4VALUE Business Consulting działa na rynku automotive od wielu lat, łącząc doświadczenia Producenta, Właściciela Salonu Samochodowego i Stacji Serwisowych. Nasze działania obejmują kompleksowe usługi od strategii sprzedaży i marketingu, przygotowanie i analizę danych, szkolenia dla Doradców Handlowych, Doradców serwisowych, Flotowych, Ubezpieczeniowych, CC oraz Menedżerów.
Strategia Firmy (Dealer, Stacje serwisowe)
- Tworzenie i wdrażanie strategii firmy według metodologii STOP-LOOK-GO!®: ANALIZA, POTENCJAŁ DZIAŁANIE
- Warsztaty strategiczne: KLIKNIJ TUTAJ
- Restrukturyzacja, reorganizacja i optymalizacja
- Doradztwo dla Zarządów, program: Wirtualny Członek Zarządu®
Szeroki zakres usług audytowych:
- Audyt efektywności sprzedaży
- Audyt procedur i procesów na zlecenie
- Audyt stabilności finansowej
- Benchmark z konkurencją
- Monitoring cen na rynku
Sprzedaż i marketing
- Dobór właściwej struktury sił sprzedaży do potencjału i potrzeb rynkowych,
- Badania rynku
- Badanie tożsamości marki
- Podnoszenie efektywności sprzedaży – Program Rozwoju Sprzedaży,
- Lead Generation, segmentacja i targeting,
- Strategie marketingu i wybór kanałów dotarcia.
- DIGITAL MARKETING w Motoryzacji, jak tego używać z sukcesem?
- MULTICHANNEL u Dilera Samochodów jak dzisiaj działać skutecznie?
- Wdrożenia CRM – to nie technologia to sposób myślenia
Warsztaty i SzkoleniaUmów Konsultację
1. AKADEMIA WŁAŚCICIELA SALONU /DEALER’a
- WŁAŚCICIEL FIRMY MENEDŻEREM – czyli rozwój zarządzania w kierunku przywództwa
- SAMOŚWIADOMOŚĆ W ZARZĄDZANIU FIRMĄ DISC D3 –Badanie osobowości. Łączy w sobie już 5 analiz: DISC®, POWER DISC, TEAMS, VALUES, BAI
- SKALOWANIE FIRMY – od małego do większego, czyli jak zaplanować wzrost firmy
- FINANSE WŁAŚCICIELA FIRMY – czyli co warto wiedzieć aby efektywnie rozwijać firmę.
- WŁAŚCICIEL LIDEREM, COACHEM I MENTOREM – czyli moja droga do rozwoju.
- OPCJA: Spotkanie integracyjne z inspiracyjnym wystąpieniem nt. Przywództwa
2. AKADEMIA SKUTECZNEJ SPRZEDAŻY
- Skuteczna sprzedaż w salonie – czyli jak wejść do wąskiego grona najlepszych w branży – narzędzia i techniki efektywnej sprzedaży w salonie samochodowym.
- Przedstawianie ofert językiem korzyści czyli jak rozmawiać z klientem.
- Zarządzanie portfelem klientów – czyli jak wykorzystać potencjał tkwiący w rynku.
- Świadomy Doradca Handlowy DISC SALES D3 – narzędzie umożliwiające identyfikacje predyspozycji w sprzedaży, podpowiada na czym bazować w rozmowach i negocjacjach z klientami, jak identyfikować klientów i dobierać odpowiednią argumentację, techniki sprzedaży i negocjacji
- Matematyka Handlowa – czyli finansowe aspekty w sprzedaży
- Negocjacje dla Doradców Handlowych – czyli jak rozpoznawać i stosować style i techniki negocjacyjne aby osiągać wyznaczone cele.
- Sztuka Osiągania Rezultatów w sprzedaży – czyli jakie cechy i narzędzia najlepszych handlowców powodują stały wzrost portfela ponad rynek.
RÓWNIEŻ:
- AKADEMIA MENEDŻERA SPRZEDAŻY
- DROGA DO DOSKONAŁOŚCI SERWISU
3. DODATKOWE SZKOLENIA
- DIGITAL MARKETING I SOCIAL MEDIA W BRANŻY SAMOCHODOWEJ
- ZARZĄDZANIE PROJEKTAMI – czyli jak efektywnie i na czas dotrzeć do zamierzonego celu
- STORYTELLING W SPRZEDAŻY SAMOCHODÓW – czyli jak za pomocą opowieść tchnąć emocje w każdy temat
- SPRZEDAŻ PRZEZ TELEFON W SALONIE – czyli wsparcie sprzedaży w salonach samochodowych
- SPRZEDAŻ W SERWISIE – na czym polega?
- LEAN MANAGEMENT – czyli zwiększanie efektywności firmy
- BUDOWANIE LEADERSHIPU – czyli jak rozwinąć swoje umiejętności liderskie
- WYSTĄPIENIA PUBLICZNE I FIRMOWE – czyli jak stworzyć swój styl doskonałego
- POKOLENIA X,Y,Z – jak komunikować się i motywować pracowników z rożnych pokoleń.
ZAPRASZAM: Zamów Projekt!