Najlepsze firmy i najlepsi sprzedawcy nie poprzestają na tym co mieściło się w dotychczasowej definicji sprzedaży

Standardy sprzedaży połączone z technikami komunikacji i budowaniem relacji były skuteczne 15 lat temu. Wszyscy już byli szkoleni i poznali podstawy. Obecnie rynek jest dużo bardziej konkurencyjny i wymagający. Najlepsze firmy i najlepsi sprzedawcy nie poprzestają na tym co mieściło się w dotychczasowej definicji sprzedaży:

  • Przygotowanie do pracy z klientem
  • Siła jaką mi daje moja firma
  • Siła jaką mi daje konkurencja
  • Struktura prowadzenia rozmowy handlowej

Dzisiaj należy pójść dalej i rozwijać relację z klientem w następujących obszarach:

  • Definiowanie potrzeb
  • Właściwa argumentacja handlowa
  • Metody prezentowania celu
  • Budowanie relacji biznesowych
  • Cykl rozwoju relacji biznesowych
  • Pokonywanie zastrzeżeń
  • Domknięcie rozmowy/ uzyskiwanie zobowiązania
  • Analiza po rozmowie
  • Monitoring
  • Co to znaczy być partnerem w biznesie

Nasze szkolenia „In company” wnikają głęboko nie tylko w biznes naszych klientów ale także w dobre rozumienie biznesu i specyfiki klientów naszych klientów. Żaden rozwój nie może się odbyć bez rozwoju kadry zarządczej i personelu.