Business coaching, coaching biznesowy, coaching przedsiębiorcy

– skierowany do Przedsiębiorców, Właścicieli firm, Menedżerów, Ludzi biznesu, którzy chcą rozwijać siebie i swój biznes. Umożliwia wzrost wydajności osobistej, podejmowanie lepszych decyzji, rozwój pewności siebie oraz realizację założonych celów biznesowych. W zależności od potrzeb, zakres związany z celami biznesowymi jest definiowany przez samego coachowanego, czasami wsparty wspólną rozmową z doradcą lub w przypadku osób zarządzających z przełożonym. Nasze sesje coachingowe prowadzą coachowie z dużym doświadczeniem w biznesie dzięki temu mogą wspierać proces coachingowy także doradztwem lub być partnerem w dyskusji o problemach firmyZapisz się TERAZ!

TERAZ TAKŻE SESJE ONLINE!


Najnowsze badania prowadzone nad zwrotem inwestycji w coaching (ROI) prowadzone przez ICF na całym niemal świecie pokazują wysoką efektywność coachingu dla osiągania rezultatów biznesowych.

Badanie korzyści z Coachingu (ROI):

Price Waterhouse Coopers PWC , na zlecenie ICF (źródło ICF) w 2014 i 2015 przeprowadziło badanie w którym wzięło udział 2165 osób w 64 krajach, wskazało na zwrot z inwestycji (ROI) w coaching:
• Prawie co piąta firma osiągnęła 50 – krotny zwrot z inwestycji
• Średnio firmy odnotowały 7 – krotny zwrot z inwestycji.
• 86% firm, które dokonały analizy wyników, deklaruje przynajmniej zwrot z inwestycji

Wskazywane korzyści jakie odnosi firma stosująca coaching w biznesie to:
– osiąganie dużo lepszych wyników
– zwiększenie identyfikacji pracowników z firmą
– usprawnienie pracy zespołowej
– wspieranie rozwoju przywództwa
– pobudza innowacyjność i kreatywność w poszukiwaniu nowych rozwiązań biznesowych
– pozwala na lepsze dopasowanie kompetencji pracowników do strategii firmy
– umożliwia pokonanie wewnętrznych i zewnętrznych blokad i ograniczeń wśród pracowników
– wzmacnia rozumienie zarządzania zmianą
– pozwala patrzeć na organizację w wielu aspektach

W procesach coachingowych dla biznesu 4VALUE Business Consulting stosujemy często równocześnie dwie ścieżki:
– coaching indywidualny połączony z celami biznesowymi
– coaching, mentoring i doradztwo wynikające z potrzeb firmy

Przykładem częstego zastosowania takiego podejścia coachingu w biznesie  jest coaching zarządczy (kliknij) lub Wirtualny Członek Zarządu (kliknij):

Lider coachingu i mentoringu biznesowego – wyróżnienie dla 4VALUE

Redakcja magazynu i portalu Businesswoman & life  już po raz XX ogłosiła konkurs i galę Businesswoman Awards. Miło nam poinformować, że jury konkursu BusinessWomen&life wyróżniło 4VALUE Business Consulting przyznając nam nominację do nagrody “Lider najwyższej jakości usług w zakresie coachingu i mentoringu biznesowego”, chcesz wiedzieć więcej: KLIKNIJ TUTAJNominacja w kategorii "Lider jakości usług z zakresu coachingu i mentoringu biznesowego" dla 4VALUE, przyznana przez BusinessWoman&life

Wskazywane rezultaty z coachingu w biznesie:

Klienci coachingu biznesowego wskazali indywidualnie poprawę w następujących obszarach:
• Pewność siebie – 80%
• Kompetencje komunikacyjne 72%
• Kompetencje interpersonalne – 71%
• Wydajność w pracy – 70%
• Równowaga życia zawodowego i osobistego – 67%
• Relacja w związkach – 73%
• Zdrowie, dobre samopoczucie – 63%
• Rozwój życia zawodowego, nowe możliwości zawodowe – 62%
• Organizacja życia osobistego – 61%
• Zarządzanie firmą – 61%
• Zarządzanie czasem – 57%
• Efektywność zespołów – 51%
Aż 96% klientów wskazało, że ze względu na wysoką skuteczność, skorzystaliby z coachingu ponownie.

Coaching procesu sprzedaży

– podnoszenie sprawności działania sił sprzedaży poprzez wdrożenie „procesu coachingowego” w firmie. Proces polega na przygotowaniu kadry menadżerskiej do stałej pracy coachingowej z handlowcami w kierunku zwiększenia ich umiejętności osobistych i sprzedażowych. Trwałe rozwijanie potencjału pracowników wpływa na wzrost efektywności i przekłada się wprost na osiągane wyników poszczególnych handlowców i całego zespołu.

Proces składa się z następujących elementów:

1. Warsztaty szkoleniowe wdrażający proces coachingowy –  przygotowujące menedżerów do pracy coachingowej
2. Opracowanie i wdrożenie karty coachingowej

3. Trening coacha w miejscu pracy (on the Job) – całodniowy warsztat w którym doświadczony coach pracuje z menadżerem podczas jego pracy coachingowej z pracownikami.

ZOBACZ TAKŻE ARTYKUŁ: Coaching w biznesie
Zapraszamy serdecznie! Zamów Projekt! 

Andrzej Kochanek - General Manager 4VALUE
Zobacz także: Executive Coaching, Wirtualny Członek Zarządu, Akademia Leadershipu