– czyli sprzedaż dla Zwycięzców
Rozwój sił sprzedaży jest pierwszym krokiem zdobycia i ugruntowania pozycji firmy, a skutecznie działający zespół handlowy to podstawa istnienia każdej organizacji, która zajmuje się szeroko rozumianą sprzedażą i obsługą klienta. Z jednej strony kompetencje handlowe i sprzedażowe muszą być na najwyższym poziomie, z drugiej strony siła przekonywania i umiejętności komunikacyjne muszą być oparte o własny autorytet naturalny i poczucie własnej wartości handlowca. Stanowi to podstawy SPRZEDAŻY DORADCZEJ, która opiera się na wspólnym rozwijaniu horyzontów współpracujących firm.
AKADEMIA SKUTECZNEJ SPRZEDAŻ
– czyli Sprzedaż dla Zwycięzców – to kompleksowa metodologia prowadząca zespoły sprzedaży w taki sposób, aby uzyskiwały realne przyrosty efektywność działania, mierzone wzrostem efektywności o 20-30 procent lub więcej. Akademia zawiera kilka etapów i dostosowywana jest do potrzeb grupy. Skierowana jest do:
- Przedstawicieli Handlowych, Przedstawicieli Farmaceutycznych i Medycznych
- KAM i KAS
- Doradców Klienta, Doradców ds. Sprzedaży Samochodów
- Doradców Finansowych i Ubezpieczeniowych
- i innych osób zajmujących się sprzedażą
Zawiera pełny zakres rozwoju sprzedaży oraz moduły uzupełniające. Dodatkowym wsparciem jest warsztat dla Menedżerów Sprzedaży. Oferujemy także CERTYFIKACJE PROCESY SPRZEDAŻY
Umów Konsultację
Akademia Skutecznej Sprzedaży składa się z następujących etapów:
- SKUTECZNA SPRZEDAŻ – czyli jak wejść do wąskiego grona najlepszych w branży – narzędzia i techniki efektywnej sprzedaży
- ŚWIADOMA SPRZEDAŻ DISC SALES® – rewelacyjne narzędzie pogłębienia umiejętności w sprzedaży, najbardziej rozbudowana metodologia rozwoju samoświadomości w ramach D3+BAI® z równoczesną analizą indywidualnych predyspozycji do sprzedaży oraz z instrukcją jak skutecznie wykorzystać te atuty u klientów.
- ZARZĄDZANIE PORTFELEM KLIENTÓW czyli jak wykorzystać potencjał tkwiący w rynku.
- MATEMATYKA HANDLOWA – czyli finansowe aspekty współpracy z klientem
- NEGOCJACJE HANDLOWE czyli jak rozpoznawać i stosować style i techniki negocjacyjne aby osiągać wyznaczone cel
- SZTUKA OSIĄGANIA REZULTATÓW w Sprzedaży – LIDER SPRZEDAŻY – czyli jakie cechy i narzędzie najlepszych handlowców powodują, że odnoszą sukces.
- DIGITAL SALES – czyli jak internet i social media mogą wesprzeć naszą sprzedaż! Rozwój sprzedaży tak w B2B jak i B2C.
- MODUŁY DODATKOWE lub ROZSZERZAJĄCE np.:
- Praca z trudnym Klientem
- Spin selling, sprzedaż metodą Challenger,
- Storytelling w sprzedaży,
- Gry negocjacyjne i inne.
Zobacz film LIDER SPRZEDAŻY: https://4value.com.pl/lider-sprzedazy-skuteczna-sprzedaz/
PROGRAMY SZKOLEŃ:
- SKUTECZNA SPRZEDAŻ – czyli jak wejść do wąskiego grona najlepszych w branży – narzędzia i techniki efektywnej sprzedaży
- Profesjonalne przygotowanie
- Siła jaką daje mi moja firma. Siła jaką daje mi konkurencja i rynek
- Efekt „Megakonkurent”
- Efektywna wizyta handlowa – Cykl rozwoju kontaktów z klientami
- Standard wizyty, standard rozmowy – co jest nam potrzebne?
- Autorytet Naturalny Handlowca, jak powstaje?
- Co to znaczy Poczucie Własnej Wartości w sprzedaży?Komunikacja – jak skutecznie komunikować oczekiwania i zastrzeżenia?
- Style komunikacji – co zyskujemy? Co możemy stracić?
- Transparentność komunikacji – implementacja najważniejszych rozwiązań
- Komunikacja biznesowa. Najważniejsze aspekty i rodzaje
- Co to znaczy być partnerem w biznesie?
- Budowanie relacji – nowy wymiar – relacja partnerska i zależna
- Psychologiczne aspekty sprzedaży – słowa zwrotnice
- Czy pracujemy z „Etykietami narzędzi” czy prawdziwymi narzędziami?
- Narzędzia oddziaływania na rynku
- Najnowsze badania o efektywności sprzedaży
- Rozmowy roczne, półroczne, kwartalne z kontrahentami
- Inspiracje
- Rola Handlowca (PH, KAM) jako kierownika koordynacji projektu
- Trudne sytuacje w sprzedaży czyli rozwiązywanie tego co na pozór nierozwiązywalne
- Asertywność
- Pokonywanie zastrzeżeń
2. ŚWIADOMA SPRZEDAŻ DISC SALES®
– rewelacyjne narzędzie pogłębienia umiejętności w sprzedaży, najbardziej rozbudowana metodologia rozwoju samoświadomości w ramach D3+BAI® z równoczesną analizą indywidualnych predyspozycji do sprzedaży oraz z instrukcją jak skutecznie wykorzystać te atuty u klientów.
- Etap I pierwszy to wypełnienie testu wstępnego on Line, na podstawie wysłanego tokenu
- Etap II – to warsztat z certyfikowanym trenerem D3+BAI
- Badanie definiuje nasze predyspozycje w szerokim zakresie umiejętności sprzedaży i komunikacji
- Badanie pozwala identyfikować klientów i dobierać właściwe sposoby działania.
3. ZARZĄDZANIE PORTFELEM KLIENTÓW – czyli jak wykorzystać potencjał tkwiący w rynku.
- Definicja planowania sprzedaży
- Segmentacja, targeting i retargeting, dlaczego to musi być proces ciągły
- Raport portfela, czyli wyniki podążają za monitoringiem
- System zarządzania portfelem
- Jak wygląda mój portfel klientów i cykl życia klienta w portfelu?
- Kluczowe czynniki sukcesu
- Zaplanuj i rozwiń najmocniejsze elementy oferty
- Kto potrafi liczyć ten osiąga wyniki
- Dlaczego portfel musi wzrastać?
- Rozmowy podsumowujące – jak planować kwartał, półrocze, rok
- Cykl rozwoju relacji z klientem
- Analiza konkurencji, co inni robią lepiej
- Krzywe wartości, co tak naprawdę jest ważne dla moich klientów
- Kryzysowe sytuacje we współpracy – skuteczne rozwiązania
- Komunikacja biznesowa z klientem wewnętrznym i zewnętrznym
- Zarządzanie czasem i zadaniami
4. MATEMATYKA HANDLOWA – czyli finansowe aspekty współpracy z klientem
- Co oznaczają dobre relacje handlowe?
- Główne modele ustalania warunków handlowych
- Upusty, Rabaty, Bonusy, Ceny – model ceny 4N
- Rentowność firmy na kliencie
- Jaki jest mój model rozwoju biznesy z klientem?
- Koszty-typy, podział i zakres zarządzania
- Zysk i marża firmy jako odzwierciedlenie efektywności działań
- Marża, narzut – na czym tak naprawdę opieramy rozmowy z klientem
- “Myślenie Marżą” co to tak na prawdę oznacza?
- Dodatkowy rabat, rabat demo czy nic nie kosztuje?
- Rabat promocyjny/faktura/gratis
- Dodatkowy termin płatności i bonus za wcześniejszą płatność
- Jak elementy marży rozumie handlowiec, a jak jego klient?
- Marża na pokrycie – co tak na prawdę oznacza?
- Próg rentowności – gdy inwestujesz w klienta
- Pre-ewaluacja akcji promocyjnej – jakie elementy tak na prawdę należy brać pod uwagę.
- Mierzenie efektywności działań –RO(M)I
- Jak działa i jak wyliczyć efekty cross-sellingu i up-sellingu?
- Na czym zarabia klient, kiedy zarabia dostawca?
- Najważniejsze KPI klienta
- Sposoby poprawy zyskowności dla kategorii
- Zysk z rozszerzenia oferty i ile będą kosztować propozycje zmian do kontraktu?
- Efektywność działań – czy pracujemy na narzędziach czy etykietach narzędzi?
- Czy jest szansa uzyskania zadowolenia z obu stron?
5. NEGOCJACJE HANDLOWE – czyli jak rozpoznawać i stosować style i techniki negocjacyjne aby osiągać wyznaczone cele.
- Czym są negocjacje?Zapisz się TERAZ!
- Style negocjacyjne i mój styl negocjacyjny (Test badający style negocjacyjne)
- Wymiary Negocjacji
- Jakie są cele jednorazowe czy długookresowe?
- Struktura negocjacji handlowych
- Strategie i taktyki negocjacyjne. Typologia zachowań
- Jaki styl negocjacji jest najefektywniejszy dla działu handlowego firmy ?
- Jak wybrać i używać najlepszych narzędzi negocjacyjnych.
- Mowa ciała w negocjacjach
- Trudne sytuacje i zastrzeżenia w negocjacjach
- Mój profil negocjatora
- Psychologiczne aspekty negocjacji – zasady i reguły
- Charakterystyka strategii negocjacyjnych i konsekwencji ich stosowania
- Negocjacje, a stała współpraca – co jest najbardziej dla nas efektywne
- Gry negocjacyjne
- Studia przypadków
6. SZTUKA OSIĄGANIA REZULTATÓW W SPRZEDAŻY – czyli jakie cechy i narzędzie najlepszych handlowców powodują stały wzrost portfela ponad rynek.
- Czym charakteryzują się najlepsi handlowcy
- Co mam u siebie z TOP handlowca, a co chciałbym mieć
- Obszary do pracy – co chciałbym zmienić od jutra
- Autorytet naturalny – na czym bazuje handlowiec
- Poczucie Własnej Wartości – u klienta i u siebie
- Metoda Osiągania Rezultatów:
– elementy sukcesu portfela
– cykl życia relacji z klientem
– technika składania potencjałów- siła negocjacji - Jak definiuje swój sukces?
8. MODUŁY DODATKOWE, o które rozszerzamy AKADEMIĘ SPRZEDAŻY:
- Metodologie SPIN SELLING I CHALLENGER – każdy z tych modułów to minimum 2 do 4 dni warsztatowych
- DIGITAL SALES – czyli jak internet i social media mogą wesprzeć naszą sprzedaż! Rozwój sprzedaży tak w B2B jak i B2C.
- Gry negocjacyjne – czyli co tak na prawdę jest ważnego negocjacjach
- Storytelling – jako element budowania zaufani, wzbudzania zaangażowania i emocji w biznesie i wystąpieniach
- Time Management – zarządzanie koszykiem zadań, czyli skuteczna organizacja swojego czasu i zadań
Praktycy dla Praktyków:
Nasze programy prowadzone przez praktyków sprzedaży, pozwolą Państwu w łatwy, ale bardzo efektywny sposób, wypracować lub udoskonalić proces sprzedaży w Państwa firmie z uwzględnieniem specyfiki branży.
WAŻNE PYTANIE – czy zgodzilibyście się aby jazdy samochodem uczył was ktoś kto nigdy sam nie jeździł, choć opanował wszystko dobrze teoretycznie? W sprzedaży to działa jeszcze bardziej. Jeżeli ktoś sam nie sprzedawał i nie zarządzał sprzedażą to możecie być pewni, że nie może tego nauczyć, chociażby uczył tego już 20 lat. Z drugiej strony w podejściu do sprzedaży do tej pory wydarzyły się trzy prawdziwe przełomy, każdy z nich wniósł nowe spojrzenie i wpłynął bezpośrednio na jej skuteczność. Bez najnowszych metodologii w tym zakresie także nie w sposób osiągać najlepszych wyników. Dopiero połączenie DOŚWIADCZEŃ z tym co efektywnie zbadane daje SUKCES.
ZAPRASZAMY Zapytaj o Projekt!