Program Rozwoju Sprzedaży
Podstawowy cel większości organizacji biznesowych pozostaje od początku właściwie niezmienny i jest nim zwiększenie sprzedaży oraz szeroko rozumiana poprawa jej efektywności. Zarządzanie sprzedażą to opracowany zestaw strategii, technik i narzędzi, które przekładają się wprost na wyniki. Szczególnie ważne teraz w sytuacji kryzysowej, gdy trzeba wdrożyć rozwiązania, które od razu pozwolą nam pójść do przodu.
W podejściu do sprzedaży tak B2C, jak i B2B do tej pory wydarzyło się kilka wielkich przełomów, ostatni odbywa się teraz i dotyczy pracy, sprzedaży i kontaktów z klientem online. Chcesz wiedzieć jakie? Umów się na spotkanie lub rozmowę.
Metodologia 4VALUE Business Consulting korzysta z najnowszych badań w tym zakresie. Opiera się na analizie i diagnozie obecnego systemu sprzedaży, określeniu potrzeb, celów biznesowych, wypracowaniu właściwej strategii, planu działania, a następnie wdrożeniu wraz z monitoring i opcjami modyfikowania. Nawet jeżeli mówimy dziś o restrukturyzacji, to trzeba robić to w sposób POTENCJAŁOWY aby zachować zdolność organizacji do wzrostów i zajmowania nowych obszarów. W obecnej sytuacji ważna jest umiejętność znalezienie nowej równowagi w sprzedaży, tj. tych elementów, uwzględniając szerokie działania online, które będą determinowały naszą sprzedaż w przyszłości:
SZTUKA OSIĄGANIA REZULTATÓW W SPRZEDAŻY
Wdrożone programy sprzedaży, w zależności od firmy i oznaczonych celów pozwalają nam osiągać skuteczność zespołów na skali wzrostu od 15 do 30 procent.
Sprzedaż w sytuacji kryzysowej – co zrobić w zależności od branży i kanału w jakim działamy? Najnowsze skuteczne modele sprzedaży poparte doświadczeniem i badaniami. Program opiera się o metodologię 4VALUE – analizę działań w spółce w konfrontacji z rynkiem oraz w porównaniu z najlepszymi standardami na rynku i wypracowaniu nowych standardów działania!
“SKRZYNKA SPRZEDAŻY Z NARZĘDZIAMI” – najbardziej efektywne narzędzia sprzedaży dziś:
- Prospecting – cold calling oraz segmentacja i targeting obecnych klientów
- Prospecting – cold mailing, sms, Linked in
- Prospecting – zespół sprzedaży (handlowcy i sprzedawcy)
- Prospecting – ofertowanie, polecenia i rekomendacje oraz sekwencje działań
- Business problem solving – selling,
- Social Selling, Linked in
- Sprzedaż na wydarzeniach
- SEO i content marketing
- Webinaria, konferencje itd.
- Strategia działania SEM, e-commerce
- Budowa “lejeków sprzedaży” pod konkretne kampanie
- Standard sprzedaży który robi różnicę
- Tajemnica osiągania i przekraczania celów – zasady, metodologia i najlepsza praktyka
- Definicja wartości dla klienta
Ponadto wdrożenie oraz rozwój sprzedaży przez Akademię Sprzedaży, Matematykę Handlową
- analiza danych – Data Integrator
- zarządzanie zmianą w całym procesie
ZOBACZ ARTYKUŁ: “Pakiet ANTY korona WIRUSOWY dla firm” oraz
Skuteczna Sprzedaż, oraz Skuteczna sprzedaż – SZKOLENIE
ZOBACZ ARTYKUŁ: “Matematyka Handlowa cz.II – dla Menedżerów Sprzedaży i KAM”
ZOBACZ FILM: “Skuteczna Sprzedaż”