DISC SALES D3+BAI® – samoświadomość i dopasowanie do klienta jako podstawa rozwoju w SPRZEDAŻY

Rozwój sił sprzedaży jest pierwszym krokiem zdobycia i ugruntowania pozycji firmy, a skutecznie działający zespół promocji to podstawa istnienia każdej organizacji zwłaszcza w farmacji. Z jednej strony kompetencje promocyjne i sprzedażowe muszą być na najwyższym poziomie, z drugiej strony komunikacja z klientami musi być oparta na  specjalistycznej wiedzy merytorycznej, relacjach i wiedzy o nich samych aby dobrze odczytywać potrzeby. Stanowi to podstawy sprzedaży eksperckiej, która opiera się na wspólnym rozwijaniu horyzontów współpracujących stron. Dlatego badanie DISC SALES D3+BAI® jest krokiem milowym z rozwoju przedstawicieli i handlowców.

DISC SALES® – badanie rozwojowe definiujące style komunikacji i umiejętności sprzedażowe, pozwala dobrać odpowiednie narzędzia sprzedaży do danego typu osobowości. Mierzy predyspozycje w sprzedaży,  pokazuje jak pracować z klientami, jak dostosowywać swój styl,  jakich narzędzi używać, jak inicjować zwiększenie współpracy? itp. Pokazuje również co nas motywuje w pracy i w sprzedaży.

TEAMS – preferowane role w zespole. Mierzy poziom 5 ról zespołowych, wskazując te, które badany preferuje pełnić w zespole. Poddając badaniu wszystkich członków zespołu, widzimy, które z tych ról dominują w zespole a których brakuje, aby zespół osiągał jeszcze lepsze efekty.

BAIwewnętrzne motywacje, co nas motywuje w pracy. Cechy, które przekładają się na wyniki: wiedza, ekonomia, artyzm, solidarność, wpływ, wewnętrzny spokój.

VALUES – wartości, które stoją za decyzjami, to jest ten element który wskazujemy pod wodą w górze lodowej: Lojalność, niezależność, równość, uczciwość.

 CELE SZKOLENIAZamów Projekt! 

Uczestnicy będą potrafili rozpoznać cztery perspektywy poznawcze określone w modelu DISC D3+BAI®. Na tej podstawie określą cechy oraz potrzeby osób, z którymi na co dzień pracują – klientów. Będą bardziej świadomi swojego postrzegania otoczenia, zdarzeń, zachowania ludzi, jak również sposobu przetwarzania informacji. Nauczą się także, jak komunikować się z innymi, uwzględniając naturalne predyspozycje i potrzeby zarówno swoje, jak i odbiorcy. Każdy uczestnik otrzyma indywidualny raport opisujący jego styl sprzedaży, komunikacji, a także role w grupie, wartości i wewnętrzne motywacje. Będzie miał również możliwość omówienia go w grupie i wypracowanie do wdrożenia do pracy z klientami lub pracownikami.

Jako efektywną opcję zwłaszcza przy pracy nad rozwojem sprzedaży proponujemy – 2 dni:

Przygotowanie projektu – badanie składa się z wypełnienie testu po otrzymaniu unikatowego tokenu oraz dwóch dni warsztatów w grupach szkoleniowych – pierwszy dzień wprowadza model, drugi jest profilowany pod  sprzedaż, efektywność działania, zarządzanie lub pracę w grupie.

01 PROGRAM WARSZTATÓW

 DISC SALES D3+BAI®

  • Co oznacza DISC D3?
  • Ludzie są różni jednak różni w określony sposób – poznajemy metodologię
  • Identyfikujemy własny style DISC
  • Komunikowanie się z moim stylem
    Komunikacja – w ćwiczeniach – jak z tym pracować
  • Power DISC – Twoje mocne strony
    Wyjaśnienie wyników – co mówią wykresy?
  • Publiczny obraz siebie
  • Prywatny obraz siebie (działanie w stresie)
  • Postrzegany Obraz
    DISC SALES – Mój Styl Sprzedaży
  • Odczytywanie niezbędnych informacji
  • Identyfikowanie klientów
  • Dobór odpowiedniego stylu komunikacji do klienta.
  • Co oznacza skuteczność dla danego stylu DISC?
  • Sprzedawanie klientom o różnych stylach
    Skuteczna sprzedaż DISC SALES
  • Zarządzanie Stylami sprzedaży DISC
  • Zwiększanie sprzedaży
  • Co jest potrzebne aby osiągać wyniki?
  • Jak kształtować procesy w firmie i jak lepiej wpływać na działania?
  • Jak działa człowiek, jeżeli chodzi o komunikację i przekładanie tego na działania?
  • Mój plan na portfel
    Wprowadzenie w role zespołowe TEAMS
  • Definicja ról zespołowych i co z tego wynika
  • Zasady działania w grupie
    Wprowadzenie do wartości VALUES
  • Opis wewnętrznych czynników motywacyjnych
  • Dominujące wartości
  • Jak mogę z tego korzystać?
    Wstęp do postaw BAI – co leży u podstaw moich motywacji w pracy i sprzedaży?
  • Przegląd postaw BAI
  • Intensywność BAI
  • Wykres BAI
  • Zastosowanie BAI
    Grafy osobowości
  • Plan działania – doskonalenie swoich umiejętności interpersonalnych
  • Co daje od siebie w tym procesie
    Zarządzanie trudnymi sytuacjami
  • Co nas różni, co nas łączy?
  • D3+BAIwykresy zbiorcze dla zespołu – styl komunikacji oraz co nas motywuje dla całego zespołu.

ZAPRASZAMY SERDECZNIEZapisz się TERAZ!