Zintegrowana Platforma Handlowa
– to unikatowy software i narzędzie handlowe zawierające w sobie elementy czerech systemów:
- Aktywne Call Center
- Aktywne Prezentacje
- Aktywny CRM
- Aktywna Platforma Handlowa
- Moduł zarządczy
Naszym atutem jest fakt, że możemy to całkowicie dostosować do Państwa potrzeb. 4SalesCRM to Idealne rozwiązanie dla dużych, średnich, a także małych firm dla których kompleksowość systemu 4SalesCRM będzie dużym dodatkowym impulsem na zdobycie, zatrzymanie klientów i wzrost biznesu. Dodatkowo jeżeli którejś z poniższych funkcjonalności nie ma obecnie w firmie np. Call Center lub przedstawicieli handlowych możemy to dla Państwa uruchomić, łącznie z zatrudnieniem i przeszkoleniem pracowników, a następnie nadzorować i monitorować efekty działań.
Aktywna Platforma Call Center
- Call Center w Twojej firmie
- Zdalny nadzór nad CC
- Możliwość Folow up’ów w zintegrowaniu z systemem klienta
- Badania Marketingowe – możliwość tworzenia kwestionariuszy CATI – sumowanie wyników on line.
- Raporty aktywności, kosztów i jakości rozmów
- Nagrania rozmów, możliwość wdzwonienia się w rozmowę consultanta w trakcie prowadzenia badania.
- Usługi CC – „wyniesione CC”- możemy zatrudnić osobę która będzie u nas zatrudniona ale siedzieć będzie w biurze naszego klienta i nadzór jakościowy i ilościowy będzie robiony przez nas.
Aktywny CRM
- Planowanie wizyt
- Wprowadzenie segmentacji klientów
- Tworzenie portfeli klientów
- Raportowanie wizyt na klienta
- Lista „To Do” do monitorowania działań
- Aktywny kalendarz dla przedstawiciela
- Możliwość wprowadzenia budżetów i monitorowanie ich realizacji
- Określanie zgodność wizyt z targetingiem
- Informacje o sprzedaży i aktywnościach na klienta
- Możliwość ewidencji czasu pracy przy pracy zamiejscowej
- Nadzór zarządczy
- Możliwość generowania automatycznej oferty handlowej dla klienta i wysyłka mailem.
Interaktywne Prezentacje – CLM
- Platforma marketingowa na laptopy, tablety smartfony, także wersja off-linowa
- Aktywne prezentacje do klienta dla Przedstawicieli Handlowych
- Interaktywne prezentacje, oddające specyfikę firmy, produktu i warunki techniczne.
- Profilowanie docelowych grup klientów do danego przekazu
- Informacje zarządcze o czasie wykorzystania każdego slajdu i aktywności zawartej w slajdzie.
- Natychmiastowe dane o rynku i czas trwania prezentacji
- Oprzyrządowanie do Badań marketingowych w których każdy przedstawiciel firmy może być ankieterem.
- Badanie opinii klientów, także tą metodą można jak w e-learningu wysyłać materiały dla przedstawicieli
Moduł automatycznej wymiany danych – wsparcia sprzedaży SFA
- Sprzedaż promocji i asortymentu oraz podgląd na stany on-line przez przedstawicieli handlowych producenta, hurtowni w terenie
- Sprzedaż i podgląd na swoje stany w hurtowniach przez przedstawicieli dostawcy (producenta)
- Integracja klientów i asortymentu
- Zakupy przez platformę przez klienta – możliwość udostępniania asortymentu i promocji Klientom tzw. „Pokój promocji”
- Możliwość uruchomienia oprogramowania dla grup zakupowych
- Podgląd statusów realizacji zamówień
- Możliwość automatyzacji zamówień
- Raporty aktywności na klienta, handlowca, dostawcę
- Rankingowanie danego klienta pod względem ilość promocji z których skorzystał
Moduł Zarządczy i Hurtownia Danych
- Wspólna baza dla wszystkich modułów
- Automatyczny kierownik
- Kalendarz wspólny dla wszystkich modułów
- Raporty Zarządcze
- Podgląd stanów na oddział
- Podgląd statusów zamówień
- Podgląd statusów wykonanych zadań przez przedstawicieli, sprzedawców, konsultantów.
- Raporty aktywności przedstawicieli i innych itp..
- Zrealizowane zamówienia i sprzedaż od klientów
- Możliwość definiowania własnych raportów
- Możliwość dodania danych z zewnętrznych baz
- Udostępnienie w standardzie miejsca w chmurze na wymianę danych między uczestnikami (a za powiększenie dopłata)
Zobacz także: Wdrożenia IT, BI_DataIntegrator, Tablica szkoleń