DIGITAL MARKETING I SOCIAL MEDIA W BIZNESIE

 Szkolenie przeznaczone jest dla:

  • Product Managerów i Marketing Managerów, którzy są odpowiedzialni za obszar on-line
  • Właścicieli i Managerów firm, którzy chcą budować wizerunek firmy za pośrednictwem Mediów Społecznościowych
  • Digital i E-commerce Managerów zarówno początkujących, jak i tych którzy chcą wymienić się doświadczeniam
  • Managerów HR, którzy chcą budować wizerunek rzetelnego pracodawcy

Celem warsztatów jest:

  • Wzmocnienie i ugruntowanie wiedzy z zakresu marketingu w odniesieniu do on-line
  • Pomoc w zrozumieniu, na jakich zasadach działają Media Społecznościowe
  • Poszerzenie wiedzy z zakresu budowania indywidualnego przekazu
  • Przedstawienie wybranych narzędzi wspierających komunikację on-line
  • Jak zaplanować swoją strategię działań on-line?
  • Najbardziej efektywne działania e-commerce!

 PROGRAM WARSZTATÓW:

Off-line i On-line Marketing

  • Telewizja, radio, gazeta, billboardy, internet – które nośniki dają największe efekty
  • Marketing 4.0 komunikacja i interakcja z odbiorcą
    • Różnica między użytkownikiem, konsumentem, a klientem
    • Jak budować ambasadorów marki
  • Analityka w marketingu – po co nam wiedza o naszych klientach i odbiorcach
    • Era Big Data – jakie można gromadzić i przechowywać dane
    • Konsolidacja i wizualizacja danych, wiedza i wnioski
    • Analiza rynku i konkurencji – dlaczego warto ją robić, jak wyciągać wnioski
    • Analiza SWOT – jako ważny element strategii marketingowej
  • Określenie grupy docelowej konsumentów / klientów, rynków zbytu
  • Określenie celów działań marketingowych.
    • Co jest najważniejsze dla moich klientów (konsumentów)
    • Czego szukają on-line/off-line
    • Marketing lokalny, a marketing globalny
    • Sposób zdobycia nowych klientów
    • Sposób rozwoju marki, itp.
  • Wartość marki (Core & Additional Value)
  • Przygotowanie contentu produktowego metodą „PCK”
  • e-commerce –  potencjał, rozwój, strategia!

 Social Media – jak efektywnie wykorzystać je w kampaniach marketingowych

  • Funkcjonowanie najważniejszych kanałów internetowych i ich możliwości:
    • Facebook, YouTube, LinkedIn, Instagram
    • Twitter
    • Snapchat
    • Pinterest
    • Tik Tok
    • Portale i fora branżowe
  • Jak powinien wyglądać profil firmy
  • Fan Page, czy Ambasador marki – różnice, wady i zalety
  • Personal branding i Social Selling, kiedy warto budować twarzą pozycję marki

 Zaproś do działania – wszystko o CTA (Call to Action)

  • Rodzaje komunikacji (werbalna, a niewerbalna)
    • Komunikacja niewerbalna w Social Media – odbiór i algorytmy
    • Aktywne słuchanie – Empatia i jej rola w Social Media – interakcja z klientem
    • Komunikat personalizowany
  • Strona internetowe, Ad Words, CEO, SEO itp
  • Budowa wizerunku marki, poprzez pozytywną komunikację
  • Kim są nasi odbiorcy, 4 typy osobowości w oparciu o typologię kolorów Junga
    • Dlaczego warto i jak dostroić się komunikacyjnie do rozmówcy?

Opowiadaj Historie – Storytelling w praktyce

  • Pozytywne zaskoczenie odbiorcy
  • Wykorzystanie trendów Social Media w artykułach firmy (narzędzie GT)
  • Wartość dodana, a formularz subskrypcji
  • Dlaczego warto opowiedzieć historię poprzez film

 Lejek Marketingowy, a lejek sprzedażowy

  • TOFU, MOFU, BOFU – jak wygląda lejek marketingowy
  • Jak zaprojektować własny lejek marketingowy
  • Źródła ruchu np. strona, landing page, SM itd.
  • Projektowanie ścieżki odbiorcy
  • Skuteczność e-commerce, gdzie jej szukać?
  • Narzędzia do online marketingu, na różnych etapach lejka
    • Sposoby budowania świadomości
    • Zaangażowanie odbiorcy
    • Konwersja sprzedaży
  • Projektowanie lejka sprzedażowego i konfigurowanie CRM
    • Analiza działań krok po kroku
    • Warianty na Tak, Nie i może

Wybrane narzędzia AI w marketingu

  • Chat GPT, Google Bard, Bing i inne narzędzia do tworzenia treści pisanych i grafiki
  • Writer – ocena jakości treści
  • Canva – narzędzie do tworzenia obrazów oraz wideo
  • inne

KPI’s i Analityka w marketingu internetowym

  • Mierniki sukcesu KPI’s
    • Wyświetlenia, zaangażowanie vs. konwersja sprzedaży
  • Ustalanie kampanii oraz analiza wyników
    • Jak stawiać i mierzyć cele kampanii
  • Ciągłe dostosowywanie kampanii i poprawa rezultatów
  • ROPO i odwrócone ROPO w e-Commerce
  • Kampania wizerunkowa vs. kampania sprzedażowa

 Czas trwania: 2 dni.
* Ze względu na interakcję, rekomendujemy by użytkownicy mieli ze sobą Smartfony z dostępem do Internetu.

ZAPRASZAMZapisz się TERAZ!