.
„Świetne warsztaty, dziękuję. Byłem zaskoczony jak warsztaty online mogą być interaktywne, dużo wiedzy, praktycznych podpowiedzi i rozwiązań. Ćwiczenia jak na normalnych warsztatach, nie poczułem jak zleciał dzień” Marek uczestnik szkolenie.
Najbardziej interaktywne warsztaty live na rynku.
PROGRAM SZKOLENIA:
Profesjonalne przygotowanie
- Przygotowanie informacji i materiałów merytorycznych
- Przygotowanie materiałów dla klientów
- Przygotowania otoczenia
- Informacje o kliencie
Z jakimi narzędziami pracujemy?
- ABC wymagań technicznych
- Przegląd dostępnych narzędzi na rynku, wady i zalety.
- Możliwości techniczne, które spowodują lepszy przekaz, pokażą profesjonalne podejście.
- Czego używają Twoi klienci w komunikacji?
Strategia działania online z klientemZamów Projekt!
- Definicja kontaktów online (live, na żywo): telefon, live meeting, streaming prezentacja online do wielu, prezentacja online indywidualna, webinary, mini dyskusje.
- Nagrania filmów lub webinarów jako wstęp do rozmowy
- Mój plan na kontakty do klientów – sekwencja działań: np. newsletter, telefon, e-mail, Live meeting, spotkanie z ekspertem
- Model Hybrydowy współpracy z klientem – na czym polega?
- Współpraca z marketingiem
Standard działania online?
- Standard rozmowa przez telefon: przygotowanie, otwarcie, badanie potrzeb, odkrywanie potencjału, prezentacja, pokonywanie zastrzeżeń, domknięcie, zakończenie, zaraportowanie – co jest nam potrzebne i jakie mamy środki wyrazu?
- Różnica między rozmową telefoniczną wzmacniającą wizytę (wcześniej), a rozmową jako podstawowa forma komunikacji (obecnie)
- Standard prowadzenia Live meetingu – co jest ważne
- Ćwiczenie live meetingu w parach lub trójkach, w wirtualnych pokojach online.
Budowanie relacji online?
- Budowanie relacji – nowy wymiar – relacje „elektroniczne” co to oznacza?
- Efektywność kontaktów czyli cykl rozwoju kontaktów z klientami
- Budowanie Autorytetu Naturalnego (AN), w obecnej sytuacji
- Dbanie o komfort w kontaktach i Poczucie Własnej Wartości (PWW)
Działania promocyjne online – trudne sytuacje w sprzedaży
- Problemy techniczne online
- Problemy czasowe (koordynacja spotkań)
- Trudne sytuacji i pokonywanie zastrzeżeń klienta online
DODATKOWO: Zamów Projekt!
- ZOBACZ TAKŻE VIDEO: SZKOLENIA ONLINE
- ZOBACZ TAKŻE: szkolenia, coaching oraz doradztwo online live
ZAPRASZAMY