4VALUE Business Consulting działa na rynku automotive od wielu lat, łącząc doświadczenia Producenta, Właściciela Salonu Samochodowego i Stacji Serwisowych. Nasze działania obejmują kompleksowe usługi od strategii sprzedaży i marketingu, przygotowanie i analizę danych, szkolenia dla Doradców Handlowych, Doradców serwisowych, Flotowych, Ubezpieczeniowych, CC oraz  Menedżerów.

Strategia Firmy (Dealer, Stacje serwisowe)
  • Tworzenie i wdrażanie strategii firmy według metodologii STOP-LOOK-GO!®: ANALIZA, POTENCJAŁ DZIAŁANIE
  • Warsztaty strategiczne: KLIKNIJ TUTAJ
  • Restrukturyzacja, reorganizacja i optymalizacja
  • Doradztwo dla Zarządów, program: Wirtualny Członek Zarządu®
Szeroki zakres usług audytowych:
  • Audyt efektywności sprzedaży
  • Audyt procedur i procesów na zlecenie
  • Audyt stabilności finansowej
  • Benchmark z konkurencją
  • Monitoring cen na rynku
Sprzedaż i marketing
  • Dobór właściwej struktury sił sprzedaży do potencjału i potrzeb rynkowych,
  • Badania rynku
  • Badanie tożsamości marki
  • Podnoszenie efektywności sprzedaży – Program Rozwoju Sprzedaży,
  • Lead Generation, segmentacja i targeting,
  • Strategie marketingu i wybór kanałów dotarcia.
  • DIGITAL MARKETING w Motoryzacji, jak tego używać z sukcesem?
  • MULTICHANNEL  u Dilera Samochodów jak dzisiaj działać skutecznie?
  • Wdrożenia CRM – to nie technologia to sposób myślenia
Warsztaty i SzkoleniaUmów Konsultację

1. AKADEMIA WŁAŚCICIELA SALONU /DEALER’a

  • WŁAŚCICIEL FIRMY MENEDŻEREM czyli rozwój zarządzania w kierunku przywództwa
  • SAMOŚWIADOMOŚĆ W ZARZĄDZANIU FIRMĄ DISC D3 –Badanie osobowości. Łączy w sobie już 5 analiz: DISC®, POWER DISC, TEAMS, VALUES, BAI
  • SKALOWANIE FIRMY – od małego do większego, czyli jak zaplanować wzrost firmy
  • FINANSE WŁAŚCICIELA FIRMY czyli co warto wiedzieć aby efektywnie rozwijać firmę.
  • WŁAŚCICIEL LIDEREM, COACHEM I MENTOREM czyli moja droga do rozwoju.
  • OPCJA: Spotkanie integracyjne z inspiracyjnym wystąpieniem nt. Przywództwa

2. AKADEMIA SKUTECZNEJ SPRZEDAŻY

  • Skuteczna sprzedaż w salonie czyli jak wejść do wąskiego grona najlepszych w branży – narzędzia i techniki efektywnej sprzedaży w salonie samochodowym.
  • Przedstawianie ofert językiem korzyści czyli jak rozmawiać z klientem.
  • Zarządzanie portfelem klientów czyli jak wykorzystać potencjał tkwiący w rynku.
  • Świadomy Doradca Handlowy DISC SALES D3 narzędzie umożliwiające identyfikacje predyspozycji w sprzedaży, podpowiada na czym bazować w rozmowach i negocjacjach z klientami, jak identyfikować klientów i dobierać odpowiednią argumentację, techniki sprzedaży i negocjacji
  • Matematyka Handlowa – czyli finansowe aspekty w sprzedaży
  • Negocjacje dla Doradców Handlowych czyli jak rozpoznawać i stosować style i techniki negocjacyjne aby osiągać wyznaczone cele.
  • Sztuka Osiągania Rezultatów w sprzedaży czyli jakie cechy i narzędzia najlepszych handlowców powodują stały wzrost portfela ponad rynek.

RÓWNIEŻ:

  • AKADEMIA MENEDŻERA SPRZEDAŻY
  • DROGA DO DOSKONAŁOŚCI SERWISU

3. DODATKOWE SZKOLENIA

  • DIGITAL MARKETING I SOCIAL MEDIA W BRANŻY SAMOCHODOWEJ
  • ZARZĄDZANIE PROJEKTAMI  –  czyli jak efektywnie i na czas dotrzeć do zamierzonego celu
  • STORYTELLING W SPRZEDAŻY SAMOCHODÓW – czyli jak za pomocą opowieść tchnąć emocje  w każdy temat
  • SPRZEDAŻ PRZEZ TELEFON W SALONIE czyli wsparcie sprzedaży w salonach samochodowych
  • SPRZEDAŻ W SERWISIE – na czym polega?
  • LEAN MANAGEMENT czyli zwiększanie efektywności firmy
  • BUDOWANIE LEADERSHIPU – czyli jak rozwinąć swoje umiejętności liderskie
  • WYSTĄPIENIA PUBLICZNE I FIRMOWE – czyli jak stworzyć swój styl doskonałego
  • POKOLENIA X,Y,Z – jak komunikować się i motywować pracowników z rożnych pokoleń.

ZAPRASZAM: Zamów Projekt!