Interim Management – to rozwiązanie dla firm, które poszukują doświadczonych menedżerów lub konsultantów do przeprowadzenia określonych działań w firmie w ustalonym czasie. Rozwiązanie często wspierające firmę w okresach zmian i przeobrażeń, realizacji dużych wyzwań lub reorganizacjach.
Przykładowe zadania prowadzone w ramach Interim Management:
- Restrukturyzacja firmy dla całości lub wybranych obszarów
- Podniesienie wartości firmy, przygotowanie do sprzedaży
- Fuzje i przejęcia, poszukiwanie partnerów do współpracy
- Budowa i prowadzenie zespołów handlowych w określonym czasie
- Analiza i diagnoza kultury organizacyjnej, wdrożenie nowej struktury
- Optymalizacja produkcji
- Zwiększenie zasięgu i efektywności sprzedaży
- Obniżenie kosztów
Firma 4VALUE współpracuje z grupą doświadczonych Menedżerów i Konsultantów, którzy są gotowi podjąć się wyzwań w poszukiwanym zakresie. Zajmujemy się także rekrutacją osób na projekty oraz wsparciem doradczym zarówno ich jak i Właścicieli/Zarząd, w trakcie trwanie procesu.
Polecamy do przejrzenia certyfikowanego programu: Wirtualny Członek Zarządu®.
Z drugiej strony Interim Management to wyzwanie dla kadry menedżerskiej i konsultantów powołanych do firmy do osiągnięcia określonych celów i wykonania zdefiniowanych zadań wymagających kwalifikacji na z góry określony czas.
Korzyści dla Firmy:
- Doświadczenie ekspertów
- Import nowego know-how
- Przygotowanie pod dalsze zarządzanie
- Monitoring i kontrola procesu
- Znajomość realnych kosztów
- Brak długoterminowych zobowiązań
ZAPRASZAM DO WSPÓŁPRACY: Andrzej Kochanek – Dyrektor Generalny