odrecznieWydaje się, że o strategiach sprzedaży i marketingu napisano i powiedziano już wszystko.

Jednak co jakiś czas pojawia się firma, która zaskakuje rynek zupełnie innym podejściem, sposobem działania, znajduje nowy kanał  lub zupełnie inaczej wykorzystuje dotychczasowy. Zarządzając na co dzień firmami dobrze wiemy, że takie przykłady są inspirujące, pokazujące przekraczanie kolejnych granic i pobudzające do działania. Stawiamy więc od razu pytanie co z tego wynika dla naszej firmy? Który element i w jaki sposób wykorzystany przesunie element konkurencyjności w naszą stronę, na jak długo i za jaka cenę?

Opracowanie strategii, wdrożenie, monitoring, mierzenie efektów i  korygowanie to podstawowe elementy każdej strategii.

  • Opracowanie strategii marketingowej ATL, BTL – w tym rozwoju i pozycjonowania marki.
  • Wprowadzenie marek na rynek.
  • Opracowanie strategii sprzedaży, dystrybucji i zwiększenie efektowności sprzedaży.
  • AdWords, FB i media społecznościowe, co tak na prawdę dają?
  • Opracowanie i wdrażanie standardów sprzedaży.
  • Strategia cenowa – kto w firmie odpowiada za cenę i jak sprzedawać w dobrej cenie?
  • Segmentacja, targeting i retargeting.
  • Strategie sprzedaży i marketingu w realiach silnej konkurencji (wojna cenowa)
  • PR, CSR i rola wizerunku w biznesie.
  • Programy lojalnościowe.
  • Usprawnienia dystrybucji i łańcucha dostaw.
  • Dostępność produktów na rynku.
  • Organizacja Call i Contact Center

Zobacz także: Program kreowania strategii,  Program rozwoju sprzedaży, Program wdrożenia innowacji

ZAMÓW KONSULTACJĘ STRATEGICZNĄ SWOJEGO BIZNESU:

Zapytaj o Projekt!