4VALUE Business Consulting działa na rynku farmaceutycznym od wielu lat, łącząc doświadczenia producenta z działaniami dystrybutora oraz aptek. Nasze działania obejmują kompleksowe usługi od strategii sprzedaży i marketingu, otwarcia hurtowni farmaceutycznych, wytwórni,  audyt procedur (GMP, GDP), wsparcia procesów rejestracji produktów leczniczych, strategię dla dystrybucji, przygotowanie i analizę danych, szkolenia dla Przedstawicieli Medycznych, Farmaceutycznych, KAM/KAS i Menedżerów.

Strategia Firmy Farmaceutycznej Zapytaj o Projekt!
  • Tworzenie i wdrażanie strategii firmy: STOP-LOOK-GO!®
  • Strategie sprzedaży, marketingu, cenowe
  • Warsztaty strategiczne
  • Strategia, ROAD MAP i operacyjny plan działania
  • Doradztwo dla Zarządów, program: Wirtualny Członek Zarządu®
Sprzedaż i marketing w Farmacji
  • Digital marketing w Farmacji
  • E-commerce w Farmacji
  • Badania rynkowe, analizy z wykorzystaniem AI
  • Segmentacja, targeting i retargeting medyczny i apteczny,
  • Dobór właściwej struktury sił promocji i sprzedaży do potrzeb rynkowych (Przedstawiciele Medyczni, Przedstawiciele Farmaceutyczni, KAM, KAS),
  • Dystrybucja Farmaceutyczna, współpraca z sieciami
  • Podnoszenie efektywności sprzedaży i marketingu
  • Planowanie ROI
  • Programy Opieki Farmaceutycznej (POF), programy lojalnościowe i sprzedażowe dla aptek i personelu aptecznego,
  • Strategie marketingu i wybór kanałów dotarcia.
  • Komunikacja i mix sprzedaży: Producent – Lekarz – Apteka – Dystrybutor – wykorzystanie synergii i  współpracy na każdym poziomie?
  • MULTICHANNEL  w Farmacji jak dzisiaj działać skutecznie?
  • Zgłoszenia rejestracyjne produktów OTC/SD

Opracowanie, wdrożenia i szkolenia COMPLIANCE

Opracowujemy i wdrażamy firmowe procedury compliance. Szkolimy zespoły promocji i sprzedaży, weryfikujemy procesy i dostosowujemy do aktualnych przepisów, tak aby całe zespoły jak i ich klienci czuli się bezpiecznie w działaniach na rynku.

Optymalizacja procesów (office i produkcja) Umów Konsultację

Praca nad efektywnością biznesu i operacyjną sprawnością działania:

DIAGNOZA

  • Analiza i diagnoza obecnego stanu
  • Wizualizacja najważniejszych elementów procesów
  • Identyfikacja kluczowych problemów, marnotrawstw i ograniczeń

POTENCJAŁ

  • Wypracowanie i nakreślenie operacyjnej mapy zmian
  • Zaprojektowanie elementów efektywnościowych, testowanie i modelowanie
  • Przygotowanie firmy do zarządzania zmianą
  • Plan działań “Development Plan”

DZIAŁANIE

  • Wdrożenie
  • Monitoring procesu i wyników
  • Weryfikacja i dostosowanie
  • Asysta prawna podczas całego procesu
DATA INTEGRATOR – Rozwiązania IT dla Farmacji

 BUDŻETOWY KRWIOOBIEG FIRMY – DATA INTEGRATOR – CO UMOŻLIWIA?

I. Jest oprogramowaniem, które pozwala na wprowadzenie zaplanowanego budżetu wydatków firmy na cały rok z podziałem na okresy, działy, produkty, rejony, aż do pojedynczego pracownika.

II. Pozwala na bieżące wpisywanie kosztów, przez każdego pracownika. Dzięki temu widzimy na co dzień jaka jest całkowita utylizacja budżetu firmy na każdym poziomie.

III. System zawiera trzy poziomy akceptacji wydatków oraz daje możliwość  dysponowania budżetem poszczególnym szefom działów w ramach swoich uprawnień, co daje przejrzystość, mobilność i oszczędność kosztowe.

IV. System pozwala na automatyzację i kontrolę rozliczeń z kontrahentami B2B (sieci, hurtownie, detal) – pracownik np. KAM dokonuje ustaleń z kontrahentem, następnie zakłada na te ustalenia zlecenie, które musi być zaakceptowane przez jego przełożonego. Po akceptacji system automatycznie wysyła informację do klienta na wskazany e-mail z prośbą o akceptację. Po zakończeniu zlecenia system automatycznie inicjuje rozliczenie kontraktu.

 Otwarcia Wytwórni i Hurtowni Farmaceutycznej

Kompleksowa obsługa, pełny proces wdrożeniowy:

  • doradztwo w zakresie lokalizacji,
  • konkursy ofert na wybór operatora, wsparcie negocjacji z operatorami,
  • koncepcja projektu i procesów ( obiekty nowe oraz istniejące do przebudowy/ modernizacji),
  • wyceny wstępne,
  • nadzór nad realizacją, przygotowanie według GMP, GDP
  • projekty architektoniczne, wykonawcze, kosztorysowanie, nadzór budowlany i wykonawstwo,
  • przygotowanie wszystkich niezbędnych zgłoszeń i formalności wymaganych dla uzyskania zezwolenia na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej i wytwórni (odbiory obiektu, sanepid, GIF),
  • reprezentowanie podmiotu na etapie konsultacji i odbiorów branżowych, także podczas kontroli
    (w tym: Nadzór Budowlany, Straż Pożarna, Sanepid, GIF),
  • dokumentacja i opracowanie procedur zgodnie z GMP, GDP. “Księga Jakości” – zindywidualizowana do funkcjonowania danej firmy,
  • dostosowanie danych do wymagań systemu producenta
  • kwalifikacje, mapowania, procedury operacyjne i systemowe,
  • walidacja systemu IT – według GAMP 5 oraz wytycznych GIF
  • szkolenia z zakresu procedur operacyjnych i systemowych,
  • wsparcie na każdym etapie wdrażania  procesów logistycznych i administracji,
  • audyty okresowe budynku, instalacji, urządzeń krytycznych, systemów skomputeryzowanych, procedur i procesów,
  • działania korygujące.
Audyty Procedur na zlecenie Umów Konsultację

Szeroki zakres usług audytowych:

  • Audyt procedur i procesów na zlecenie np. producenta u operatora logistycznego
  • Aktualizacja i audyt procedur i procesów wewnętrznych GMP, DPD
  • Przygotowanie pod kątem kontroli certyfikacyjnych.
  • Konkursy ofert pod kątem wyboru operatora w różnych obszarach
 Dystrybucja i dostępność leków

Czy masz właściwie działającą dystrybucję?

  • Audyt kanałów dystrybucji, określenie potencjału
  • Metody i narzędzia działania w dystrybucji farmaceutycznej
  • Oscylatory jak nimi zarządzać?
  • Wprowadzenie produktu na rynek
  • Problemy z dostępnością leków na rynku jak z nimi pracować?
  • Audyty istniejących dedykowanych kanałów dystrybucji
  • Rozwiązania i usługi Call Center

Mamy na koncie wprowadzenie najbardziej efektywnych systemów zarządzania dostępnością produktów na rynku w tym w problemach z eksportem.

ZOBACZ TAKŻE: Szkolenia dla farmacji – PRODUCENCI

SERDECZNIE ZAPRASZAM Zapytaj o Projekt!

Andrzej Kochanek – Dyrektor Generalny 4VALUE Business Consulting
Ekspert rynku farmaceutycznego, przez 17 lat zdobywał doświadczenie w dużych spółkach giełdowych i międzynarodowych tak na poziomie producentów jak i dystrybucji. Brał również udział w tworzeniu jednej z największych sieci aptek w Polsce. W latach 2009/2012 członek zarządu Izby Gospodarczej Farmacja Polska. Autor wielu artykułów o zarządzaniu w farmacji i sprzedaży.

ZAPRASZAM – Andrzej Kochanek

NASI PARTNERZY: