PAŹDZIERNIK

Szkolenie otwarte

Dla kogo?

Data/miejsce

 

 

SPRZEDAŻ A FINANSE spotkanie, to dyskusja pod okiem prowadzącego o wpływie cen, marży, rabatach. O kredycie kupieckim, kosztach i konsekwencjach wpływających na wartość biznesu. Sprzedaż to przede wszystkim  narzędzie budowania wartości firmy.Dyrektorzy Handlowi, Dyrektorzy Sprzedaży, Kierownicy ds. Klientów Kluczowych, KAM Kierownicy Działów Sprzedaży, Przedstawiciele Handlowi; Przedstawiciele Medyczni Przedstawiciele Farmaceutyczni; Doradcy Klienta i Finansowi

1.10.2018

Warszawa

ZARZĄDZANIE X, Y, Z -czyli jak zapobiec wojnie światów  w firmie. Wśród pracowników mamy już pokolenie X, pokolenie Y, niedługo na rynek wejdzie pokolenie Z. Każde z nich wychowało się w innych warunkach, ma inne oczekiwania i inaczej się komunikuje. Eksperci są zgodni- pracodawcy muszą przygotować się na zmianę pokoleniową. Zrozumieć młodsze generacje, ich potrzeby i motywację. Większość wyzwań związanych jest z komunikacją.Menedżerowie wszystkich szczebli, Dyrektorzy,  Członkowie Zarządu, Właściciele Firm, Dyrektorzy Handlowi, HR.

1-2.10.2018

Warszawa

NEGOCJACJE SPRZEDAŻOWE- czyli jak rozpoznawać i stosować style i techniki negocjacyjne aby osiągnąć wyznaczone cele Warsztat Negocjacje Sprzedażowe przeprowadzi nas przez każdy element negocjacji. Rozwija wiedzę z zakresu psychologii negocjacji, charakterystyki negocjatorów.Dyrektorzy Handlowi, Dyrektorzy Sprzedaży, Opiekunowie kluczowych Klientów, Kierownicy Działów Sprzedaży, Przedstawiciele Handlowi

3-4.10.2018

Warszawa

AKADEMIA SKUTECZNEJ SPRZEDAŻY – teoria i praktyka dla osiągnięcia sukcesu. Rozwój sił sprzedaży jest pierwszym krokiem zdobycia i ugruntowania pozycji firmy, a skutecznie działający zespół handlowy to podstawa istnienia każdej organizacji, która zajmuje się sprzedażą i obsługą posprzedażową klienta, zwłaszcza w sektorze B2B. Proponowany przez nas projekt dedykowany jest siłą sprzedaży na wszystkich stanowiskach.  Z naszych doświadczeń wynika, że największe efekty dają szkolenia wsparte wdrożeniem on the job. ETAP 3: Zarządzanie portfelem klientów czyli jak wykorzystać potencjał tkwiący w rynku.

 

Dyrektorzy Handlowi,  Dyrektorzy Sprzedaży, Kierownicy ds. Klientów Kluczowych, KAM  Kierownicy Działów Sprzedaży, Przedstawiciele Handlowi  Przedstawiciele Medyczni  Przedstawiciele Farmaceutyczni Doradcy Klienta i Finansowi

4-5.10.2018

Warszawa

JĘZYK KORZYŚCI W SPRZEDAŻY – czyli jak rozmawiać z klientami aby stać się partnerem w kontaktach/biznesie. Warsztat ma na celu wypracowanie u handlowców i sprzedawców umiejętności naturalnego mówienia językiem korzyści, który znacznie ułatwia przejście do zamknięcia transakcji sprzedaży, wpływa na rozwój relacji z klientem w długim okresie oraz niweluje tendencję klientów do negocjacji cenowych.Dyrektorzy Handlowi,  Dyrektorzy Sprzedaży, Kierownicy ds. Klientów Kluczowych, KAM  Kierownicy Działów Sprzedaży,  Przedstawiciele Handlowi Przedstawiciele Medyczni  Przedstawiciele Farmaceutyczni  Doradcy Klienta i Finansowi

8-9.10.2018

Warszawa

ANGAŻUJĄCE WYSTĄPIENIA PUBLICZNE Z ELEMENTAMI STORYTELLINGU Jak zbudować swoje wystąpienie aby ten swoisty „Show Time” był tak skonstruowany, by przykuwał uwagę, wzbudzał emocje, a jednocześnie był dostosowany do ekspresji naszej osobowości.Prezesi i Członkowie Zarządu Właściciele Firm, Politycy,  Zarządy Miast i Gmin, Dyrektorzy Handlowi, Sprzedaży, KAM, Handlowcy

10-11.10.2018

Warszawa

ZARZĄDZANIE PROJEKTAMI – czyli jak efektywnie i na czas dotrzeć do zamierzonego celu. Szkolenie pomaga w efektywnym i skutecznym działaniu wdrożeniowym w każdym obszarze projektowym. Po szkoleniu uczestnicy będą potrafili zaadoptować oraz używać poszczególne elementy metodologii w zakresie, jaki wymaga prowadzony przez nich projekt.Szefowie projektów, Osoby odpowiedzialne za projekty wewnętrzne i zewnętrzne, Product Menedżerowie, Doradcy Klienta i Finansowi, Kierownicy ds. Klientów Kluczowych – KAM

10-11.10.2018

Warszawa

NEGOCJACJE  HANDLOWE- czyli jak rozpoznawać i stosować style i techniki negocjacyjne aby osiągnąć wyznaczone cele. Są Negocjacje i są wojny psychologiczne. Warsztat Negocjacje Sprzedażowe przeprowadzi nas przez każdy element negocjacji. Rozwija wiedzę z zakresu psychologii negocjacji, charakterystyki negocjatorów.Dyrektorzy Handlowi, Dyrektorzy Sprzedaży, Opiekunowie kluczowych Klientów,  Kierownicy Działów Sprzedaży, Przedstawiciele Handlowi

11-12.10.2018

Warszawa

MATEMATYKA HANDLOWA- czyli finansowe aspekty współpracy  z klientem, Szkolenie pozwoli na osiągnięcie wysokiego wyniku finansowego opartego na współpracy z klientem. Po szkoleniu uczestnicy będą rozumieć rolę struktury cen, marż i warunków handlowych, swobodnie stosować je w relacji z klientem dla uzyskania lepszej efektywności swoich działań.Dyrektorzy Sprzedaży, Dyrektorzy Handlowi, Opiekunowie kluczowych Klientów i Kierownicy Działów Sprzedaży, KAM i Przedstawiciele Handlowi

15-16.10.2018

Warszawa

AKADEMIA TRENERA BIZNESU Zawiera największą dawkę biznesu w swoim programie na rynku. Głównym celem Akademii jest praktyczne przygotowanie Uczestników do samodzielnego opracowywania i prowadzenia szkoleń przy wykorzystaniu wiedzy i doświadczeń otrzymanych w trakcie warsztatów. ZJAZD II: Projektowanie i tworzenie szkoleń – czyli jak przejść do praktyki trenerskiej.Trenerzy Biznesu, Trenerzy Wewnętrzni, Osoby, które chcą zostać trenerami lub wykorzystać te umiejętności w codziennie pracy. Trenerzy Komunikacji, którzy chcą pogłębić swoje umiejętności biznesowe

16-17.10.2018

Warszawa

ZARZĄDZANIE X, Y, Z -czyli jak zapobiec wojnie światów  w firmieWśród pracowników mamy już pokolenie X, pokolenie Y, niedługo na rynek wejdzie pokolenie Z. Każde z nich wychowało się w innych warunkach, ma inne oczekiwania i inaczej się komunikuje. Eksperci są zgodni- pracodawcy muszą przygotować się na zmianę pokoleniową. Zrozumieć młodsze generacje, ich potrzeby i motywację. Większość wyzwań związanych jest z komunikacją.Menedżerowie wszystkich szczebli, Dyrektorzy,  Członkowie Zarządu, Właściciele Firm, Dyrektorzy Handlowi, HR.

17-18.10.2018

Warszawa

INTELIFENCJA BIZNESOWA Fascynująca dwudniowa dyskusja pod okiem doświadczonego prowadzącego o biznesie, o predyspozycjach psychicznych menadżerów, a przede wszystkim o ich sposobie myślenia, który prowadzi do bogactwa czy porażki. Szkolenie przygotowane z myślą o osobach, które planują rozpoczęcie własnego biznesu, rozpoczęły już własny biznes i szukają nowych pomysłów i inspiracji.Menedżerowie wszystkich szczebli, Menedżerowie liniowi Zarządy, Dyrekcja, Prezesi i Członkowie Zarządu, Właściciele Firm, Zarządy Miast i Gmin, Dyrektorzy Handlowi, Marketingu, Finansów, HR Sprzedaży.

17-18.10.2018

Warszawa

NEGOCJACJE SPRZEDAŻOWE- czyli jak rozpoznawać i stosować style i techniki negocjacyjne aby osiągnąć wyznaczone cele Warsztat Negocjacje Sprzedażowe przeprowadzi nas przez każdy element negocjacji. Rozwija wiedzę z zakresu psychologii negocjacji, charakterystyki negocjatorów.Dyrektorzy Handlowi, Dyrektorzy Sprzedaży, Opiekunowie kluczowych Klientów, Kierownicy Działów Sprzedaży, Przedstawiciele Handlowi

18-19.10.2018

Warszawa

ZARZĄDZANIE PROJEKTAMI – czyli jak efektywnie i na czas dotrzeć do zamierzonego celu. Szkolenie pomaga w efektywnym i skutecznym działaniu wdrożeniowym w każdym obszarze. Po szkoleniu uczestnicy będą potrafili zaadoptować oraz używać poszczególne elementy w zakresie, jaki wymaga prowadzony przez nich projekt.Szefowie projektów, Osoby odpowiedzialne za projekty wewnętrzne i zewnętrzne, Product Menedżerowie, Doradcy Klienta i Finansowi, Kierownicy ds. Klientów Kluczowych – KAM

18-19.10.2018

Warszawa

Więcej…

D3+BAI®-BADANIE OSOBOWIŚCI Prawdopodobnie najbardziej czułym narzędziem diagnostycznym do badania osobowości na świecie, łączy w sobie 4 analizy: DISC®, TEAMS, VALUES, BAI. Badamy nie tylko zachowania, które da się zaobserwować (DISC®), ale też to, co jest poniżej poziomu „wody”, czego nie widać a co wpływa na zachowania (role zespołowe, wartości, wewnętrzne motywacje).Menedżerowie, Handlowcy, Liderzy projektów oraz wszystkich, którzy poprzez rozwój osobowości chcą osiągać lepsze wyniki oraz rozwijać swoje umiejętności interpersonalne.

22.10.2018

Warszawa

Więcej…

STORYTELLING JAKO ELEMENT WZBUDZANIA EMOCJI I BUDOWANIA ZAANGAŻOWANIA Szkolenie pozwala uczestnikom zgłębić koncepcję storytellingu jako świadomie stosowanej technik i angażowania odbiorców. Storytelling działa w sprzedaży i marketingu, ponieważ jest postrzegany jako sposób na „sprzedawanie bez sprzedawania”. Jest także skuteczny w wystąpieniach publicznych, prezentacjach czy  kształtowaniu relacji zawodowych.  Podczas szkolenia uczestnicy dowiedzą się co wpływa na skuteczność storytellingu. Zdecydowanie da to Państwu lepszą skuteczność przy większej satysfakcji z podejmowanych działań.Prezesi i Członkowie Zarządu, Właściciele Firm, Politycy,  Zarządy Miast i Gmin, Dyrektorzy Handlowi, Sprzedaży, KAM, Handlowcy

23.10.2018

Warszawa

Więcej…

SPRZEDAŻ A FINANSE spotkanie, to dyskusja pod okiem prowadzącego o wpływie cen, marży, rabatach. O kredycie kupieckim, kosztach i konsekwencjach wpływających na wartość biznesu. Sprzedaż to przede wszystkim  narzędzie budowania wartości firmy.Dyrektorzy Handlowi, Dyrektorzy Sprzedaży, Kierownicy ds. Klientów Kluczowych, KAM Kierownicy Działów Sprzedaży, Przedstawiciele Handlowi; Przedstawiciele Medyczni Przedstawiciele Farmaceutyczni; Doradcy Klienta i Finansowi

23.10.2018

Warszawa

Więcej…

FRIS®– STYLE MYŚLENIA Nowe narzędzie rozwojowe dla menedżera, handlowca,  specjalisty HR. Pozwala zwiększyć efektywność działań pomiędzy różnymi stylami i umiejętności współpracy w grupie. Określa styl myślenia, styl działania oraz Proces Grupowy. Podnosi efektywność w procesach komunikacji, sprzedaży i zarządzania.Menedżerowie, Handlowcy, Liderzy projektów oraz wszystkich, którzy poprzez rozwój osobowości chcą osiągać lepsze wyniki oraz rozwijać swoje umiejętności interpersonalne.

24.10.2018

Warszawa

Więcej…

MATEMATYKA HANDLOWA- czyli finansowe aspekty współpracy  z klientem Szkolenie pozwoli na osiągnięcie wysokiego wyniku finansowego opartego na współpracy z klientem. Po szkoleniu uczestnicy będą rozumieć rolę struktury cen, marż i warunków handlowych, swobodnie stosować je w relacji z klientem dla uzyskania lepszej efektywności swoich działań.Dyrektorzy Sprzedaży, Dyrektorzy Handlowi, Opiekunowie kluczowych Klientów i Kierownicy Działów Sprzedaży, KAM i Przedstawiciele Handlowi

24-25.10.2018

Warszawa

Więcej…

STORYTELLING JAKO ELEMENT WZBUDZANIA EMOCJI I BUDOWANIA ZAANGAŻOWANIA Podczas szkolenia uczestnicy dowiedzą się co wpływa na skuteczność storytellingu. Storytelling działa w sprzedaży i marketingu, ponieważ jest postrzegany jako sposób na „sprzedawanie bez sprzedawania”. Jest także skuteczny w wystąpieniach publicznych, prezentacjach czy  kształtowaniu relacji zawodowych.  Zdecydowanie da to Państwu lepszą skuteczność przy większej satysfakcji z podejmowanych działań.Prezesi i Członkowie Zarządu, Właściciele Firm, Politycy,  Zarządy Miast i Gmin, Dyrektorzy Handlowi, Sprzedaży, KAM, Handlowcy

25.10.2018

Warszawa

Więcej…

JĘZYK KORZYŚCI W SPRZEDAŻY – czyli jak rozmawiać z klientami aby stać się partnerem w kontaktach/biznesie. Warsztat ma na celu wypracowanie u handlowców i sprzedawców umiejętności naturalnego mówienia językiem korzyści, który znacznie ułatwia przejście do zamknięcia transakcji sprzedaży, wpływa na rozwój relacji z klientem w długim okresie oraz niweluje tendencję klientów do negocjacji cenowychDyrektorzy Handlowi,  Dyrektorzy Sprzedaży, Kierownicy ds. Klientów Kluczowych, KAM  Kierownicy Działów Sprzedaży,  Przedstawiciele Handlowi  Przedstawiciele Medyczni  Przedstawiciele Farmaceutyczni Doradcy Klienta i Finansowi

29-30.10.2018

Warszawa

Więcej…

 

LISTOPAD

 

ZARZĄDZANIE X, Y, Z -czyli jak zapobiec wojnie światów  w firmie Wśród pracowników mamy już pokolenie X, pokolenie Y, niedługo na rynek wejdzie pokolenie Z. Każde z nich wychowało się w innych warunkach, ma inne oczekiwania i inaczej się komunikuje. Eksperci są zgodni- pracodawcy muszą przygotować się na zmianę pokoleniową. Zrozumieć młodsze generacje, ich potrzeby i motywację. Większość wyzwań związanych jest z komunikacją.Menedżerowie wszystkich szczebli, Dyrektorzy,  Członkowie Zarządu, Właściciele Firm, Dyrektorzy Handlowi, HR.

5-6.11.2018

Warszawa

Więcej…

FRIS®– STYLE MYŚLENIA Nowe narzędzie rozwojowe dla menedżera, handlowca,  specjalisty HR. Pozwala zwiększyć efektywność działań pomiędzy różnymi stylami i umiejętności współpracy w grupie. Określa styl myślenia, styl działania oraz Proces Grupowy. Podnosi efektywność w procesach komunikacji, sprzedaży i zarządzania.Menedżerowie, Handlowcy, Liderzy projektów oraz wszystkich, którzy poprzez rozwój osobowości chcą osiągać lepsze wyniki oraz rozwijać swoje umiejętności interpersonalne.

7.11.2018

Warszawa

Więcej…

INTELIFENCJA BIZNESOWA Fascynująca dwudniowa dyskusja pod okiem doświadczonego prowadzącego o biznesie, o predyspozycjach psychicznych menadżerów, a przede wszystkim o ich sposobie myślenia, który prowadzi do bogactwa czy porażki. Szkolenie przygotowane z myślą o osobach, które planują rozpoczęcie własnego biznesu, rozpoczęły już własny biznes i szukają nowych pomysłów i inspiracji.Menedżerowie wszystkich szczebli, Menedżerowie liniowi Zarządy, Dyrekcja, Prezesi i Członkowie Zarządu, Właściciele Firm, Zarządy Miast i Gmin, Dyrektorzy Handlowi, Marketingu, Finansów, HR Sprzedaży.

7-8.11.2018

Warszawa

Więcej…

ZARZĄDZANIE PROJEKTAMI – czyli jak efektywnie i na czas dotrzeć do zamierzonego celu. Szkolenie pomaga w efektywnym i skutecznym działaniu wdrożeniowym w każdym obszarze. Po szkoleniu uczestnicy będą potrafili zaadoptować oraz używać poszczególne elementy w zakresie, jaki wymaga prowadzony przez nich projekt.Szefowie projektów, Osoby odpowiedzialne za projekty wewnętrzne i zewnętrzne, Product Menedżerowie, Doradcy Klienta i Finansowi, Kierownicy ds. Klientów Kluczowych – KAM

8-9.11.2018

Warszawa

Więcej…

ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM – jak sprawić, żeby zespół pracowników dobrze funkcjonował, był efektywny i stale rozwijał swój potencjał? Na sukces w obszarze zarządzania zespołem składa się kilka elementów: strategia i jasno określone cele, motywowanie, ramy działania i monitorowanie wyników, wartości oraz elementy leadershipu. Skuteczny menedżer wie, że ludzie lepiej pracują i osiągają lepsze wyniki, jeśli są zmotywowani, zaangażowani i identyfikują się z firmą.Prezesi i Członkowie Zarządu, Właściciele Firm, Dyrektorzy, Kierownicy i wszystkie osoby zarządzające personelem

12-13.11.2018

Warszawa

Więcej…

INTELIFENCJA BIZNESOWA Fascynująca dwudniowa dyskusja pod okiem doświadczonego prowadzącego o biznesie, o predyspozycjach psychicznych menadżerów, a przede wszystkim o ich sposobie myślenia, który prowadzi do bogactwa czy porażki. Szkolenie obala szereg funkcjonujących społecznie mitów. Odpowiada m.in. na pytania dlaczego ludzie, którzy wygrali duże sumy, najczęściej po kilku latach pozostają bez majątku z silną depresja. Szkolenie przygotowane z myślą o osobach, które planują rozpoczęcie własnego biznesu, rozpoczęły już własny biznes i szukają nowych pomysłów i inspiracji.Menedżerowie wszystkich szczebli, Menedżerowie liniowi Zarządy, Dyrekcja, Prezesi i Członkowie Zarządu, Właściciele Firm, Zarządy Miast i Gmin, Dyrektorzy Handlowi, Marketingu, Finansów, HR Sprzedaży.

12-13.11.2018

Warszawa

Więcej…

AKADEMIA MENEDŻERA – czyli rozwój od przywództwa do mistrzostwa Poszukując odpowiedzi na pytanie co buduje osobowość menedżera, można znaleźć wiele odpowiedzi, można także wyłonić te cechy które najczęściej charakteryzują liderów odnoszących sukces i osiągających mistrzostwo – czyli umiejętność powtarzania sukcesu. Skutecznego Menedżera można więc poznać po śladzie, jaki zostawia na swojej drodze, jako konsekwencja zarządzania zespołem, skutecznych działań oraz decyzji, które przekładają się na wzrost i wartość firmy. Etap 2: FRIS – badanie rozwojowe badające style myślenia, działania i proces grupowy jako narzędzie do lepszego zarządzania pracownikami i budowania zespołu.Menedżerowie wszystkich szczebli, Menedżerowie liniowi Zarządy, Dyrekcja, Prezesi i Członkowie Zarządu, Właściciele Firm, Zarządy Miast i Gmin, Dyrektorzy Handlowi, Marketingu, Finansów, HR Sprzedaży.

14-15.11.2018

Warszawa

Więcej…

NEGOCJACJE SPRZEDAŻOWE- czyli jak rozpoznawać i stosować style i techniki negocjacyjne aby osiągnąć wyznaczone cele. Są negocjacje i są wojny psychologiczne. Warsztat Negocjacje Sprzedażowe przeprowadzi nas przez każdy element negocjacji. Rozwija wiedzę z zakresu psychologii negocjacji, charakterystyki negocjatorów.Dyrektorzy Handlowi, Dyrektorzy Sprzedaży, Opiekunowie kluczowych Klientów, Kierownicy Działów Sprzedaży, Przedstawiciele Handlowi

15-16.11.2018

Warszawa

Więcej…

SPRZEDAŻ A FINANSE spotkanie, to dyskusja pod okiem prowadzącego o wpływie cen, marży, rabatach. O kredycie kupieckim, kosztach i konsekwencjach wpływających na wartość biznesu. Sprzedaż to przede wszystkim  narzędzie budowania wartości firmy.Dyrektorzy Handlowi, Dyrektorzy Sprzedaży, Kierownicy ds. Klientów Kluczowych, KAM Kierownicy Działów Sprzedaży, Przedstawiciele Handlowi; Przedstawiciele Medyczni Przedstawiciele Farmaceutyczni; Doradcy Klienta i Finansowi

16.11.2018

Warszawa

Więcej…

ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM – jak sprawić, żeby zespół pracowników dobrze funkcjonował, był efektywny i stale rozwijał swój potencjał? Na sukces w obszarze zarządzania zespołem składa się kilka elementów: strategia i jasno określone cele, motywowanie, ramy działania i monitorowanie wyników, wartości oraz elementy leadershipu. Skuteczny menedżer wie, że ludzie lepiej pracują i osiągają lepsze wyniki, jeśli są zmotywowani, zaangażowani i identyfikują się z firmą.Prezesi i Członkowie Zarządu, Właściciele Firm, Dyrektorzy, Kierownicy i wszystkie osoby zarządzające personelem

19-20.11.2018

Warszawa

Więcej…

MATEMATYKA HANDLOWA- czyli finansowe aspekty współpracy  z klientem Szkolenie pozwoli na osiągnięcie wysokiego wyniku finansowego opartego na współpracy z klientem. Po szkoleniu uczestnicy będą rozumieć rolę struktury cen, marż i warunków handlowych, swobodnie stosować je w relacji z klientem dla uzyskania lepszej efektywności swoich działań.Dyrektorzy Sprzedaży, Dyrektorzy Handlowi, Opiekunowie kluczowych Klientów i Kierownicy Działów Sprzedaży, KAM i Przedstawiciele Handlowi

20-21.11.2018

Warszawa

Więcej…

ZARZĄDZANIE PROJEKTAMI – czyli jak efektywnie i na czas dotrzeć do zamierzonego celu. Szkolenie pomaga w efektywnym i skutecznym działaniu wdrożeniowym w każdym obszarze projektowym. Po szkoleniu uczestnicy będą potrafili zaadoptować oraz używać poszczególne elementy metodologii w zakresie, jaki wymaga prowadzony przez nich projekt.Szefowie projektów, Osoby odpowiedzialne za projekty wewnętrzne i zewnętrzne, Product Menedżerowie, Doradcy Klienta i Finansowi, Kierownicy ds. Klientów Kluczowych – KAM

22-23.11.2018

Warszawa

Więcej…

D3+BAI®-BADANIE OSOBOWIŚCI Prawdopodobnie najbardziej czułym narzędziem diagnostycznym do badania osobowości na świecie, łączy w sobie 4 analizy: DISC®, TEAMS, VALUES, BAI. Badamy nie tylko zachowania, które da się zaobserwować (DISC®), ale też to, co jest poniżej poziomu „wody”, czego nie widać a co wpływa na zachowania (role zespołowe, wartości, wewnętrzne motywacje).Menedżerowie, Handlowcy, Liderzy projektów oraz wszystkich, którzy poprzez rozwój osobowości chcą osiągać lepsze wyniki oraz rozwijać swoje umiejętności interpersonalne.

23.11.2018

Warszawa

Więcej…

Warsztat budowania strategii STOP LOOK GO dla właścicieli firm STOP-LOOK-GO® to metodologia do zaprojektowania i wdrożenia efektywnej strategii rozwoju Firmy, uwzględniająca specyfikę branży i najlepsze rozwiązania na rynku: STOP – LOOK around – GO®Menedżerowie, Liderzy, Prezesi i Członkowie Zarządu, Właściciele Firm, Dyrektorzy Handlowi, Sprzedaży, KAM, Handlowcy

26-27.11.2018

Warszawa

Więcej…

ZARZĄDZANIE X, Y, Z -czyli jak zapobiec wojnie światów  w firmie Wśród pracowników mamy już pokolenie X, pokolenie Y, niedługo na rynek wejdzie pokolenie Z. Każde z nich wychowało się w innych warunkach, ma inne oczekiwania i inaczej się komunikuje. Eksperci są zgodni- pracodawcy muszą przygotować się na zmianę pokoleniową. Zrozumieć młodsze generacje, ich potrzeby i motywację. Większość wyzwań związanych jest z komunikacją.Menedżerowie wszystkich szczebli, Dyrektorzy,  Członkowie Zarządu, Właściciele Firm, Dyrektorzy Handlowi, HR.

26-27.11.2018

Warszawa

Więcej…

FRIS®– STYLE MYŚLENIA Nowe narzędzie rozwojowe dla menedżera, handlowca,  specjalisty HR. Pozwala zwiększyć efektywność działań pomiędzy różnymi stylami i umiejętności współpracy w grupie. Określa styl myślenia, styl działania oraz Proces Grupowy. Podnosi efektywność w procesach komunikacji, sprzedaży i zarządzania.Menedżerowie, Handlowcy, Liderzy projektów oraz wszystkich, którzy poprzez rozwój osobowości chcą osiągać lepsze wyniki oraz rozwijać swoje umiejętności interpersonalne.

28.11.2018

Warszawa

Więcej…

SPRZEDAŻ A FINANSE Dyskusja pod okiem doświadczonwego menedżera o wpływie cen, marży, rabatach. O kredycie kupieckim, kosztach i konsekwencjach wpływających na wartość biznesu. Sprzedaż to przede wszystkim  narzędzie budowania wartości firmy.Dyrektorzy Handlowi, Dyrektorzy Sprzedaży, Kierownicy ds. Klientów Kluczowych, KAM Kierownicy Działów Sprzedaży, Przedstawiciele Handlowi; Przedstawiciele Medyczni Przedstawiciele Farmaceutyczni; Doradcy Klienta i Finansowi

29.11.2018

Warszawa

Więcej…

NEGOCJACJE SPRZEDAŻOWE- czyli jak rozpoznawać i stosować style i techniki negocjacyjne aby osiągnąć wyznaczone cele Warsztat Negocjacje Sprzedażowe przeprowadzi nas przez każdy element negocjacji. Rozwija wiedzę z zakresu psychologii negocjacji, charakterystyki negocjatorów.Dyrektorzy Handlowi, Dyrektorzy Sprzedaży, Opiekunowie kluczowych Klientów,

Kierownicy Działów Sprzedaży, Przedstawiciele Handlowi

29-30.11.2018

Warszawa

Więcej…

FRIS®– STYLE MYŚLENIA Nowe narzędzie rozwojowe dla menedżera, handlowca,  specjalisty HR. Pozwala zwiększyć efektywność działań pomiędzy różnymi stylami i umiejętności współpracy w grupie. Określa styl myślenia, styl działania oraz Proces Grupowy. Podnosi efektywność w procesach komunikacji, sprzedaży i zarządzania.Menedżerowie, Handlowcy, Liderzy projektów oraz wszystkich, którzy poprzez rozwój osobowości chcą osiągać lepsze wyniki oraz rozwijać swoje umiejętności interpersonalne.

30.11.2018

Warszawa

Więcej…

GRUDZIEŃ

INTELIFENCJA BIZNESOWA Fascynująca dwudniowa dyskusja pod okiem doświadczonego prowadzącego o biznesie, o predyspozycjach psychicznych menadżerów, a przede wszystkim o ich sposobie myślenia, który prowadzi do bogactwa czy porażki. Szkolenie przygotowane z myślą o osobach, które planują rozpoczęcie własnego biznesu, rozpoczęły już własny biznes i szukają nowych pomysłów i inspiracji.Menedżerowie wszystkich szczebli, Menedżerowie liniowi Zarządy, Dyrekcja, Prezesi i Członkowie Zarządu, Właściciele Firm, Zarządy Miast i Gmin, Dyrektorzy Handlowi, Marketingu, Finansów, HR Sprzedaży.

3-4.12.2018

Warszawa

Więcej…

NEGOCJACJE  HANDLOWE- czyli jak rozpoznawać i stosować style i techniki negocjacyjne aby osiągnąć wyznaczone cele. Warsztat Negocjacje Sprzedażowe przeprowadzi nas przez każdy element negocjacji. Rozwija wiedzę z zakresu psychologii negocjacji, charakterystyki negocjatorów.Dyrektorzy Handlowi, Dyrektorzy Sprzedaży, Opiekunowie kluczowych Klientów, Kierownicy Działów Sprzedaży, Przedstawiciele Handlowi

4-5.12.2018

Warszawa

Więcej…

MATEMATYKA HANDLOWA- czyli finansowe aspekty współpracy  z klientem. Szkolenie pozwoli na osiągnięcie wysokiego wyniku finansowego opartego na współpracy z klientem. Po szkoleniu uczestnicy będą rozumieć rolę struktury cen, marż i warunków handlowych, swobodnie stosować je w relacji z klientem dla uzyskania lepszej efektywności swoich działań.Dyrektorzy Sprzedaży, Dyrektorzy Handlowi, Opiekunowie kluczowych Klientów i Kierownicy Działów Sprzedaży, KAM i Przedstawiciele Handlowi

6-7.12.2018

Warszawa

Więcej…

FRIS®– STYLE MYŚLENIA Nowe narzędzie rozwojowe dla menedżera, handlowca,  specjalisty HR. Pozwala zwiększyć efektywność działań pomiędzy różnymi stylami i umiejętności współpracy w grupie. Określa styl myślenia, styl działania oraz Proces Grupowy. Podnosi efektywność w procesach komunikacji, sprzedaży i zarządzania.Menedżerowie, Handlowcy, Liderzy projektów oraz wszystkich, którzy poprzez rozwój osobowości chcą osiągać lepsze wyniki oraz rozwijać swoje umiejętności interpersonalne.

7.12.2018

Warszawa

Więcej…

SPRZEDAŻ A FINANSE spotkanie, to dyskusja pod okiem prowadzącego o wpływie cen, marży, rabatach. O kredycie kupieckim, kosztach i konsekwencjach wpływających na wartość biznesu. Sprzedaż to przede wszystkim  narzędzie budowania wartości firmy.Dyrektorzy Handlowi, Dyrektorzy Sprzedaży, Kierownicy ds. Klientów Kluczowych, KAM Kierownicy Działów Sprzedaży, Przedstawiciele Handlowi; Przedstawiciele Medyczni Przedstawiciele Farmaceutyczni; Doradcy Klienta i Finansowi

10-11.12.2018

Warszawa

Więcej…

FRIS®– STYLE MYŚLENIA Nowe narzędzie rozwojowe dla menedżera, handlowca,  specjalisty HR. Pozwala zwiększyć efektywność działań pomiędzy różnymi stylami i umiejętności współpracy w grupie. Określa styl myślenia, styl działania oraz Proces Grupowy. Podnosi efektywność w procesach komunikacji, sprzedaży i zarządzania.Menedżerowie, Handlowcy, Liderzy projektów oraz wszystkich, którzy poprzez rozwój osobowości chcą osiągać lepsze wyniki oraz rozwijać swoje umiejętności interpersonalne.

10.12.2018

Warszawa

Więcej…

NEGOCJACJE SPRZEDAŻOWE– czyli jak rozpoznawać i stosować style i techniki negocjacyjne aby osiągnąć wyznaczone cele. Są negocjacje i są wojny psychologiczne. Warsztat Negocjacje Sprzedażowe przeprowadzi nas przez każdy element negocjacji. Rozwija wiedzę z zakresu psychologii negocjacji, charakterystyki negocjatorów.Dyrektorzy Handlowi, Dyrektorzy Sprzedaży, Opiekunowie kluczowych Klientów, Kierownicy Działów Sprzedaży, Przedstawiciele Handlowi

11-12.12.2018

Warszawa

Więcej…

AKADEMIA SKUTECZNEJ SPRZEDAŻY – teoria i praktyka dla osiągnięcia sukcesu. Rozwój sił sprzedaży jest pierwszym krokiem zdobycia i ugruntowania pozycji firmy, a skutecznie działający zespół handlowy to podstawa istnienia każdej organizacji, która zajmuje się sprzedażą i obsługą posprzedażową klienta, zwłaszcza w sektorze B2B. Proponowany przez nas projekt dedykowany jest siłą sprzedaży na wszystkich stanowiskach.  Z naszych doświadczeń wynika, że największe efekty dają szkolenia wsparte wdrożeniem on the job. ETAP 3: Zarządzanie portfelem klientów czyli jak wykorzystać potencjał tkwiący w rynku.Dyrektorzy Handlowi,  Dyrektorzy Sprzedaży, Kierownicy ds. Klientów Kluczowych, KAM  Kierownicy Działów Sprzedaży,  Przedstawiciele Handlowi  Przedstawiciele Medyczni  Przedstawiciele Farmaceutyczni,  Doradcy Klienta i Finansowi

13-14.2018

Warszawa

Więcej…

ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM – jak sprawić, żeby zespół pracowników dobrze funkcjonował, był efektywny i stale rozwijał swój potencjał? Na sukces w obszarze zarządzania zespołem składa się kilka elementów: strategia i jasno określone cele, motywowanie, ramy działania i monitorowanie wyników, wartości oraz elementy leadershipu. Skuteczny menedżer wie, że ludzie lepiej pracują i osiągają lepsze wyniki, jeśli są zmotywowani, zaangażowani i identyfikują się z firmą.Prezesi i Członkowie Zarządu, Właściciele Firm, Dyrektorzy, Kierownicy i wszystkie osoby zarządzające personelem

13-14.12.2018

Warszawa

Więcej…

ZARZĄDZANIE X, Y, Z -czyli jak zapobiec wojnie światów  w firmie Wśród pracowników mamy już pokolenie X, pokolenie Y, niedługo na rynek wejdzie pokolenie Z. Każde z nich wychowało się w innych warunkach, ma inne oczekiwania i inaczej się komunikuje. Eksperci są zgodni- pracodawcy muszą przygotować się na zmianę pokoleniową. Zrozumieć młodsze generacje, ich potrzeby i motywację. Większość wyzwań związanych jest z komunikacją.Menedżerowie wszystkich szczebli, Dyrektorzy,  Członkowie Zarządu, Właściciele Firm, Dyrektorzy Handlowi, HR.

17-18.12.2018

Warszawa

Więcej…

AKADEMIA TRENERA BIZNESU Zawiera największą dawkę biznesu w swoim programie na rynku. Głównym celem Akademii jest praktyczne przygotowanie Uczestników do samodzielnego opracowywania i prowadzenia szkoleń przy wykorzystaniu wiedzy i doświadczeń otrzymanych w trakcie warsztatów. ZJAZD III:  Praca z grupą i sytuacje trudne – czyli jak sprawić aby szkolenie było zapamiętane.Trenerzy Biznesu, Trenerzy Wewnętrzni, Osoby, które chcą zostać trenerami lub wykorzystać te umiejętności w codziennie pracy. Trenerzy Komunikacji, którzy chcą pogłębić swoje umiejętności biznesowe

18-19.12.2018

Warszawa

Więcej…

MATEMATYKA HANDLOWA- czyli finansowe aspekty współpracy  z klientem. Szkolenie pozwoli na osiągnięcie wysokiego wyniku finansowego opartego na współpracy z klientem. Po szkoleniu uczestnicy będą rozumieć rolę struktury cen, marż i warunków handlowych, swobodnie stosować je w relacji z klientem dla uzyskania lepszej efektywności swoich działań.Dyrektorzy Sprzedaży, Dyrektorzy Handlowi, Opiekunowie kluczowych Klientów i Kierownicy Działów Sprzedaży, KAM i Przedstawiciele Handlowi

20-21.12.2018

Warszawa

Więcej…

STYCZEŃ

ANGAŻUJĄCE WYSTĄPIENIA PUBLICZNE Z ELEMENTAMI STORYTELLINGU Jak zbudować swoje wystąpienie aby ten swoisty „Show Time” był tak skonstruowany, by przykuwał uwagę, wzbudzał emocje, a jednocześnie był dostosowany do ekspresji naszej osobowości.Prezesi i Członkowie Zarządu, Właściciele Firm, Politycy,  Zarządy Miast i Gmin, Dyrektorzy Handlowi, Sprzedaży, KAM, Handlowcy

3-4.01.2019

Warszawa

Więcej…

ZARZĄDZANIE PROJEKTAMI – czyli jak efektywnie i na czas dotrzeć do zamierzonego celu. Szkolenie pomaga w efektywnym i skutecznym działaniu wdrożeniowym w każdym obszarze projektowym. Po szkoleniu uczestnicy będą potrafili zaadoptować oraz używać poszczególne elementy metodologii w zakresie, jaki wymaga tego prowadzony przez nich projekt.Kierownicy i szefowie  projektów, Menedżerowie,  Kierownicy ds. Klientów Kluczowych – KAM

7-8.01.2019

Warszawa

Więcej…

SPRZEDAŻ A FINANSE spotkanie, to dyskusja pod okiem prowadzącego o wpływie cen, marży, rabatach. O kredycie kupieckim, kosztach i konsekwencjach wpływających na wartość biznesu. Sprzedaż to przede wszystkim  narzędzie budowania wartości firmy.Dyrektorzy Handlowi, Dyrektorzy Sprzedaży, Kierownicy ds. Klientów Kluczowych, KAM Kierownicy Działów Sprzedaży, Przedstawiciele Handlowi; Przedstawiciele Medyczni Przedstawiciele Farmaceutyczni; Doradcy Klienta i Finansowi

8.01.2019

Warszawa

Więcej…

Warsztat budowania strategii STOP LOOK GO dla właścicieli firm STOP-LOOK-GO® to metodologia do zaprojektowania i wdrożenia efektywnej strategii rozwoju Firmy, uwzględniająca specyfikę branży i najlepsze rozwiązania na rynku: STOP – LOOK around – GO®Liderzy, Prezesi i Członkowie Zarządu, Właściciele Firm, Menedżerowie, Dyrektorzy Handlowi, Sprzedaży.

9-10.01.2019

Warszawa

Więcej…

MATEMATYKA HANDLOWA- czyli finansowe aspekty współpracy  z klientem Szkolenie pozwoli na osiągnięcie wysokiego wyniku finansowego opartego na współpracy z klientem. Po szkoleniu uczestnicy będą rozumieć rolę struktury cen, marż i warunków handlowych, swobodnie stosować je w relacji z klientem dla uzyskania lepszej efektywności swoich działań.Dyrektorzy Sprzedaży, Dyrektorzy Handlowi, Opiekunowie kluczowych Klientów i Kierownicy Działów Sprzedaży, KAM i Przedstawiciele Handlowi

10-11.01.2019

Warszawa

Więcej…

D3+BAI®-BADANIE OSOBOWOŚCI Jest prawdopodobnie najbardziej czułym narzędziem diagnostycznym do badania osobowości na świecie, łączy w sobie 4 analizy: DISC®, TEAMS, VALUES, BAI. Badamy nie tylko zachowania, które da się zaobserwować (DISC®), ale też to, co jest poniżej poziomu „wody”, czego nie widać a co wpływa na zachowania (role zespołowe, wartości, wewnętrzne motywacje).Menedżerowie, Handlowcy, Liderzy projektów oraz wszystkich, którzy poprzez rozwój osobowości chcą osiągać lepsze wyniki oraz rozwijać swoje umiejętności interpersonalne.

14.01.2019

Warszawa

Więcej…

INTELIFENCJA BIZNESOWA Fascynująca dwudniowa dyskusja pod okiem doświadczonego prowadzącego o biznesie, o predyspozycjach psychicznych menadżerów, a przede wszystkim o ich sposobie myślenia, który prowadzi do bogactwa czy porażki. Szkolenie przygotowane z myślą o osobach, które planują rozpoczęcie własnego biznesu, rozpoczęły już własny biznes i szukają nowych pomysłów i inspiracji.Menedżerowie wszystkich szczebli, Menedżerowie liniowi, Zarządy, Dyrekcja, Prezesi i Członkowie Zarządu, Właściciele Firm, Zarządy Miast i Gmin, Dyrektorzy Handlowi, Marketingu, Finansów, HR Sprzedaży.

14-15.01.2019

Warszawa

Więcej…

STORYTELLING JAKO ELEMENT WZBUDZANIA EMOCJI I BUDOWANIA ZAANGAŻOWANIA Podczas szkolenia uczestnicy dowiedzą się co wpływa na skuteczność storytellingu. Storytelling działa w sprzedaży i marketingu, ponieważ jest postrzegany jako sposób na „sprzedawanie bez sprzedawania”. Jest także skuteczny w wystąpieniach publicznych, prezentacjach czy  kształtowaniu relacji zawodowych.Prezesi i Członkowie Zarządu, Właściciele Firm, Politycy,  Zarządy Miast i Gmin, Dyrektorzy Handlowi, Sprzedaży, KAM, Handlowcy

15.01.2019

Warszawa

Więcej…

ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM – jak sprawić, żeby zespół pracowników dobrze funkcjonował, był efektywny i stale rozwijał swój potencjał? Na sukces w obszarze zarządzania zespołem składa się kilka elementów: strategia i jasno określone cele, motywowanie, ramy działania i monitorowanie wyników, wartości oraz elementy leadershipu. Skuteczny menedżer wie, że ludzie lepiej pracują i osiągają lepsze wyniki, jeśli są zmotywowani, zaangażowani i identyfikują się z firmą.Menedżerowie, Kierownicy i wszystkie osoby zarządzające personelem, Prezesi i Członkowie Zarządu, Właściciele Firm, Dyrektorzy.

16-17.01.2019

Warszawa

Więcej…

FRIS®– STYLE MYŚLENIA Nowe narzędzie rozwojowe dla menedżera, handlowca,  specjalisty HR. Pozwala zwiększyć efektywność działań pomiędzy różnymi stylami i umiejętności współpracy w grupie. Określa styl myślenia, styl działania oraz Proces Grupowy. Podnosi efektywność w procesach komunikacji, sprzedaży i zarządzania.Menedżerowie, Handlowcy, Liderzy projektów oraz wszystkich, którzy poprzez rozwój osobowości chcą osiągać lepsze wyniki oraz rozwijać swoje umiejętności interpersonalne.

18.01.2019

Warszawa

Więcej…

NEGOCJACJE SPRZEDAŻOWE– czyli jak rozpoznawać i stosować style i techniki negocjacyjne aby osiągnąć wyznaczone cele. Są negocjacje i są wojny psychologiczne. Warsztat Negocjacje Sprzedażowe przeprowadzi nas przez każdy element negocjacji. Rozwija wiedzę z zakresu psychologii negocjacji, charakterystyki negocjatorów.Dyrektorzy Handlowi, Dyrektorzy Sprzedaży, Opiekunowie kluczowych Klientów, Kierownicy Działów Sprzedaży, Przedstawiciele Handlowi

17-18.01.2018

Warszawa

Więcej…

AKADEMIA SKUTECZNEJ SPRZEDAŻY – teoria i praktyka dla osiągnięcia sukcesu. Rozwój sił sprzedaży jest pierwszym krokiem zdobycia i ugruntowania pozycji firmy, a skutecznie działający zespół handlowy to podstawa istnienia każdej organizacji, która zajmuje się sprzedażą i obsługą posprzedażową klienta, zwłaszcza w sektorze B2B. Proponowany przez nas projekt dedykowany jest siłą sprzedaży na wszystkich stanowiskach.  Z naszych doświadczeń wynika, że największe efekty dają szkolenia wsparte wdrożeniem on the job. ETAP 3: Zarządzanie portfelem klientów czyli jak wykorzystać potencjał tkwiący w rynku.Dyrektorzy Handlowi, Dyrektorzy Sprzedaży, Kierownicy ds. Klientów Kluczowych, KAM Kierownicy Działów Sprzedaży,  Przedstawiciele Handlowi  Przedstawiciele Medyczni  Przedstawiciele Farmaceutyczni  Doradcy Klienta i Finansowi

21-22.01.2019

Warszawa

Więcej…

JĘZYK KORZYŚCI W SPRZEDAŻY – czyli jak rozmawiać z klientami aby stać się partnerem w kontaktach/biznesie. Warsztat ma na celu wypracowanie u handlowców i sprzedawców umiejętności naturalnego mówienia językiem korzyści, który znacznie ułatwia przejście do zamknięcia transakcji sprzedaży, wpływa na rozwój relacji z klientem w długim okresie oraz niweluje tendencję klientów do negocjacji cenowych.Dyrektorzy Handlowi,  Dyrektorzy Sprzedaży, Kierownicy ds. Klientów Kluczowych, KAM  Kierownicy Działów Sprzedaży,  Przedstawiciele Handlowi  Przedstawiciele Medyczni  Przedstawiciele Farmaceutyczni  Doradcy Klienta i Finansowi

22-23.01.2019

Warszawa

Więcej…

MATEMATYKA HANDLOWA- czyli finansowe aspekty współpracy  z klientem. Szkolenie pozwoli na osiągnięcie wysokiego wyniku finansowego opartego na współpracy z klientem. Po szkoleniu uczestnicy będą rozumieć rolę struktury cen, marż i warunków handlowych, swobodnie stosować je w relacji z klientem dla uzyskania lepszej efektywności swoich działań.Dyrektorzy Sprzedaży, Dyrektorzy Handlowi, Opiekunowie kluczowych Klientów i Kierownicy Działów Sprzedaży, KAM i Przedstawiciele Handlowi

24-25.01.2019

Warszawa

Więcej…

FRIS®– STYLE MYŚLENIA Nowe narzędzie rozwojowe dla menedżera, handlowca,  specjalisty HR. Pozwala zwiększyć efektywność działań pomiędzy różnymi stylami i umiejętności współpracy w grupie. Określa styl myślenia, styl działania oraz Proces Grupowy. Podnosi efektywność w procesach komunikacji, sprzedaży i zarządzania.Menedżerowie, Handlowcy, Liderzy projektów oraz wszystkich, którzy poprzez rozwój osobowości chcą osiągać lepsze wyniki oraz rozwijać swoje umiejętności interpersonalne.

25.01.2019

Warszawa

Więcej…

ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM – jak sprawić, żeby zespół pracowników dobrze funkcjonował, był efektywny i stale rozwijał swój potencjał? Na sukces w obszarze zarządzania zespołem składa się kilka elementów: strategia i jasno określone cele, motywowanie, ramy działania i monitorowanie wyników, wartości oraz elementy leadershipu. Skuteczny menedżer wie, że ludzie lepiej pracują i osiągają lepsze wyniki, jeśli są zmotywowani, zaangażowani i identyfikują się z firmą.Prezesi i Członkowie Zarządu, Właściciele Firm, Dyrektorzy, Kierownicy i wszystkie osoby zarządzające personelem

28-29.01.2019

Warszawa

Więcej…

ZARZĄDZANIE PROJEKTAMI – czyli jak efektywnie i na czas dotrzeć do zamierzonego celu. Szkolenie pomaga w efektywnym i skutecznym działaniu wdrożeniowym w każdym obszarze projektowym. Po szkoleniu uczestnicy będą potrafili zaadoptować oraz używać poszczególne elementy metodologii w zakresie, jaki wymaga prowadzony przez nich projekt.Szefowie projektów, Osoby odpowiedzialne za projekty wewnętrzne i zewnętrzne, Product Menedżerowie, Doradcy Klienta i Finansowi, Kierownicy ds. Klientów Kluczowych – KAM

30-31.01.2019

Warszawa

Więcej…

LUTY

ZARZĄDZANIE X, Y, Z -czyli jak zapobiec wojnie światów  w firmie Wśród pracowników mamy już pokolenie X, pokolenie Y, niedługo na rynek wejdzie pokolenie Z. Każde z nich wychowało się w innych warunkach, ma inne oczekiwania i inaczej się komunikuje. Eksperci są zgodni- pracodawcy muszą przygotować się na zmianę pokoleniową. Zrozumieć młodsze generacje, ich potrzeby i motywację. Większość wyzwań związanych jest z komunikacją.Menedżerowie wszystkich szczebli, Dyrektorzy,  Członkowie Zarządu, Właściciele Firm, Dyrektorzy Handlowi, HR.

4-5.02.2019

Warszawa

Więcej…

INTELIFENCJA BIZNESOWA Fascynująca dwudniowa dyskusja pod okiem doświadczonego prowadzącego o biznesie, o predyspozycjach psychicznych menadżerów, a przede wszystkim o ich sposobie myślenia, który prowadzi do bogactwa czy porażki. Szkolenie przygotowane z myślą o osobach, które planują rozpoczęcie własnego biznesu, rozpoczęły już własny biznes i szukają nowych pomysłów i inspiracji.Menedżerowie wszystkich szczebli, Menedżerowie liniowi Zarządy, Dyrekcja, Prezesi i Członkowie Zarządu, Właściciele Firm, Zarządy Miast i Gmin, Dyrektorzy Handlowi, Marketingu, Finansów, HR Sprzedaży.

4-5.02.2019

Warszawa

Więcej…

FRIS®– STYLE MYŚLENIA Nowe narzędzie rozwojowe dla menedżera, handlowca,  specjalisty HR. Pozwala zwiększyć efektywność działań pomiędzy różnymi stylami i umiejętności współpracy w grupie. Określa styl myślenia, styl działania oraz Proces Grupowy. Podnosi efektywność w procesach komunikacji, sprzedaży i zarządzania.Menedżerowie, Handlowcy, Liderzy projektów oraz wszystkich, którzy poprzez rozwój osobowości chcą osiągać lepsze wyniki oraz rozwijać swoje umiejętności interpersonalne.

6.02.2019

Warszawa

Więcej…

STORYTELLING JAKO ELEMENT WZBUDZANIA EMOCJI I BUDOWANIA ZAANGAŻOWANIA Podczas szkolenia uczestnicy dowiedzą się co wpływa na skuteczność storytellingu. Storytelling działa w sprzedaży i marketingu, ponieważ jest postrzegany jako sposób na „sprzedawanie bez sprzedawania”. Jest także skuteczny w wystąpieniach publicznych, prezentacjach czy  kształtowaniu relacji zawodowych.  Zdecydowanie da to Państwu lepszą skuteczność przy większej satysfakcji z podejmowanych działań.Prezesi i Członkowie Zarządu, Właściciele Firm, Politycy,  Zarządy Miast i Gmin, Dyrektorzy Handlowi, Sprzedaży, KAM, Handlowcy

7.02.2019

Warszawa

Więcej…

AKADEMIA SKUTECZNEJ SPRZEDAŻY – teoria i praktyka dla osiągnięcia sukcesu. Rozwój sił sprzedaży jest pierwszym krokiem zdobycia i ugruntowania pozycji firmy, a skutecznie działający zespół handlowy to podstawa istnienia każdej organizacji, która zajmuje się sprzedażą i obsługą posprzedażową klienta, zwłaszcza w sektorze B2B. Proponowany przez nas projekt dedykowany jest siłą sprzedaży na wszystkich stanowiskach.  Z naszych doświadczeń wynika, że największe efekty dają szkolenia wsparte wdrożeniem on the job. ETAP 3: Zarządzanie portfelem klientów czyli jak wykorzystać potencjał tkwiący w rynku.Dyrektorzy Handlowi, Dyrektorzy Sprzedaży, Kierownicy ds. Klientów Kluczowych, KAM  Kierownicy Działów Sprzedaży,  Przedstawiciele Handlowi  Przedstawiciele Medyczni  Przedstawiciele Farmaceutyczni  Doradcy Klienta i Finansowi

6-7.02.2019

Warszawa

Więcej…

ZARZĄDZANIE X, Y, Z –czyli jak zapobiec wojnie światów  w firmie. Wśród pracowników mamy już pokolenie X, pokolenie Y, niedługo na rynek wejdzie pokolenie Z. Każde z nich wychowało się w innych warunkach, ma inne oczekiwania i inaczej się komunikuje. Eksperci są zgodni- pracodawcy muszą przygotować się na zmianę pokoleniową. Zrozumieć młodsze generacje, ich potrzeby i motywację. Większość wyzwań związanych jest z komunikacją.Menedżerowie wszystkich szczebli, Dyrektorzy,  Członkowie Zarządu, Właściciele Firm, Dyrektorzy Handlowi, HR.

11-12.02.2019

Warszawa

Więcej…

AKADEMIA TRENERA BIZNESU Zawiera największą dawkę biznesu w swoim programie na rynku. Głównym celem Akademii jest praktyczne przygotowanie Uczestników do samodzielnego opracowywania i prowadzenia szkoleń przy wykorzystaniu wiedzy i doświadczeń otrzymanych w trakcie warsztatów. ZJAZD IV: Trener Biznesu na rynku – najczęściej poszukiwane szkolenia biznesowe (przykłady gotowych szkoleń: sprzedaż i zarządzanie).Trenerzy Biznesu, Trenerzy Wewnętrzni, Osoby, które chcą zostać trenerami lub wykorzystać te umiejętności w codziennie pracy. Trenerzy Komunikacji, którzy chcą pogłębić swoje umiejętności biznesowe

12-13.02.2019

Warszawa

Więcej…

D3+BAI®-BADANIE OSOBOWIŚCI Prawdopodobnie najbardziej czułym narzędziem diagnostycznym do badania osobowości na świecie, łączy w sobie 4 analizy: DISC®, TEAMS, VALUES, BAI. Badamy nie tylko zachowania, które da się zaobserwować (DISC®), ale też to, co jest poniżej poziomu „wody”, czego nie widać a co wpływa na zachowania (role zespołowe, wartości, wewnętrzne motywacje).Menedżerowie, Handlowcy, Liderzy projektów oraz wszystkich, którzy poprzez rozwój osobowości chcą osiągać lepsze wyniki oraz rozwijać swoje umiejętności interpersonalne.

13.02.2019

Warszawa

Więcej…

ZARZĄDZANIE X, Y, Z -czyli jak zapobiec wojnie światów  w firmie Wśród pracowników mamy już pokolenie X, pokolenie Y, niedługo na rynek wejdzie pokolenie Z. Każde z nich wychowało się w innych warunkach, ma inne oczekiwania i inaczej się komunikuje. Eksperci są zgodni- pracodawcy muszą przygotować się na zmianę pokoleniową. Zrozumieć młodsze generacje, ich potrzeby i motywację. Większość wyzwań związanych jest z komunikacją.Menedżerowie wszystkich szczebli, Dyrektorzy,  Członkowie Zarządu, Właściciele Firm, Dyrektorzy Handlowi, HR.

14-15.02.2019

Warszawa

Więcej…

ZARZĄDZANIE PROJEKTAMI – czyli jak efektywnie i na czas dotrzeć do zamierzonego celu. Szkolenie pomaga w efektywnym i skutecznym działaniu wdrożeniowym w każdym obszarze. Po szkoleniu uczestnicy będą potrafili zaadoptować oraz używać poszczególne elementy w zakresie, jaki wymaga prowadzony przez nich projekt.Szefowie projektów, Osoby odpowiedzialne za projekty wewnętrzne i zewnętrzne, Product Menedżerowie, Doradcy Klienta i Finansowi, Kierownicy ds. Klientów Kluczowych – KAM

14-15.02.2019

Warszawa

Więcej…

MATEMATYKA HANDLOWA– czyli finansowe aspekty współpracy  z klientem Szkolenie pozwoli na osiągnięcie wysokiego wyniku finansowego opartego na współpracy z klientem. Po szkoleniu uczestnicy będą rozumieć rolę struktury cen, marż i warunków handlowych, swobodnie stosować je w relacji z klientem dla uzyskania lepszej efektywności swoich działań.Dyrektorzy Sprzedaży, Dyrektorzy Handlowi, Opiekunowie kluczowych Klientów i Kierownicy Działów Sprzedaży, KAM i Przedstawiciele Handlowi

18-19.02.2019

Warszawa

Więcej…

ANGAŻUJĄCE WYSTĄPIENIA PUBLICZNE Z ELEMENTAMI STORYTELLINGU Jak zbudować swoje wystąpienie aby ten swoisty „Show Time” był tak skonstruowany, by przykuwał uwagę, wzbudzał emocje, a jednocześnie był dostosowany do ekspresji naszej osobowości.Prezesi i Członkowie Zarządu, Właściciele Firm, Politycy,  Zarządy Miast i Gmin, Dyrektorzy Handlowi, Sprzedaży, KAM, Handlowcy

18-19.02.2019

Warszawa

Więcej…

NEGOCJACJE  HANDLOWE– czyli jak rozpoznawać i stosować style i techniki negocjacyjne aby osiągnąć wyznaczone cele Warsztat Negocjacje Sprzedażowe przeprowadzi nas przez każdy element negocjacji. Rozwija wiedzę z zakresu psychologii negocjacji, charakterystyki negocjatorów.Dyrektorzy Handlowi, Dyrektorzy Sprzedaży, Opiekunowie kluczowych Klientów,  Kierownicy Działów Sprzedaży, Przedstawiciele Handlowi

20-21.02.2019

Warszawa

Więcej…

AKADEMIA MENEDŻERA – czyli rozwój od przywództwa do mistrzostwa Poszukując odpowiedzi na pytanie co buduje osobowość menedżera, można znaleźć wiele odpowiedzi, można także wyłonić te cechy które najczęściej charakteryzują liderów odnoszących sukces i osiągających mistrzostwo – czyli umiejętność powtarzania sukcesu. Skutecznego Menedżera można więc poznać po śladzie, jaki zostawia na swojej drodze, jako konsekwencja zarządzania zespołem, skutecznych działań oraz decyzji, które przekładają się na wzrost i wartość firmy. Etap 3: Menedżer Liderem – Przywódcą – czyli leadership dla osiągania właściwych rezultatówMenedżerowie wszystkich szczebli, Menedżerowie liniowi, Zarządy,Dyrekcja, Prezesi i Członkowie Zarządu, Właściciele Firm, Zarządy Miast i Gmin, Dyrektorzy Handlowi, Marketingu, Finansów, HR Sprzedaży.

21-22.02.2019

Warszawa

Więcej…

NEGOCJACJE SPRZEDAŻOWE– czyli jak rozpoznawać i stosować style i techniki negocjacyjne aby osiągnąć wyznaczone cele Są negocjacje i są wojny cenowe. Warsztat Negocjacje Sprzedażowe przeprowadzi nas przez każdy element negocjacji. Rozwija wiedzę z zakresu psychologii negocjacji, charakterystyki negocjatorów.Dyrektorzy Handlowi, Dyrektorzy Sprzedaży, Opiekunowie kluczowych Klientów, Kierownicy Działów Sprzedaży, Przedstawiciele Handlowi

25-26.02.2019

Warszawa

Więcej…

ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM – jak sprawić, żeby zespół pracowników dobrze funkcjonował, był efektywny i stale rozwijał swój potencjał? Na sukces w obszarze zarządzania zespołem składa się kilka elementów: strategia i jasno określone cele, motywowanie, ramy działania i monitorowanie wyników, wartości oraz elementy leadershipu. Skuteczny menedżer wie, że ludzie lepiej pracują i osiągają lepsze wyniki, jeśli są zmotywowani, zaangażowani i identyfikują się z firmą.Prezesi i Członkowie Zarządu, Właściciele Firm, Dyrektorzy, Kierownicy i wszystkie osoby zarządzające personelem

27-28.02.2019

Warszawa

Więcej…

MARZEC

SPRZEDAŻ A FINANSE To spotkanie i dyskusja pod okiem doświadczonego eksperta o wpływie cen, marży, rabatach. O kredycie kupieckim, kosztach i konsekwencjach wpływających na wartość biznesu. Sprzedaż to przede wszystkim  narzędzie budowania wartości firmy.Dyrektorzy Handlowi, Dyrektorzy Sprzedaży, Kierownicy ds. Klientów Kluczowych, KAM Kierownicy Działów Sprzedaży, Przedstawiciele Handlowi; Przedstawiciele Medyczni Przedstawiciele Farmaceutyczni; Doradcy Klienta i Finansowi

1-2.03.2019

Warszawa

Więcej…

Warsztat budowania strategii STOP LOOK GO dla właścicieli firm STOP-LOOK-GO® to metodologia do zaprojektowania i wdrożenia efektywnej strategii rozwoju Firmy, uwzględniająca specyfikę branży i najlepsze rozwiązania na rynku: STOP – LOOK around – GO®Menedżerowie, Liderzy, Prezesi i Członkowie Zarządu, Właściciele Firm, Dyrektorzy Handlowi, Sprzedaży, KAM, Handlowcy

5-6.03.2019

Warszawa

Więcej…

FRIS®– STYLE MYŚLENIA Nowe narzędzie rozwojowe dla menedżera, handlowca,  specjalisty HR. Pozwala zwiększyć efektywność działań pomiędzy różnymi stylami i umiejętności współpracy w grupie. Określa styl myślenia, styl działania oraz Proces Grupowy. Podnosi efektywność w procesach komunikacji, sprzedaży i zarządzania.Menedżerowie, Handlowcy, Liderzy projektów oraz wszystkich, którzy poprzez rozwój osobowości chcą osiągać lepsze wyniki oraz rozwijać swoje umiejętności interpersonalne.

7.03.2019

Warszawa

Więcej…

ZARZĄDZANIE PROJEKTAMI – czyli jak efektywnie i na czas dotrzeć do zamierzonego celu. Szkolenie pomaga w efektywnym i skutecznym działaniu wdrożeniowym w każdym obszarze. Po szkoleniu uczestnicy będą potrafili zaadoptować oraz używać poszczególne elementy w zakresie, jaki wymaga prowadzony przez nich projekt.Szefowie projektów, Osoby odpowiedzialne za projekty wewnętrzne i zewnętrzne, Product Menedżerowie, Doradcy Klienta i Finansowi, Kierownicy ds. Klientów Kluczowych – KAM

7-8.03.2019

Warszawa

Więcej…

MATEMATYKA HANDLOWA- czyli finansowe aspekty współpracy  z klientem Szkolenie pozwoli na osiągnięcie wysokiego wyniku finansowego opartego na współpracy z klientem. Po szkoleniu uczestnicy będą rozumieć rolę struktury cen, marż i warunków handlowych, swobodnie stosować je w relacji z klientem dla uzyskania lepszej efektywności swoich działań.Dyrektorzy Sprzedaży, Dyrektorzy Handlowi, Opiekunowie kluczowych Klientów i Kierownicy Działów Sprzedaży, KAM i Przedstawiciele Handlowi

12-13.03.2019

Warszawa

Więcej…

INTELIFENCJA BIZNESOWA Fascynująca dwudniowa dyskusja pod okiem doświadczonego prowadzącego o biznesie, o predyspozycjach psychicznych menadżerów, a przede wszystkim o ich sposobie myślenia, który prowadzi do bogactwa czy porażki. Szkolenie przygotowane z myślą o osobach, które planują rozpoczęcie własnego biznesu, rozpoczęły już własny biznes i szukają nowych pomysłów i inspiracji.Menedżerowie wszystkich szczebli, Menedżerowie liniowi Zarządy, Dyrekcja, Prezesi i Członkowie Zarządu, Właściciele Firm, Zarządy Miast i Gmin, Dyrektorzy Handlowi, Marketingu, Finansów, HR Sprzedaży.

14.03.2019

Warszawa

Więcej…

STORYTELLING JAKO ELEMENT WZBUDZANIA EMOCJI I BUDOWANIA ZAANGAŻOWANIA Podczas szkolenia uczestnicy dowiedzą się co wpływa na skuteczność storytellingu. Storytelling działa w sprzedaży i marketingu, ponieważ jest postrzegany jako sposób na „sprzedawanie bez sprzedawania”. Jest także skuteczny w wystąpieniach publicznych, prezentacjach czy  kształtowaniu relacji zawodowych. Zdecydowanie da to Państwu lepszą skuteczność przy większej satysfakcji z podejmowanych działań.Prezesi i Członkowie Zarządu Właściciele Firm, Politycy,  Zarządy Miast i Gmin, Dyrektorzy Handlowi, Sprzedaży, KAM, Handlowcy

15.03.2019

Warszawa

Więcej…

SPRZEDAŻ A FINANSE spotkanie, to dyskusja pod okiem prowadzącego o wpływie cen, marży, rabatach. O kredycie kupieckim, kosztach i konsekwencjach wpływających na wartość biznesu. Sprzedaż to przede wszystkim  narzędzie budowania wartości firmy.Dyrektorzy Handlowi, Dyrektorzy Sprzedaży, Kierownicy ds. Klientów Kluczowych, KAM Kierownicy Działów Sprzedaży, Przedstawiciele Handlowi; Przedstawiciele Medyczni Przedstawiciele Farmaceutyczni; Doradcy Klienta i Finansowi

15-16.03.2019

Warszawa

Więcej…

ZARZĄDZANIE X, Y, Z -czyli jak zapobiec wojnie światów  w firmie. Wśród pracowników mamy już pokolenie X, pokolenie Y, niedługo na rynek wejdzie pokolenie Z. Każde z nich wychowało się w innych warunkach, ma inne oczekiwania i inaczej się komunikuje. Eksperci są zgodni- pracodawcy muszą przygotować się na zmianę pokoleniową. Zrozumieć młodsze generacje, ich potrzeby i motywację. Większość wyzwań związanych jest z komunikacją.Menedżerowie wszystkich szczebli, Dyrektorzy,  Członkowie Zarządu, Właściciele Firm, Dyrektorzy Handlowi, HR.

19-20.03.2019

Warszawa

Więcej…

NEGOCJACJE SPRZEDAŻOWE- czyli jak rozpoznawać i stosować style i techniki negocjacyjne aby osiągnąć wyznaczone cele Warsztat Negocjacje Sprzedażowe przeprowadzi nas przez każdy element negocjacji. Rozwija wiedzę z zakresu psychologii negocjacji, charakterystyki negocjatorów.Dyrektorzy Handlowi, Dyrektorzy Sprzedaży, Opiekunowie kluczowych Klientów, Kierownicy Działów Sprzedaży, Przedstawiciele Handlowi

20-21.03.2019

Warszawa

Więcej…

AKADEMIA SKUTECZNEJ SPRZEDAŻY – teoria i praktyka dla osiągnięcia sukcesu. Rozwój sił sprzedaży jest pierwszym krokiem zdobycia i ugruntowania pozycji firmy, a skutecznie działający zespół handlowy to podstawa istnienia każdej organizacji, która zajmuje się sprzedażą i obsługą posprzedażową klienta, zwłaszcza w sektorze B2B. Proponowany przez nas projekt dedykowany jest siłą sprzedaży na wszystkich stanowiskach.  Z naszych doświadczeń wynika, że największe efekty dają szkolenia wsparte wdrożeniem on the job. ETAP 3: Zarządzanie portfelem klientów czyli jak wykorzystać potencjał tkwiący w rynku.Dyrektorzy Handlowi,  Dyrektorzy Sprzedaży, Kierownicy ds. Klientów Kluczowych, KAM  Kierownicy Działów Sprzedaży, Przedstawiciele Handlowi  Przedstawiciele Medyczni  Przedstawiciele Farmaceutyczni Doradcy Klienta i Finansowi

22-23.03.2019

Warszawa

Więcej…

JĘZYK KORZYŚCI W SPRZEDAŻY – czyli jak rozmawiać z klientami aby stać się partnerem w kontaktach/biznesie. Warsztat ma na celu wypracowanie u handlowców i sprzedawców umiejętności naturalnego mówienia językiem korzyści, który znacznie ułatwia przejście do zamknięcia transakcji sprzedaży, wpływa na rozwój relacji z klientem w długim okresie oraz niweluje tendencję klientów do negocjacji cenowych.Dyrektorzy Handlowi,  Dyrektorzy Sprzedaży, Kierownicy ds. Klientów Kluczowych, KAM  Kierownicy Działów Sprzedaży,  Przedstawiciele Handlowi Przedstawiciele Medyczni  Przedstawiciele Farmaceutyczni  Doradcy Klienta i Finansowi

22-23.03.2019

Warszawa

Więcej…

ANGAŻUJĄCE WYSTĄPIENIA PUBLICZNE Z ELEMENTAMI STORYTELLINGU Jak zbudować swoje wystąpienie aby ten swoisty „Show Time” był tak skonstruowany, by przykuwał uwagę, wzbudzał emocje, a jednocześnie był dostosowany do ekspresji naszej osobowości.Prezesi i Członkowie Zarządu Właściciele Firm, Politycy,  Zarządy Miast i Gmin, Dyrektorzy Handlowi, Sprzedaży, KAM, Handlowcy

26-27.03.2019

Warszawa

Więcej…

ZARZĄDZANIE PROJEKTAMI – czyli jak efektywnie i na czas dotrzeć do zamierzonego celu. Szkolenie pomaga w efektywnym i skutecznym działaniu wdrożeniowym w każdym obszarze projektowym. Po szkoleniu uczestnicy będą potrafili zaadoptować oraz używać poszczególne elementy metodologii w zakresie, jaki wymaga prowadzony przez nich projekt.Szefowie projektów, Osoby odpowiedzialne za projekty wewnętrzne i zewnętrzne, Product Menedżerowie, Doradcy Klienta i Finansowi, Kierownicy ds. Klientów Kluczowych – KAM

27-28.03.2019

Warszawa

Więcej…

KWIECIEŃ

AKADEMIA TRENERA BIZNESU – Zawiera największą dawkę biznesu w swoim programie na rynku. Głównym celem Akademii jest praktyczne przygotowanie Uczestników do samodzielnego opracowywania i prowadzenia szkoleń przy wykorzystaniu wiedzy i doświadczeń otrzymanych w trakcie warsztatów.ZJAZD I: Trener Biznesu – zawód czy styl życia – czyli świadome kształtowanie umiejętności trenerskich.Trenerzy Biznesu, Trenerzy Wewnętrzni, Osoby, które chcą zostać trenerami lub wykorzystać te umiejętności w codziennie pracy. Trenerzy Komunikacji, którzy chcą pogłębić swoje umiejętności biznesowe1-2.04.2019

Warszawa
Więcej…

D3+BAI®-BADANIE OSOBOWIŚCI –Prawdopodobnie najbardziej czułym narzędziem diagnostycznym do badania osobowości na świecie, łączy w sobie 4 analizy: DISC®, TEAMS, VALUES, BAI. Badamy nie tylko zachowania, które da się zaobserwować (DISC®), ale też to, co jest poniżej poziomu „wody”, czego nie widać a co wpływa na zachowania (role zespołowe, wartości, wewnętrzne motywacje).Menedżerowie, Handlowcy, Liderzy projektów oraz wszystkich, którzy poprzez rozwój osobowości chcą osiągać lepsze wyniki oraz rozwijać swoje umiejętności interpersonalne.3.04.2019

Warszawa
Więcej…

 

ZARZĄDZANIE X, Y, Z  czyli jak zapobiec wojnie światów w firmie – Wśród pracowników mamy już pokolenie X, pokolenie Y, niedługo na rynek wejdzie pokolenie Z. Każde z nich wychowało się w innych warunkach, ma inne oczekiwania i inaczej się komunikuje. Eksperci są zgodni- pracodawcy muszą przygotować się na zmianę pokoleniową. Zrozumieć młodsze generacje, ich potrzeby i motywację. Większość wyzwań związanych jest z komunikacją.Menedżerowie wszystkich szczebli, Dyrektorzy,  Członkowie Zarządu, Właściciele Firm, Dyrektorzy Handlowi, HR.3-4.04.2019

Warszawa
Więcej…

ZARZĄDZANIE PROJEKTAMIczyli jak efektywnie i na czas dotrzeć do zamierzonego celu – Szkolenie pomaga w efektywnym i skutecznym działaniu wdrożeniowym w każdym obszarze. Po szkoleniu uczestnicy będą potrafili zaadoptować oraz używać poszczególne elementy w zakresie, jaki wymaga prowadzony przez nich projekt.Szefowie projektów, Osoby odpowiedzialne za projekty wewnętrzne i zewnętrzne, Product Menedżerowie, Doradcy Klienta i Finansowi, Kierownicy ds. Klientów Kluczowych – KAM4-5.04.2019

Warszawa
Więcej…

MATEMATYKA HANDLOWA – czyli finansowe aspekty współpracy  z klientem – Szkolenie pozwoli na osiągnięcie wysokiego wyniku finansowego opartego na współpracy z klientem. Po szkoleniu uczestnicy będą rozumieć rolę struktury cen, marż i warunków handlowych, swobodnie stosować je w relacji z klientem dla uzyskania lepszej efektywności swoich działań.Dyrektorzy Sprzedaży, Dyrektorzy Handlowi, Opiekunowie kluczowych Klientów i Kierownicy Działów Sprzedaży, KAM i Przedstawiciele Handlowi9-10.04.2019

Warszawa
Więcej…

ANGAŻUJĄCE WYSTĄPIENIA PUBLICZNE Z ELEMENTAMI STORYTELLINGU – Jak zbudować swoje wystąpienie aby ten swoisty „Show Time” był tak skonstruowany, by przykuwał uwagę, wzbudzał emocje, a jednocześnie był dostosowany do ekspresji naszej osobowości.Prezesi i Członkowie Zarządu, Właściciele Firm, Politycy,  Zarządy Miast i Gmin, Dyrektorzy Handlowi, Sprzedaży, KAM, Handlowcy10-11.04.2019

Warszawa
Więcej…

NEGOCJACJE  HANDLOWE – czyli jak rozpoznawać i stosować style i techniki negocjacyjne aby osiągnąć wyznaczone cele – Warsztat Negocjacje Sprzedażowe przeprowadzi nas przez każdy element negocjacji. Rozwija wiedzę z zakresu psychologii negocjacji, charakterystyki negocjatorów.Dyrektorzy Handlowi, Dyrektorzy Sprzedaży, Opiekunowie kluczowych Klientów,  Kierownicy Działów Sprzedaży, Przedstawiciele Handlowi11-12.04.2019

Warszawa
Więcej…

AKADEMIA MENEDŻERA – czyli rozwój od przywództwa do mistrzostwa – Poszukując odpowiedzi na pytanie co buduje osobowość menedżera, można znaleźć wiele odpowiedzi, można także wyłonić te cechy które najczęściej charakteryzują liderów odnoszących sukces i osiągających mistrzostwo – czyli umiejętność powtarzania sukcesu. Skutecznego Menedżera można więc poznać po śladzie, jaki zostawia na swojej drodze, jako konsekwencja zarządzania zespołem, skutecznych działań oraz decyzji, które przekładają się na wzrost i wartość firmy.§  Etap 2: FRIS– badanie rozwojowe badające style myślenia, działania i proces grupowy jako narzędzie do lepszego zarządzania pracownikami i budowania zespołu. Badanie to test oraz 1 lub 2 dni warsztatu.Menedżerowie wszystkich szczebli, Menedżerowie liniowi, Zarządy,Dyrekcja, Prezesi i Członkowie Zarządu, Właściciele Firm, Zarządy Miast i Gmin, Dyrektorzy Handlowi, Marketingu, Finansów, HR Sprzedaży.15-16.04.2019

Warszawa
Więcej…

NEGOCJACJE SPRZEDAŻOWE – czyli jak rozpoznawać i stosować style i techniki negocjacyjne aby osiągnąć wyznaczone cele – Są negocjacje i są wojny cenowe. Warsztat Negocjacje Sprzedażowe przeprowadzi nas przez każdy element negocjacji. Rozwija wiedzę z zakresu psychologii negocjacji, charakterystyki negocjatorów.Dyrektorzy Handlowi, Dyrektorzy Sprzedaży, Opiekunowie kluczowych Klientów, Kierownicy Działów Sprzedaży, Przedstawiciele Handlowi17-18.04.2019

Warszawa
Więcej…

ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM – jak sprawić, żeby zespół pracowników dobrze funkcjonował, był efektywny i stale rozwijał swój potencjał? Na sukces w obszarze zarządzania zespołem składa się kilka elementów: strategia i jasno określone cele, motywowanie, ramy działania i monitorowanie wyników, wartości oraz elementy leadershipu. Skuteczny menedżer wie, że ludzie lepiej pracują i osiągają lepsze wyniki, jeśli są zmotywowani, zaangażowani i identyfikują się z firmą.Prezesi i Członkowie Zarządu, Właściciele Firm, Dyrektorzy, Kierownicy i wszystkie osoby zarządzające personelem18-19.04.2019

Warszawa
Więcej…

SPRZEDAŻ A FINANSE – To spotkanie i dyskusja pod okiem doświadczonego eksperta o wpływie cen, marży, rabatach. O kredycie kupieckim, kosztach i konsekwencjach wpływających na wartość biznesu. Sprzedaż to przede wszystkim  narzędzie budowania wartości firmy.Dyrektorzy Handlowi, Dyrektorzy Sprzedaży, Kierownicy ds. Klientów Kluczowych, KAM Kierownicy Działów Sprzedaży, Przedstawiciele Handlowi; Przedstawiciele Medyczni Przedstawiciele Farmaceutyczni; Doradcy Klienta i Finansowi22.04.2019

Warszawa
Więcej…

Warsztat budowania strategii STOP LOOK GO dla właścicieli firm – STOP-LOOK-GO® to metodologia do zaprojektowania i wdrożenia efektywnej strategii rozwoju Firmy, uwzględniająca specyfikę branży i najlepsze rozwiązania na rynku: STOP – LOOK around – GO®Menedżerowie, Liderzy, Prezesi i Członkowie Zarządu, Właściciele Firm, Dyrektorzy Handlowi, Sprzedaży, KAM, Handlowcy22-23.04.2019

Warszawa
Więcej…

FRIS®– STYLE MYŚLENIA – Nowe narzędzie rozwojowe dla menedżera, handlowca,  specjalisty HR. Pozwala zwiększyć efektywność działań pomiędzy różnymi stylami i umiejętności współpracy w grupie. Określa styl myślenia, styl działania oraz Proces Grupowy. Podnosi efektywność w procesach komunikacji, sprzedaży i zarządzania.Menedżerowie, Handlowcy, Liderzy projektów oraz wszystkich, którzy poprzez rozwój osobowości chcą osiągać lepsze wyniki oraz rozwijać swoje umiejętności interpersonalne.23.04.2019

Warszawa
Więcej…

ZARZĄDZANIE PROJEKTAMI – czyli jak efektywnie i na czas dotrzeć do zamierzonego celu – Szkolenie pomaga w efektywnym i skutecznym działaniu wdrożeniowym w każdym obszarze. Po szkoleniu uczestnicy będą potrafili zaadoptować oraz używać poszczególne elementy w zakresie, jaki wymaga prowadzony przez nich projekt.Szefowie projektów, Osoby odpowiedzialne za projekty wewnętrzne i zewnętrzne, Product Menedżerowie, Doradcy Klienta i Finansowi, Kierownicy ds. Klientów Kluczowych – KAM24-25.04.2019

Warszawa
Więcej…

MATEMATYKA HANDLOWA – czyli finansowe aspekty współpracy  z klientem – Szkolenie pozwoli na osiągnięcie wysokiego wyniku finansowego opartego na współpracy z klientem. Po szkoleniu uczestnicy będą rozumieć rolę struktury cen, marż i warunków handlowych, swobodnie stosować je w relacji z klientem dla uzyskania lepszej efektywności swoich działań.Dyrektorzy Sprzedaży, Dyrektorzy Handlowi, Opiekunowie kluczowych Klientów i Kierownicy Działów Sprzedaży, KAM i Przedstawiciele Handlowi25-26.04.2019

Warszawa
Więcej…

INTELIFENCJA BIZNESOWA – Fascynująca dwudniowa dyskusja pod okiem doświadczonego prowadzącego o biznesie, o predyspozycjach psychicznych menadżerów, a przede wszystkim o ich sposobie myślenia, który prowadzi do bogactwa czy porażki. Szkolenie przygotowane z myślą o osobach, które planują rozpoczęcie własnego biznesu, rozpoczęły już własny biznes i szukają nowych pomysłów i inspiracji.Menedżerowie wszystkich szczebli, Menedżerowie liniowi Zarządy, Dyrekcja, Prezesi i Członkowie Zarządu, Właściciele Firm, Zarządy Miast i Gmin, Dyrektorzy Handlowi, Marketingu, Finansów, HR Sprzedaży.29-30.04.2019

Warszawa
Więcej…

STORYTELLING JAKO ELEMENT WZBUDZANIA EMOCJI I BUDOWANIA ZAANGAŻOWANIA –Podczas szkolenia uczestnicy dowiedzą się co wpływa na skuteczność storytellingu. Storytelling działa w sprzedaży i marketingu, ponieważ jest postrzegany jako sposób na „sprzedawanie bez sprzedawania”. Jest także skuteczny w wystąpieniach publicznych, prezentacjach czy  kształtowaniu relacji zawodowych. Zdecydowanie da to Państwu lepszą skuteczność przy większej satysfakcji z podejmowanych działań.Prezesi i Członkowie Zarządu Właściciele Firm, Politycy,  Zarządy Miast i Gmin, Dyrektorzy Handlowi, Sprzedaży, KAM, Handlowcy30.04.2019

Warszawa
Więcej…