“Lider najwyższej jakości usług z zakresu coachingu i mentoringu biznesowego”
Redakcja magazynu i portalu Businesswoman & life już po raz XX organizuje konkurs i galę Businesswoman Awards.
Miło nam poinformować, że jury konkursu BusinessWomen&life wyróżniło 4VALUE Business Consulting przyznając nam nominację do nagrody “Lider najwyższej jakości usług w zakresie coachingu i mentoringu biznesowego”. Serdecznie dziękujemy za wyróżnienie.
Celem plebiscytu jest promowanie przedsiębiorczości, prezentacja osiągnięć, wyróżnienie oraz nagrodzenie najbardziej kreatywnych i dynamicznych firm. Nagrody zostaną wręczone podczas uroczystej gali 29 września 2023 w Warszawie.
Poniżej link do strony konkursowej 4VALUE https://konkurskobietbiznesu.pl/firma/4value/
W ramach przygotowania uroczytości redakcja magazynu przeprowadziła wywiad z naszym Dyrektorem Generalnym Andrzejem Kochankiem
Pomagamy zdobywać biznesowe szczyty!
MISJĄ FIRMY 4VALUE JEST ROZWIJANIE LUDZI I ORGANIZACJI, BY WYKORZYSTALI SWÓJ POTENCJAŁ I REALIZOWALI MARZENIA. ANDRZEJ KOCHANEK,
DYREKTOR GENERALNY 4VALUE BUSINESS CONSULTING, PORÓWNUJE SWOJĄ PRACĘ DO EKSCYTUJĄCYCH WYPRAW GÓRSKICH, BO RÓWNIEŻ W BIZNESIE
ZDOBYWANIE SZCZYTÓW MA SYMBOLICZNE ZNACZENIE.
BWL: Jakie były początki 4VALUE Business Consulting i jak ewoluowała oferta firmy od momentu jej założenia w 2012 roku do jej obecnego kształtu?
AK: Pracując dla dużych firm i korporacji, mierzyłem się z pragnieniem, aby stworzyć własną firmę doradczą. Długo pracowaliśmy nad tym, by połączyć nasze bogate doświadczenie w zarządzaniu z wiedzą i metodologią w taki sposób, by na końcu procesu klient otrzymał to, co sprawi, że znajdzie się w miejscu, w którym zawsze chciał się znaleźć. Dzięki temu założeniu stworzyliśmy model pracy oparty na zaufaniu oraz własną metodologię budowania strategii firmy STOP-LOOK-GO!, od której wszystko się w biznesie zaczyna. Z biegiem czasu rozbudowaliśmy naszą działalność o doradztwo biznesowe, warsztaty, coaching, mentoring i szkolenia rozwijające ludzi i zespoły oraz stworzyliśmy oprogramowanie Data Integrator w ramach rozwoju systemów IT. Jesteśmy przekonani, że praca sprawia przyjemność wtedy, gdy inspiruje ludzi do działania, odkrywa nowe możliwości i pozwala rozwijać firmę i jej pracowników.
BWL: Jaka przyświeca Państwu misja?
AK: Nasza misja brzmi: „Sprawiamy, że nasi klienci odnoszą sukcesy biznesowe, osiągają plany, spełniają marzenia.
Pomagamy rozwijać ludzi i organizacje” Często przytaczamy cytat z „Alicji w Krainie Czarów”: „Jeżeli nie wiesz, dokąd chcesz dojść, nie ma znaczenia, jaką drogą pójdziesz”. A od siebie dodajemy: gdy już wiesz, gdzie chcesz dojść i co osiągnąć, wtedy droga nabiera nowego znaczenia! Ponieważ kocham góry, więc często żartuję, że zajmujemy się wyprawami górskimi, bo zdobywanie szczytów w biznesie ma symboliczne znaczenie. Przeprowadzamy klientów z miejsca, w którym są obecnie, do miejsca, które wskazują jako szczyty dla swojego binzesu.
BWL: 4VALUE Business Consulting dostarcza unikatowych unikatowych rozwiązań dostosowanych do potrzeb klientów. W jaki sposób rozpoznawane są te potrzeby i dobierane do nich rozwiązania?
AK: Na naszą pracę składa się kilka elementów – po pierwsze nasza metodologia, która zakłada diagnozę, analizę i wywiady, dająca nam wiedzę o firmie klienta i rynku. Drugim ważnym czynnikiem jest wiedza i bogate doświadczenie naszych konsultantów zarówno w zarządzaniu organizacjami, jak też w prowadzeniu projektów doradczych i szkoleniowych. Wyróżnia nas wyczucie biznesowe, czyli umiejętność łączenia wielu różnych elementów w jedną całość. Często klienci po zrealizowanym projekcie mówią nam, że lepiej wiedzieliśmy, czego im potrzeba, niż oni sami.
BWL: Jakie podejście stosujecie, aby inspirować i motywować klientów do podnoszenia efektywności i osiągania lepszych wyników?
AK: Staramy się pokazywać dobre praktyki, aktualne trendy i wyzwania biznesowe. Komunikujemy je na firmowym blogu, w social mediach czy podczas wystąpień na konferencjach, a także budując sieć networkingową. Istnieją trzy grupy klientów, które wymagają odmiennego podejścia. Pierwszą grupą są klienci, którzy mają świadomość, że rozwój, doradztwo i szkolenia to inwestycja. Sami się do nas zgłaszają, poszukując najlepszych rozwiązań i form współpracy. Drugą grupę stanowią klienci, którzy poszukują rozwiązań, ale nie są przekonani do działań rozwojowych. Tutaj trzeba najpierw zbudować zaufanie, pokazać wiedzę i doświadczenie oraz zainspirować, by klient otworzył się na współpracę. Trzecią grupą są klienci, którzy swoje podejście do rozwoju wyrażają w zdaniu: „Kto może wiedzieć więcej o mojej firmie, branży niż ja sam?”. W tym przypadku potrzebna jest praca od podstaw. Zaufanie budowane jest małymi krokami.
Wywiad ukazał się w wydaniu wrzesień-październik “BusinessWomen&life” https://businesswomanlife.pl/