Szkolenie dla przedstawicieli handlowych sieci aptek

ZID-100324710łożoność pracy kupca w sieci aptecznej posiada wiele aspektów biznesowych. Zarówno sieci aptek jak i producenci zdają sobie sprawę z konieczności współpracy. Często rozmowy mają charakter negocjacji cenowych, jednak takie podejście jest trudne dla obydwu stron. Konieczność rozwijania wolumenu sprzedaży dotyczy zarówno apteki jaki i producenta. Dlatego współpraca oraz ustalanie aktywności marketingowo-sprzedażowych musi iść dwutorowo. Po pierwsze, atrakcyjny produkt w atrakcyjnej cenie. Po drugie, zakup, za którym idzie szereg aktywności marketingowych, które wzmacniają pozycje sieci aptek jak i samego producenta w kwestii produktów, które chce promować.
Proponowany przez nas projekt ma na celu, pokazanie stronie zależności jakie oddziaływają na firmy w . Omówienie oraz zaprojektowanie najlepszych narzędzi, które mają na celu zabezpieczenie obydwu stron w obszarach zainteresowań.

Istotne jest aby pracownicy Państwa firmy kontaktując się z klientem zewnętrznym potrafili:
  • używać odpowiedniej formy komunikacji biznesowej
  • budować relację z klientem, prowadząc rozmowę z pozycji partnerskiej, a tym samym tworzyć atmosferę sprzyjającą wymianie informacji
  • badać potrzeby klienta w taki sposób, aby dysponować rzeczywistym obrazem oczekiwań a w następstwie wiedzieć, które produkty mogą sprostać oczekiwaniom
  • prezentować ofertę z punktu widzenia rozwiązań na rozpoznane oczekiwania i wyłonione, potencjalne trudności
  • skutecznie rozwiązywać sytuacje konfliktowe
  • asertywnie negocjować
  • wykorzystywać okazje biznesowe
  • radzić sobie z sytuacjami trudnymi podczas procesu sprzedażowego między siecią aptek, a producentem
Proponujemy dwudniowe szkolenie podzielone na cztery moduły:
  1. Rynek, ekonomia, producent – jak to działa?
  2. Style zachowań. Rodzaje zarządzania. Etapy współpracy. Ja i mój styl współpracy.
  3. Komunikacja. Jak negocjować?
  4. Zarządzanie portfelem klientów.