Język korzyści w sprzedaży – czyli jak rozmawiać z klientami aby stać się partnerem w kontaktach/biznesie.
Zapisz się TERAZ!Warsztat ma na celu wypracowanie u handlowców i sprzedawców umiejętności naturalnego mówienia językiem korzyści, który znacznie ułatwia przejście do zamknięcia transakcji sprzedaży, wpływa na rozwój relacji z klientem w długim okresie oraz niweluje tendencję klientów do negocjacji cenowych.Podstawy psychologii sprzedaży
- Sprzedaż – struktura, wyzwania, oczekiwania – najnowsze badania
- Rodzaje sprzedaży – który jest dla nas właściwy i czy istnieje najskuteczniejszy
- Podstawy języka korzyści
- Najtrudniejsze problemy w sprzedaży – dlaczego zawsze są takie same
Na co klient zwraca uwagę?
- Na czym zarabia klient?
- Co jest dla niego wartością, za co płaci?
- Język korzyści wykracza poza słowa!
- Emocje, obraz, dźwięk, słowa co to oznacza?
- Reklama, promocja, wizualizacja korzyści
- Storytelling z elementami korzyści
- Model AIDA – przyciągnięcie uwagi i wzbudzenie zainteresowania
- Układ oferty lub prezentacji
- Kiedy i jak prezentować cenę?
Nowy sposób prowadzenia rozmów sprzedażowych
- Od sztucznego „profesjonalizmu” do naturalności
- Czym zafascynuję odbiorcę?
- Korzyści biznesowe, merytoryczne, emocjonalne
- Zasady łączenia twardych elementów biznesowych z merytorycznymi i miękkimi
- Prezentacja biznesowa z dodatkiem humoru
- Co zrobić, żeby Klient zapamiętał twoją prezentację z pośród setek innych?
- Kto pyta ten prowadzi rozmowę?
- Technika “Zawijania w kokardkę”
- Psychologiczne aspekty w trakcie prezentacji
„Słowa zwrotnice” czyli poznaj prawdziwe znaczenie i moc słów
- Prawdziwe znaczenie słów – nie, albo, dlaczego, spróbuje
- Argumentacja „bo” oraz zanim, podczas, w trakcie
- Presupozycje
Formuły które działają w sprzedaży lepiej
- Formuły typu: Polecam … to i to…. Ponieważ
- Rozumiem ….. odczuwam ….. odkryłem
- Co oznacza pierwsze „nie” klienta
- Elevator Speech i 1 minutowy sprzedawca
Warsztat zakończony opracowaniem i prezentacją własnych ofert!
ZAPRASZAM
Zuzanna Mazurek
Certyfikowany story coach, dyplomowany trener biznesu, specjalista od komunikacji, ghost writer. Prezes Zarządu Krajowego International Coach Federation (ICF).
Zobacz także: Certyfikat jakości dla 4V