Zintegrowana Platforma Handlowa
– to unikatowy software i narzędzie handlowe zawierające w sobie elementy czerech systemów:
- Aktywne Call Center
 - Aktywne Prezentacje
 - Aktywny CRM
 - Aktywna Platforma Handlowa
 - Moduł zarządczy
 
Naszym atutem jest fakt, że możemy to całkowicie dostosować do Państwa potrzeb. 4SalesCRM to Idealne rozwiązanie dla dużych, średnich, a także małych firm dla których kompleksowość systemu 4SalesCRM będzie dużym dodatkowym impulsem na zdobycie, zatrzymanie klientów i wzrost biznesu. Dodatkowo jeżeli którejś z poniższych funkcjonalności nie ma obecnie w firmie np. Call Center lub przedstawicieli handlowych możemy to dla Państwa uruchomić, łącznie z zatrudnieniem i przeszkoleniem pracowników, a następnie nadzorować i monitorować efekty działań.
Aktywna Platforma Call Center

- Call Center w Twojej firmie
 - Zdalny nadzór nad CC
 - Możliwość Folow up’ów w zintegrowaniu z systemem klienta
 - Badania Marketingowe – możliwość tworzenia kwestionariuszy CATI – sumowanie wyników on line.
 - Raporty aktywności, kosztów i jakości rozmów
 - Nagrania rozmów, możliwość wdzwonienia się w rozmowę consultanta w trakcie prowadzenia badania.
 - Usługi CC – „wyniesione CC”- możemy zatrudnić osobę która będzie u nas zatrudniona ale siedzieć będzie w biurze naszego klienta i nadzór jakościowy i ilościowy będzie robiony przez nas.
 
Aktywny CRM

- Planowanie wizyt
 - Wprowadzenie segmentacji klientów
 - Tworzenie portfeli klientów
 - Raportowanie wizyt na klienta
 - Lista „To Do” do monitorowania działań
 - Aktywny kalendarz dla przedstawiciela
 - Możliwość wprowadzenia budżetów i monitorowanie ich realizacji
 - Określanie zgodność wizyt z targetingiem
 - Informacje o sprzedaży i aktywnościach na klienta
 - Możliwość ewidencji czasu pracy przy pracy zamiejscowej
 - Nadzór zarządczy
 - Możliwość generowania automatycznej oferty handlowej dla klienta i wysyłka mailem.
 
Interaktywne Prezentacje – CLM

- Platforma marketingowa na laptopy, tablety smartfony, także wersja off-linowa
 - Aktywne prezentacje do klienta dla Przedstawicieli Handlowych
 - Interaktywne prezentacje, oddające specyfikę firmy, produktu i warunki techniczne.
 - Profilowanie docelowych grup klientów do danego przekazu
 - Informacje zarządcze o czasie wykorzystania każdego slajdu i aktywności zawartej w slajdzie.
 - Natychmiastowe dane o rynku i czas trwania prezentacji
 - Oprzyrządowanie do Badań marketingowych w których każdy przedstawiciel firmy może być ankieterem.
 - Badanie opinii klientów, także tą metodą można jak w e-learningu wysyłać materiały dla przedstawicieli
 
 Moduł automatycznej wymiany danych – wsparcia sprzedaży SFA
 

- Sprzedaż promocji i asortymentu oraz podgląd na stany on-line przez przedstawicieli handlowych producenta, hurtowni w terenie
 - Sprzedaż i podgląd na swoje stany w hurtowniach przez przedstawicieli dostawcy (producenta)
 - Integracja klientów i asortymentu
 - Zakupy przez platformę przez klienta – możliwość udostępniania asortymentu i promocji Klientom tzw. „Pokój promocji”
 - Możliwość uruchomienia oprogramowania dla grup zakupowych
 - Podgląd statusów realizacji zamówień
 - Możliwość automatyzacji zamówień
 - Raporty aktywności na klienta, handlowca, dostawcę
 - Rankingowanie danego klienta pod względem ilość promocji z których skorzystał
 
Moduł Zarządczy i Hurtownia Danych
- Wspólna baza dla wszystkich modułów
 - Automatyczny kierownik
 - Kalendarz wspólny dla wszystkich modułów
 - Raporty Zarządcze
 - Podgląd stanów na oddział
 - Podgląd statusów zamówień
 - Podgląd statusów wykonanych zadań przez przedstawicieli, sprzedawców, konsultantów.
 - Raporty aktywności przedstawicieli i innych itp..
 - Zrealizowane zamówienia i sprzedaż od klientów
 - Możliwość definiowania własnych raportów
 - Możliwość dodania danych z zewnętrznych baz
 - Udostępnienie w standardzie miejsca w chmurze na wymianę danych między uczestnikami (a za powiększenie dopłata)
 
Zobacz także: Wdrożenia IT, BI_DataIntegrator, Tablica szkoleń
 

