Przeznaczenie
  • dla niezależnych serwisów, np. RTV, komputerowych, AGD
  • dla grup serwisów, np. serwis główny plus punkty serwisowe
  • dla serwisantów pracujących w punktach serwisowych
  • dla serwisantów mobilnych pracujących u klientów
Technologia
  • dostęp do systemu przez przeglądarkę internetową
  • technologia wykonania Microsoft ASP.NET, baza danych SQL Oracle
  • system instalowany na lokalnym serwerze w serwisie
Naprawy
  • możliwość zgłoszenia naprawy przez Internet
  • rejestracja przyjęcia sprzętu w serwisie
  • rejestracja danych klienta
  • rejestracja etapów naprawy
  • łatwe dopisywanie części do naprawy
  • zintegrowanie zakończenia naprawy lub wydania sprzętu z dokumentem magazynowym (WZ), dokumentem sprzedaży (faktura VAT) i paragonem fiskalnym
  • rejestracja wydania sprzętu, sposobu wysyłki (odbiór osobisty, kurier)
  • możliwość sprawdzenia stanu naprawy przez Internet
Magazyny
  • dowolna liczba magazynów
  • pełna dokumentacja ruchów magazynowych (dokumenty magazynowe wejść i wyjść)
  • powiązanie dokumentów magazynowych z naprawami
Sprzedaż
  • obsługa sprzedaży usług (naprawy, konserwacje, ekspertyzy)
  • obsługa sprzedaży części zamiennych i akcesoriów
  • wystawianie faktur VAT, korekt faktur VAT
  • współpraca z drukarkami fiskalnymi
  • powiązanie dokumentów sprzedaży z naprawami
Raporty
  • raporty wykonanych napraw i zużytych części
  • raporty sprzedaży usług, części i akcesoriów
  • raporty stanów magazynowych na dowolny dzień
  • raporty magazynowe wg dokumentów, wg pozycji na dokumentach
  • możliwość eksportu danych w formacie Excel
Administracja
  • indywidualne loginy i hasła użytkowników
  • zaawansowany system uprawnień
  • definiowanie firm serwisowych, modeli sprzętu, części zamiennych
  • elastyczna struktura cen sprzedaży części i akcesoriów
Moduł integracji z systemem Panasonic Pananet
  • wykonany przy współpracy z Panasonic Marketing Europe i twórcami korporacyjnego systemu Pananet, zaakceptowany przez Dział Serwisu Panasonic w Europie i Polsce
  • wykorzystuje interfejs DSDF wg specyfikacji Panasonic’a i usługi webowe
  • obsługuje automatyczne pobieranie zgłoszeń serwisowych z systemu Pananet do D3
  • obsługuje automatyczne wysyłanie danych opisujących naprawę na różnych etapach naprawy z D3 do Pananet
  • obsługuje automatyczne pobieranie do D3 statusów napraw ustawionych przez systemy Pananet i SAP
  • obsługuje składanie zamówień na części z poziomu D3
Komunikacja z innymi systemami
  • generowanie plików raportowych wg specyfikacji gwarantów JVC, Sharp, Toshiba, Philips.
  • generowanie plików raportowych wg specyfikacji QuadraZapytaj o Projekt!