Szkolenie dla przedstawicieli handlowych sieci aptek
Złożoność pracy kupca w sieci aptecznej posiada wiele aspektów biznesowych. Zarówno sieci aptek jak i producenci zdają sobie sprawę z konieczności współpracy. Często rozmowy mają charakter negocjacji cenowych, jednak takie podejście jest trudne dla obydwu stron. Konieczność rozwijania wolumenu sprzedaży dotyczy zarówno apteki jaki i producenta. Dlatego współpraca oraz ustalanie aktywności marketingowo-sprzedażowych musi iść dwutorowo. Po pierwsze, atrakcyjny produkt w atrakcyjnej cenie. Po drugie, zakup, za którym idzie szereg aktywności marketingowych, które wzmacniają pozycje sieci aptek jak i samego producenta w kwestii produktów, które chce promować.
Proponowany przez nas projekt ma na celu, pokazanie stronie zależności jakie oddziaływają na firmy w . Omówienie oraz zaprojektowanie najlepszych narzędzi, które mają na celu zabezpieczenie obydwu stron w obszarach zainteresowań.
Istotne jest aby pracownicy Państwa firmy kontaktując się z klientem zewnętrznym potrafili:
- używać odpowiedniej formy komunikacji biznesowej
- budować relację z klientem, prowadząc rozmowę z pozycji partnerskiej, a tym samym tworzyć atmosferę sprzyjającą wymianie informacji
- badać potrzeby klienta w taki sposób, aby dysponować rzeczywistym obrazem oczekiwań a w następstwie wiedzieć, które produkty mogą sprostać oczekiwaniom
- prezentować ofertę z punktu widzenia rozwiązań na rozpoznane oczekiwania i wyłonione, potencjalne trudności
- skutecznie rozwiązywać sytuacje konfliktowe
- asertywnie negocjować
- wykorzystywać okazje biznesowe
- radzić sobie z sytuacjami trudnymi podczas procesu sprzedażowego między siecią aptek, a producentem
Proponujemy dwudniowe szkolenie podzielone na cztery moduły:
- Rynek, ekonomia, producent – jak to działa?
- Style zachowań. Rodzaje zarządzania. Etapy współpracy. Ja i mój styl współpracy.
- Komunikacja. Jak negocjować?
- Zarządzanie portfelem klientów.