4VALUE Business Consulting działa na rynku farmaceutycznym od wielu lat, łącząc doświadczenia producenta z działaniami dystrybutora oraz aptek. Nasze działania obejmują kompleksowe usługi od strategii sprzedaży i marketingu, otwarcia hurtowni farmaceutycznych, wytwórni, audyt procedur (GMP, GDP), wsparcia procesów rejestracji produktów leczniczych, strategię dla dystrybucji, przygotowanie i analizę danych, szkolenia dla Przedstawicieli Medycznych, Farmaceutycznych, KAM/KAS i Menedżerów.
Strategia Firmy Farmaceutycznej Zapytaj o Projekt!
- Tworzenie i wdrażanie strategii firmy: STOP-LOOK-GO!®
- Strategie sprzedaży, marketingu, cenowe (Pricing)
- Warsztaty strategiczne: KLIKNIJ TUTAJ
- Restrukturyzacja, reorganizacja i optymalizacja
- Doradztwo dla Zarządów, program: Wirtualny Członek Zarządu®
Sprzedaż i marketing
- Digital marketing w Farmacji
- E-commerce w Farmacji
- Badania rynkowe, analizy
- Segmentacja, targeting i retargeting medyczny i apteczny,
- Market access,
- Dobór właściwej struktury sił promocji i sprzedaży do potrzeb rynkowych (Przedstawiciele Medyczni, Przedstawiciele Farmaceutyczni, KAM, KAS),
- Podnoszenie efektywności sprzedaży i marketingu
- Planowanie ROI
- Programy Opieki Farmaceutycznej (POF), programy lojalnościowe i sprzedażowe dla aptek i personelu aptecznego,
- Strategie marketingu i wybór kanałów dotarcia.
- Komunikacja i mix sprzedaży: Producent – Lekarz – Apteka – Dystrybutor – wykorzystanie synergii i współpracy na każdym poziomie?
- MULTICHANNEL w Farmacji jak dzisiaj działać skutecznie?
- Zgłoszenia rejestracyjne produktów OTC/SD
Opracowanie, wdrożenia i szkolenia COMPLIANCE
Opracowujemy i wdrażamy firmowe procedury compliance. Szkolimy zespoły promocji i sprzedaży, weryfikujemy procesy i dostosowujemy do aktualnych przepisów, tak aby całe zespoły jak i ich klienci czuli się bezpiecznie w działaniach na rynku.
Optymalizacja procesów (office i produkcja) Umów Konsultację
Praca nad efektywnością biznesu i operacyjną sprawnością działania:
DIAGNOZA
- Analiza i diagnoza obecnego stanu
- Wizualizacja najważniejszych elementów procesów
- Identyfikacja kluczowych problemów, marnotrawstw i ograniczeń
POTENCJAŁ
- Wypracowanie i nakreślenie operacyjnej mapy zmian
- Zaprojektowanie elementów efektywnościowych, testowanie i modelowanie
- Przygotowanie firmy do zarządzania zmianą
- Plan działań “Development Plan”
- Wdrożenie
- Monitoring procesu i wyników
- Weryfikacja i dostosowanie
- Asysta prawna podczas całego procesu
DATA INTEGRATOR – Rozwiązania IT dla Farmacji
- KONTROLA BUDŻETU, KOSZTÓW DZIAŁAŃ, ROZLICZEŃ Z SIECIAMI, DYSTRYBUTORAMI – DLA FARMACJI!
- DATA INTEGRATOR
- Narzędzie dla wszystkich firm poszukujących kontroli nad budżetem, wydatkami i automatyzacją współpracy z klientami, analizą danych
- Uczenie maszynowe i AI, nowy wymiar zarządzania danymi!
- Modele i scenariusze predykcyjne w oparciu i AI
- Doradztwo przy analizie danych -przygotowanie i interpretacja danych
- Kontrola i monitoring budżetów oraz kosztów na całą firmę, jak również dział, region, portfel, osobę
- Karty wyników na dział, region, portfel przedstawiciela, firmę. Dane zarządcze dla Menedżerów i Zarządu
- Zarządzanie danymi na
- NOWOŚĆ! Automatyzacje rozliczeń i kontaktów z klientami: pobierz materiał informacyjny pdf – kliknij TUTAJ!
Otwarcia Wytwórni i Hurtowni Farmaceutycznej
Kompleksowa obsługa, pełny proces wdrożeniowy:
- doradztwo w zakresie lokalizacji,
- konkursy ofert na wybór operatora, wsparcie negocjacji z operatorami,
- koncepcja projektu i procesów ( obiekty nowe oraz istniejące do przebudowy/ modernizacji),
- wyceny wstępne,
- nadzór nad realizacją, przygotowanie według GMP, GDP
- projekty architektoniczne, wykonawcze, kosztorysowanie, nadzór budowlany i wykonawstwo,
- przygotowanie wszystkich niezbędnych zgłoszeń i formalności wymaganych dla uzyskania zezwolenia na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej i wytwórni (odbiory obiektu, sanepid, GIF),
- reprezentowanie podmiotu na etapie konsultacji i odbiorów branżowych, także podczas kontroli
(w tym: Nadzór Budowlany, Straż Pożarna, Sanepid, GIF), - dokumentacja i opracowanie procedur zgodnie z GMP, GDP. “Księga Jakości” – zindywidualizowana do funkcjonowania danej firmy,
- dostosowanie danych do wymagań systemu producenta
- kwalifikacje, mapowania, procedury operacyjne i systemowe,
- walidacja systemu IT – według GAMP 5 oraz wytycznych GIF
- szkolenia z zakresu procedur operacyjnych i systemowych,
- wsparcie na każdym etapie wdrażania procesów logistycznych i administracji,
- audyty okresowe budynku, instalacji, urządzeń krytycznych, systemów skomputeryzowanych, procedur i procesów,
- działania korygujące.
Audyty Procedur na zlecenie Umów Konsultację
Szeroki zakres usług audytowych:
- Audyt procedur i procesów na zlecenie np. producenta u operatora logistycznego
- Aktualizacja i audyt procedur i procesów wewnętrznych GMP, DPD
- Przygotowanie pod kątem kontroli certyfikacyjnych.
- Konkursy ofert pod kątem wyboru operatora w różnych obszarach
Dystrybucja i dostępność leków
Czy masz właściwie działającą dystrybucję?
- Audyt kanałów dystrybucji, określenie potencjału
- Metody i narzędzia działania w dystrybucji farmaceutycznej
- Oscylatory jak nimi zarządzać?
- Wprowadzenie produktu na rynek
- Problemy z dostępnością leków na rynku jak z nimi pracować?
- Audyty istniejących dedykowanych kanałów dystrybucji
- Rozwiązania i usługi Call Center
Mamy na koncie wprowadzenie najbardziej efektywnych systemów zarządzania dostępnością produktów na rynku w tym w problemach z eksportem.
ZOBACZ TAKŻE: Szkolenia dla farmacji – PRODUCENCI
SERDECZNIE ZAPRASZAM Zapytaj o Projekt!
Andrzej Kochanek – Dyrektor Generalny 4VALUE Business Consulting
Ekspert rynku farmaceutycznego, przez 17 lat zdobywał doświadczenie w dużych spółkach giełdowych i międzynarodowych tak na poziomie producentów jak i dystrybucji. Brał również udział w tworzeniu jednej z największych sieci aptek w Polsce. W latach 2009/2012 członek zarządu Izby Gospodarczej Farmacja Polska. Autor wielu artykułów o zarządzaniu w farmacji i sprzedaży.
ZAPRASZAM – Andrzej Kochanek
NASI PARTNERZY: