ROZWÓJ PERSONELU

4Value oferujemy kompleksowe wsparcie dla procesów HR w firmie:

  • Wdrażanie systemów motywacyjnych w tym procesów MBO,
  • Systemy ocen pracowniczych,
  • Ocena poziomu motywacji w firmie,
  • Badanie stylu myślenia, działania i procesu grupowego FRIS – pierwsze na rynku, rewelacyjne, całkowicie Polskie narzędzie diagnostyczne,
  • Coaching w biznesie i coaching dla menedżera,
  • E – learning – system IT oraz materiały w postaci plansz, filmów,
  • Ocena potencjału 360 stopni z D3,
  • Opiniometr – badanie jakości wizyt przedstawicielskich
  • Systemy wartości, zasady działania itp.
  • Assessment i Development Center,
  • Badania osobowości i testy menedżerskie – D3+BAI
  • Badania i testy rekrutacyjne
  • Sukcesja w firmie – czyli jak zadbać o dobre zarządzanie
  • Rekrutacja menedżerska i wdrożenia na stanowiska (kliknij dalej)

Ponadto dodatkowe szkolenia dedykowane:partner-FRIS

  • Personal Branding – czyli jak tworzyć swoja markę na rynku
  • Work Life Balance – czyli jak właściwie ustawiać relacje pomiędzy naszym życiem zawodowym, a prywatnym
  • Time Management – Zarządzanie Koszykiem Zadań – czyli skuteczna organizacja czasu swojego i pracowników.
  • Kreatywność w Biznesie – jako potencjał rozwoju osobistego i biznesowego
  • Inteligencja Emocjonalna – dojrzałość w złożonych otoczeniu.
  • Komunikacja X,Y,Z jak motywować do zakupów klientów z rożnych pokoleń.
  • Badanie stylu myślenia, działania i procesy grupowe FRIS – pierwsze na rynku rewelacyjne, całkowicie Polskie badanie.
  • Skuteczne Call Center – czyli jak efektywnie zwiększać zakres działania i sprzedaż z użyciem CC
  • Lean Management – czyli jak efektywnie zarządzać produkcją
  • Kaizen w firmie – czyli jak małe zmiany przekładają się na wielkie wyniki
  • Train the Trainer – szkolenia dla trenerów wewnętrznych oraz tych którzy chcą zwiększac umiejętności w biznesie
  • Finanse dla niefinansistów – czyli jak odczarować finansowe wskaźniki aby podpowiadały kierunek działań
  • Zarządzanie wartością firmy –
  • Obsługa reklamacji, zażaleń i zastrzeżeńJak właściwie wykorzystać CRM do pracy z klientem
  • Wprowadzenie nowych produktów na rynek

Zobacz także: Certyfikat jakości dla 4V; Badanie FRIS; Badanie D3+BAI