dla niezależnych serwisów, np. RTV, komputerowych, AGD
dla grup serwisów, np. serwis główny plus punkty serwisowe
dla serwisantów pracujących w punktach serwisowych
dla serwisantów mobilnych pracujących u klientów
Technologia
dostęp do systemu przez przeglądarkę internetową
technologia wykonania Microsoft ASP.NET, baza danych SQL Oracle
system instalowany na lokalnym serwerze w serwisie
Naprawy
możliwość zgłoszenia naprawy przez Internet
rejestracja przyjęcia sprzętu w serwisie
rejestracja danych klienta
rejestracja etapów naprawy
łatwe dopisywanie części do naprawy
zintegrowanie zakończenia naprawy lub wydania sprzętu z dokumentem magazynowym (WZ), dokumentem sprzedaży (faktura VAT) i paragonem fiskalnym
rejestracja wydania sprzętu, sposobu wysyłki (odbiór osobisty, kurier)
możliwość sprawdzenia stanu naprawy przez Internet
Magazyny
dowolna liczba magazynów
pełna dokumentacja ruchów magazynowych (dokumenty magazynowe wejść i wyjść)
powiązanie dokumentów magazynowych z naprawami
Sprzedaż
obsługa sprzedaży usług (naprawy, konserwacje, ekspertyzy)
obsługa sprzedaży części zamiennych i akcesoriów
wystawianie faktur VAT, korekt faktur VAT
współpraca z drukarkami fiskalnymi
powiązanie dokumentów sprzedaży z naprawami
Raporty
raporty wykonanych napraw i zużytych części
raporty sprzedaży usług, części i akcesoriów
raporty stanów magazynowych na dowolny dzień
raporty magazynowe wg dokumentów, wg pozycji na dokumentach
możliwość eksportu danych w formacie Excel
Administracja
indywidualne loginy i hasła użytkowników
zaawansowany system uprawnień
definiowanie firm serwisowych, modeli sprzętu, części zamiennych
elastyczna struktura cen sprzedaży części i akcesoriów
Moduł integracji z systemem Panasonic Pananet
wykonany przy współpracy z Panasonic Marketing Europe i twórcami korporacyjnego systemu Pananet, zaakceptowany przez Dział Serwisu Panasonic w Europie i Polsce
wykorzystuje interfejs DSDF wg specyfikacji Panasonic’a i usługi webowe
obsługuje automatyczne pobieranie zgłoszeń serwisowych z systemu Pananet do D3
obsługuje automatyczne wysyłanie danych opisujących naprawę na różnych etapach naprawy z D3 do Pananet
obsługuje automatyczne pobieranie do D3 statusów napraw ustawionych przez systemy Pananet i SAP
obsługuje składanie zamówień na części z poziomu D3
Komunikacja z innymi systemami
generowanie plików raportowych wg specyfikacji gwarantów JVC, Sharp, Toshiba, Philips.