Zarządzanie koszykiem zadań, czyli jak skutecznie zarządzać czasem swoim i pracowników
Wszyscy, którzy na co dzień mają do czynienia z życiem firmowym wiedzą, że czas potrafi uciekać, biec, iść, trwać lub trwać niemiłosiernie zwłaszcza w korkach lub zbyt długich spotkaniach. Nadzieję budzi fakt, że czasowi utraconemu może odpowiadać czas odzyskany lub lepiej dobrze zaplanowany. Te i inne problemy, a także konkretne narzędzia ich rozwiązania omówimy na naszych warsztatach. Poruszymy także coraz częściej dyskutowany Work Life Mixture jako element przeplatających się sfer firmowej i prywatnej.
SZKOLENIE TIME MANAGEMENT
Czas działa na twoją korzyść.
- Twój sposób zarządzania czasem
- Na co zużywasz swój czas?
- Od czego zacząć? Podstawy zarządzania czasem.
- Czy muszę coś zmieniać? Jak to zmienić, jeżeli muszę?
- Dlaczego musimy organizować zadania w czasie?
Tylko rzeczy najważniejsze i ważne. Priorytety dlaczego musimy widzieć co jest dla nas najważniejsze?
- Jak ustalać wagi zadań?
- Skuteczne narzędzia określające priorytety
- Określaj priorytety swoje i współpracowników
- Planuj i wykonuj tylko osiągalne zadania
- Co to są dystraktory i do czego służy piła?
- Najważniejsze rzeczy są na pierwszym miejscu. Na pewno?
Zarządzanie koszykiem zadań
- Działam Sam czy działam mądrze? Sztuka wyboru zadań
- Co najbardziej przeszkadza w pracy? Co lub Kto zabiera nam cenny czas?
- Jak skutecznie dzielić się zadaniami.
- Skuteczne delegowanie oraz kontrola
- Zarządzanie informacją (skuteczna komunikacja)
- Jak zarządzać czasem w kryzysowych sytuacjach
Planowanie dnia, miesiąca, kwartału
- Co nam pomaga planować, skuteczne narzędzia i techniki
- Skuteczne zarządzanie e-mailem, telefonem, kontaktami
- Musze wiedzieć co i kiedy chce zakończyć
- Prowadzenie kalendarza
- Harmonogram przyjaciel managera
Szkolenie organizowane jest jako szkolenie “in company” lub otwarte.