BUDŻETOWY KRWIOOBIEG FIRMY
KONTROLA BUDŻETU I KOSZTÓW, GENEROWANIE OSZCZĘDNOŚCI, INTEGRACJA DANYCH, AUTOMATYZACJA ROZLICZEŃ Z SIECIAMI I DYSTRYBUTORAMI
– Dla Farmacji, FMCG, Automotive,
– Dla innych branż.
DATA INTEGRATOR – CO UMOŻLIWIA?
I. Jest oprogramowaniem, które pozwala na wprowadzenie zaplanowanego budżetu wydatków firmy na cały rok z podziałem na okresy, działy, produkty, rejony, aż do pojedynczego pracownika.
II. Pozwala na bieżące wpisywanie kosztów, przez każdego pracownika. Dzięki temu widzimy na co dzień jaka jest całkowita utylizacja budżetu firmy na każdym poziomie.
III. System zawiera trzy poziomy akceptacji wydatków oraz daje możliwość dysponowania budżetem poszczególnym szefom działów w ramach swoich uprawnień, co daje przejrzystość, mobilność i oszczędność kosztowe.
IV. System pozwala na automatyzację i kontrolę rozliczeń z kontrahentami B2B (sieci, hurtownie, detal) – pracownik np. KAM dokonuje ustaleń z kontrahentem, następnie zakłada na te ustalenia zlecenie, które musi być zaakceptowane przez jego przełożonego. Po akceptacji system automatycznie wysyła informację do klienta na wskazany e-mail z prośbą o akceptację. Po zakończeniu zlecenia system automatycznie inicjuje rozliczenie kontraktu.
Narzędzie dla wszystkich firm poszukujących oszczędności, kontroli nad budżetem, wydatkami i współpracą z klientami.
NASI KLIENCI O DATA INTEGRATOR:
- „Dawniej rozliczenia kwartału zajmowało mi miesiąc, teraz zajmuje ½ godziny”
- „Mamy to o czym marzyliśmy kilka lat temu: szybkość, mobilność, sprawność, kontrolę, przejrzystość, obniżkę kosztów – audytorzy są zadowolenie. Widzimy wydatki co do grosza na osobę!”
- „Zabraliśmy możliwość kombinowania, system sprawia, że pieniądze nie trafiają w niewłaściwe miejsca, w złej proporcji lub do niewłaściwych osób. Obieg jest bezpieczniejszy”
DATA INTEGRATOR – KORZYŚCI!
- Pełna transparentna kontrola budżetu – brak bieżącej kontroli powoduje wzrost kosztów! Im większa firma tym większe straty z tego tytułu ponosi!
- Duże oszczędności kosztów – poprzez ograniczenia nadmiarowych wydatków pracowników oraz poprzez lepszą kontrolę zawieranych kontraktów z kontrahentami!
- Trzy poziomy akceptacji powodują, że pracownicy włączają samokontrolę w wydatkach kosztowych. Zrobienie akceptacji w telefonie, trwa kilka sekund.
- Daje pełną kontrolę nad pracownikami w terenie – wiele kosztów często zawyżanych jest normalizowana.
- Sprawia że rozliczenia z sieciami i dystrybutorami stają się przejrzyste i proste w obsłudze
- Archiwizuje wszystkich wydatki online – umożliwia dołączenie dokumentów w pdf
- Wewnętrzny audyt i controling są zachwycone! Możliwość łatwego wygenerowania dokumentacji kosztowej i związanej z nią ścieżki akceptacji. Także przez kontrole zewnętrzne łatwiej prowadzić.
- Daje możliwość wysyłania danych do systemów księgowych – „U nas nic nie zostanie włożone do SAP, zanim nie ma akceptacji w DI” Kontroler finansowy międzynarodowej firmy!
- Bieżąca kontrola operacji – trzeci poziom akceptacji ma dział finansowy
- Bezpieczeństwo i przejrzystość wydatków w zgodzie z prawem i compliance.
- Zmniejsza obieg papierowy dokumentów, także z klientami
- Przygotowana integracja z KSeF
- Możliwość włączenia modułów AI
Dzięki temu klient ma wyniki swoich działań online zestawione wraz z planowanymi budżetami oraz stopniem ich wykorzystania.
O NASZYM SYSTEMIE:
“DATA INTEGRATOR – pozwolił nam zaoszczędzić naprawdę duże pieniądze i czas naszych ludzi” Roman, Dyrektor Sprzedaży
“Data Integrator jest naprawdę rewelacyjnym narzędziem zarządzania budżetem, kosztami i rozliczeniami z klientami w sprzedaży i całej firmie, pozwolił nam na kontrolę kosztów i zaoszczędzenie wydatków idących w miliony złotych. Polecam DI ze względu na funkcjonalność i dobrą współpracę z firmą 4VALUE Business Consulting” V-ce Prezes współpracującej firmy.
DATA INTEGRATOR działa z sukcesem w takich firmach jak: ZENTIVA, NORD FARM, CHIESI, GREJSPOL i INNYCH.
UZYSKAJ DOFINANSOWANIE:
Istnieje możliwość zdobycia dofinansowania do wdrożenia naszego systemu w różnych programów unijnych:
- Bon na cyfryzację
- Grant na cyfryzację
- Programy typu TIK, SMART itp.
- Inne
DATA INTEGRATOR to przewaga firmy:
- Bezpieczeństwo, pewność i kontrola, która uwalnia potencjał!
- Zarządzanie budżetem ONLINE
- Wprowadzanie faktur kosztowych do systemu,
- Przygotowanie do KSeF
- Generowanie zleceń ONLINE
- Duże oszczędności dzięki bardzo dobrej kontroli kosztów i zleceń
- Kontrola rozliczeń z sieciami, Dystrybutorami itp.
- Dostępność na urządzeniach mobilnych
- Możliwość dodania skanów dokumentów i umów
- Usługa zbierania i analizowani danych na zlecenie
- Możliwość definiowania raportów w tym raportów zarządczych
- Codzienny serwis i monitoring działań itp.
Zapytaj o szczegóły, umów bezpłatną konsultację: Umów Konsultację
ZAPRASZAM