Negocjacje w biznesie to co najmniej dwustronny proces komunikowania się, którego celem jest osiągnięcie założonych celów, najlepiej poprzez dochodzenie do porozumienia. Innymi słowy, negocjacje handlowe to wypracowanie wspólnej decyzji o przyszłym działaniu w sytuacji, gdy przynajmniej niektóre interesy zaangażowanych stron są sprzeczne.

Negocjacje mieczem, tarczą i dobrym słowem – czyli od strategii WIN-WIN, przez style i taktyki negocjacyjne po prawdziwe wojny psychologiczne:

Etap I – Skuteczne Negocjacje

Wprowadzenie do psychologii negocjacji

  • Myślenie/Postawa – początek udanych negocjacji
  • Moja historia to moje doświadczenie – otoczenie  w którym funkcjonuje
  • Charakterystyka negocjacji
  • Psychologia negocjacji – co mówią badania? Czego uczy doświadczenie?
  • Proces negocjacji – negocjacje to siła argumentów czy argument siły?
  • Wywieranie wpływu, czy to są negocjacje?

Negocjacje w biznesie

  • Czym są negocjacje w biznesie?
  • Przygotowanie do negocjacji handlowych
  • Etapy  i zasady negocjacjinegocjacje1
  • Style  konfliktów w biznesie
  • Style negocjacyjne czym są i jak możemy z nich korzystać?
  • Strategie i taktyki negocjacyjne
  • Cechy dobrego negocjatora – autodiagnoza
  • Sztuka czynienia ustępstw
  • Negocjacje handlowe – wzmacniają siłę sprzedaży, pozwalają łatwo identyfikować świadome lub nieświadome techniki i style klientów
  • Negocjacje jako sztuka rozpoznawania i rozwiązywania problemów
  • Negocjacje stanowiskowe – czym są? i do czego prowadzą?
  • Mój styl negocjacji jak go rozwinąć?
  • Przestrzeń i komunikacja w negocjacjach
  • Metody przełamujące: metoda prawnika, 20 pomysłów, jujitsu i inne
  • Styl walki bez walki – co to oznacza
  • Negocjacje bez negocjacji – jak mogę to zrobić inaczej?

Mocna strona programu są ćwiczenia, wzbogacone o przykłady odbytych negocjacji oraz case study złożonych sytuacji negocjacyjnych.

Etap II – Negocjacje mistrzów

  • Etapy, wymiary i zasady negocjacyjne
  • Rozbijanie strategii
  • Mój profil negocjatora
  • Znaczenia ukryte w negocjacjach
  • Podstawowe błędy w negocjacjach
  • Są negocjacje i są “wojny negocjacyjne”
  • Sytuacje trudne w negocjacjach i sposoby radzenia sobie z nimi

Mocna strona programu są ćwiczenia i  scenariusze negocjacji wprowadzające w gry negocjacyjne.

Etap III – Gry negocjacyjne

Nasze szkolenia „In company” wnikają głęboko nie tylko w biznes naszych klientów ale także w dobre rozumienie biznesu i specyfiki klientów naszych klientów. Żaden rozwój nie może się odbyć bez rozwoju kadry zarządczej i personelu.

Zobacz także: Skuteczna Sprzedaż

ZAPISZ SIĘlogo