CZERWIEC

Szkolenie otwarte

Dla kogo?

Data/miejsce

 

 

AKADEMIA TRENERA BIZNESU

Zawiera największą dawkę biznesu w swoim programie na rynku. Głównym celem Akademii jest praktyczne przygotowanie Uczestników do samodzielnego opracowywania i prowadzenia szkoleń przy wykorzystaniu wiedzy i doświadczeń otrzymanych w trakcie warsztatów.

ZJAZD IV:  Trener Biznesu na rynku – najczęściej poszukiwane szkolenia biznesowe (przykłady gotowych szkoleń: sprzedaż i zarządzanie).

Trenerzy Biznesu, Trenerzy Wewnętrzni, Osoby, które chcą zostać trenerami lub wykorzystać te umiejętności w codziennie pracy. Trenerzy Komunikacji, którzy chcą pogłębić swoje umiejętności biznesowe4-5.06.2018

Warszawa

 

MATEMATYKA HANDLOWA- czyli finansowe aspekty współpracy  z klientem

Szkolenie pozwoli na osiągnięcie wysokiego wyniku finansowego opartego na współpracy z klientem. Po szkoleniu uczestnicy będą rozumieć rolę struktury cen, marż i warunków handlowych, swobodnie stosować je w relacji z klientem dla uzyskania lepszej efektywności swoich działań.

Dyrektorzy Sprzedaży, Dyrektorzy Handlowi, Opiekunowie kluczowych Klientów i Kierownicy Działów Sprzedaży, KAM i Przedstawiciele Handlowi14-15.05.2018

Warszawa

 

ANGAŻUJĄCE WYSTĄPIENIA PUBLICZNE Z ELEMENTAMI STORYTELLINGU

Jak zbudować swoje wystąpienie aby ten swoisty „Show Time” był tak skonstruowany, by przykuwał uwagę, wzbudzał emocje, a jednocześnie był dostosowany do ekspresji naszej osobowości.

Prezesi i Członkowie Zarządu, Właściciele Firm, Politycy,  Zarządy Miast i Gmin, Dyrektorzy Handlowi, Sprzedaży, KAM, Handlowcy7-8.06.2018

Warszawa

ZARZĄDZANIE PROJEKTAMI – czyli jak efektywnie i na czas dotrzeć do zamierzonego celu

Szkolenie pomaga w efektywnym i skutecznym działaniu wdrożeniowym w każdym obszarze projektowym. Po szkoleniu uczestnicy będą potrafili zaadoptować oraz używać poszczególne elementy metodologii w zakresie, jaki wymaga tego prowadzony przez nich projekt.

Kierownicy i szefowie  projektów, Menedżerowie,  Kierownicy ds. Klientów Kluczowych – KAM

5-6.06.2018

Warszawa

 

SPRZEDAŻ A FINANSE

 spotkanie, to dyskusja pod okiem prowadzącego o wpływie cen, marży, rabatach. O kredycie kupieckim, kosztach i konsekwencjach wpływających na wartość biznesu. Sprzedaż to przede wszystkim  narzędzie budowania wartości firmy. 

Dyrektorzy Handlowi, Dyrektorzy Sprzedaży, Kierownicy ds. Klientów Kluczowych, KAM Kierownicy Działów Sprzedaży, Przedstawiciele Handlowi; Przedstawiciele Medyczni Przedstawiciele Farmaceutyczni; Doradcy Klienta i Finansowi

4.06.2018

Warszawa

 

Warsztat budowania strategii STOP LOOK GO® dla firm

STOP-LOOK-GO® to metodologia do zaprojektowania i wdrożenia efektywnej strategii rozwoju Firmy, uwzględniająca specyfikę branży i najlepsze rozwiązania na rynku: STOP – LOOK around – GO®

 Liderzy, Prezesi i Członkowie Zarządu, Właściciele Firm, Menedżerowie, Dyrektorzy Handlowi, Sprzedaży.

18-19.06.2018

Warszawa

 

MATEMATYKA HANDLOWA- czyli finansowe aspekty współpracy  z klientem

Szkolenie pozwoli na osiągnięcie wysokiego wyniku finansowego opartego na współpracy z klientem. Po szkoleniu uczestnicy będą rozumieć rolę struktury cen, marż i warunków handlowych, swobodnie stosować je w relacji z klientem dla uzyskania lepszej efektywności swoich działań.

Dyrektorzy Sprzedaży, Dyrektorzy Handlowi, Opiekunowie kluczowych Klientów i Kierownicy Działów Sprzedaży, KAM i Przedstawiciele Handlowi20-21.06.2018

Warszawa

 

 

D3+BAI®-BADANIE OSOBOWOŚCI

Jest  najbardziej czułym narzędziem diagnostycznym do badania osobowości na świecie, łączy w sobie 4 analizy: DISC®, TEAMS, VALUES, BAI oraz ocenę 360º. Badamy nie tylko zachowania, które da się zaobserwować (DISC®), ale też to, co jest poniżej poziomu „wody”, czego nie widać a co wpływa na zachowania (role zespołowe, wartości, wewnętrzne motywacje).

Menedżerowie, Handlowcy, Liderzy projektów oraz wszystkich, którzy poprzez rozwój osobowości chcą osiągać lepsze wyniki oraz rozwijać swoje umiejętności interpersonalne.

19.06.2018

Warszawa

Więcej…

INTELIFENCJA BIZNESOWA

Fascynująca dwudniowa dyskusja pod okiem doświadczonego prowadzącego o biznesie, o predyspozycjach psychicznych menadżerów, a przede wszystkim o ich sposobie myślenia, który prowadzi do bogactwa czy porażki. Szkolenie przygotowane z myślą o osobach, które planują rozpoczęcie własnego biznesu, rozpoczęły już własny biznes i szukają nowych pomysłów i inspiracji.

Menedżerowie wszystkich szczebli, Menedżerowie liniowi, Zarządy, Dyrekcja, Prezesi i Członkowie Zarządu, Właściciele Firm, Zarządy Miast i Gmin, Dyrektorzy Handlowi, Marketingu, Finansów, HR Sprzedaży.18-19.06.2018

Warszawa

Więcej…

 

STORYTELLING JAKO ELEMENT WZBUDZANIA EMOCJI I BUDOWANIA ZAANGAŻOWANIA

Podczas szkolenia uczestnicy dowiedzą się co wpływa na skuteczność storytellingu. Storytelling działa w sprzedaży i marketingu, ponieważ jest postrzegany jako sposób na „sprzedawanie bez sprzedawania”. Jest także skuteczny w wystąpieniach publicznych, prezentacjach czy  kształtowaniu relacji zawodowych.

Prezesi i Członkowie Zarządu, Właściciele Firm, Politycy,  Zarządy Miast i Gmin, Dyrektorzy Handlowi, Sprzedaży, KAM, Handlowcy

15.06.2018

Warszawa

Więcej…

ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM – jak sprawić, żeby zespół pracowników dobrze funkcjonował, był efektywny i stale rozwijał swój potencjał?

Na sukces w obszarze zarządzania zespołem składa się kilka elementów: strategia i jasno określone cele, motywowanie, ramy działania i monitorowanie wyników, wartości oraz elementy leadershipu. Skuteczny menedżer wie, że ludzie lepiej pracują i osiągają lepsze wyniki, jeśli są zmotywowani, zaangażowani i identyfikują się z firmą.

Menedżerowie, Kierownicy i wszystkie osoby zarządzające personelem, Prezesi i Członkowie Zarządu, Właściciele Firm, Dyrektorzy.
13-14.06.2018

Warszawa

Więcej…

 

FRIS®– STYLE MYŚLENIA

Nowe narzędzie rozwojowe dla menedżera, handlowca,  specjalisty HR. Pozwala zwiększyć efektywność działań pomiędzy różnymi stylami i umiejętności współpracy w grupie. Określa styl myślenia, styl działania oraz Proces Grupowy. Podnosi efektywność w procesach komunikacji, sprzedaży i zarządzania.

Menedżerowie, Handlowcy, Liderzy projektów oraz wszystkich, którzy poprzez rozwój osobowości chcą osiągać lepsze wyniki oraz rozwijać swoje umiejętności interpersonalne.

29.06.2018

Warszawa

Więcej…

 

NEGOCJACJE SPRZEDAŻOWE- czyli jak rozpoznawać i stosować style i techniki negocjacyjne aby osiągnąć wyznaczone cele

Są negocjacje i są wojny psychologiczne. Warsztat Negocjacje Sprzedażowe przeprowadzi nas przez każdy element negocjacji. Rozwija wiedzę z zakresu psychologii negocjacji, charakterystyki negocjatorów.

Dyrektorzy Handlowi, Dyrektorzy Sprzedaży, Opiekunowie kluczowych Klientów, Kierownicy Działów Sprzedaży, Przedstawiciele Handlowi19-20.06.2018

Warszawa

Więcej…

AKADEMIA SKUTECZNEJ SPRZEDAŻY – teoria i praktyka dla osiągnięcia sukcesu.

Rozwój sił sprzedaży jest pierwszym krokiem zdobycia i ugruntowania pozycji firmy, a skutecznie działający zespół handlowy to podstawa istnienia każdej organizacji, która zajmuje się sprzedażą i obsługą posprzedażową klienta, zwłaszcza w sektorze B2B. Proponowany przez nas projekt dedykowany jest siłą sprzedaży na wszystkich stanowiskach.  Z naszych doświadczeń wynika, że największe efekty dają szkolenia wsparte wdrożeniem on the job.

ETAP 3: Zarządzanie portfelem klientów czyli jak wykorzystać potencjał tkwiący w rynku.

Dyrektorzy Handlowi, Dyrektorzy Sprzedaży, Kierownicy ds. Klientów Kluczowych, KAM Kierownicy Działów Sprzedaży,  Przedstawiciele Handlowi  Przedstawiciele Medyczni  Przedstawiciele Farmaceutyczni  Doradcy Klienta i Finansowi

 

19-20.06.2018

Warszawa

 
Więcej…

 

JĘZYK KORZYŚCI W SPRZEDAŻY – czyli jak rozmawiać z klientami aby stać się partnerem w kontaktach/biznesie.

Warsztat ma na celu wypracowanie u handlowców i sprzedawców umiejętności naturalnego mówienia językiem korzyści, który znacznie ułatwia przejście do zamknięcia transakcji sprzedaży, wpływa na rozwój relacji z klientem w długim okresie oraz niweluje tendencję klientów do negocjacji cenowych.

Dyrektorzy Handlowi,  Dyrektorzy Sprzedaży, Kierownicy ds. Klientów Kluczowych, KAM  Kierownicy Działów Sprzedaży,  Przedstawiciele Handlowi  Przedstawiciele Medyczni  Przedstawiciele Farmaceutyczni  Doradcy Klienta i Finansowi20-21.06.2018

Warszawa

Więcej…

 

MATEMATYKA HANDLOWA- czyli finansowe aspekty współpracy  z klientem

Szkolenie pozwoli na osiągnięcie wysokiego wyniku finansowego opartego na współpracy z klientem. Po szkoleniu uczestnicy będą rozumieć rolę struktury cen, marż i warunków handlowych, swobodnie stosować je w relacji z klientem dla uzyskania lepszej efektywności swoich działań.

Dyrektorzy Sprzedaży, Dyrektorzy Handlowi, Opiekunowie kluczowych Klientów i Kierownicy Działów Sprzedaży, KAM i Przedstawiciele Handlowi27-28.06.2018

Warszawa

Więcej…

 

FRIS®– STYLE MYŚLENIA

Nowe narzędzie rozwojowe dla menedżera, handlowca,  specjalisty HR. Pozwala zwiększyć efektywność działań pomiędzy różnymi stylami i umiejętności współpracy w grupie. Określa styl myślenia, styl działania oraz Proces Grupowy. Podnosi efektywność w procesach komunikacji, sprzedaży i zarządzania.

Menedżerowie, Handlowcy, Liderzy projektów oraz wszystkich, którzy poprzez rozwój osobowości chcą osiągać lepsze wyniki oraz rozwijać swoje umiejętności interpersonalne.

15.06.2018

Warszawa

Więcej…

 

ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM – jak sprawić, żeby zespół pracowników dobrze funkcjonował, był efektywny i stale rozwijał swój potencjał?

Na sukces w obszarze zarządzania zespołem składa się kilka elementów: strategia i jasno określone cele, motywowanie, ramy działania i monitorowanie wyników, wartości oraz elementy leadershipu. Skuteczny menedżer wie, że ludzie lepiej pracują i osiągają lepsze wyniki, jeśli są zmotywowani, zaangażowani i identyfikują się z firmą.

Prezesi i Członkowie Zarządu, Właściciele Firm, Dyrektorzy, Kierownicy i wszystkie osoby zarządzające personelem5-6.06.2018

Warszawa

Więcej…

 

 ZARZĄDZANIE PROJEKTAMI – czyli jak efektywnie i na czas dotrzeć do zamierzonego celu

Szkolenie pomaga w efektywnym i skutecznym działaniu wdrożeniowym w każdym obszarze projektowym. Po szkoleniu uczestnicy będą potrafili zaadoptować oraz używać poszczególne elementy metodologii w zakresie, jaki wymaga prowadzony przez nich projekt.

Szefowie projektów, Osoby odpowiedzialne za projekty wewnętrzne i zewnętrzne, Product Menedżerowie, Doradcy Klienta i Finansowi, Kierownicy ds. Klientów Kluczowych – KAM

14-15.06.2018

Warszawa

Więcej…

ZARZĄDZANIE X, Y, Z – czyli jak zarządzać najmłodszym pokoleniem na rynku

Wśród pracowników mamy już pokolenie X, pokolenie Y, niedługo na rynek wejdzie pokolenie Z. Każde z nich wychowało się w innych warunkach, ma inne oczekiwania i inaczej się komunikuje. Eksperci są zgodni- pracodawcy muszą przygotować się na zmianę pokoleniową. Zrozumieć młodsze generacje, ich potrzeby i motywację. Większość wyzwań związanych jest z komunikacją.

Menedżerowie wszystkich szczebli, Dyrektorzy,  Członkowie Zarządu, Właściciele Firm, Dyrektorzy Handlowi, HR.

 

14-15.06.2018

Warszawa

Więcej…

INTELIFENCJA BIZNESOWA

Fascynująca dwudniowa dyskusja pod okiem doświadczonego prowadzącego o biznesie, o predyspozycjach psychicznych menadżerów, a przede wszystkim o ich sposobie myślenia, który prowadzi do bogactwa czy porażki. Szkolenie przygotowane z myślą o osobach, które planują rozpoczęcie własnego biznesu, rozpoczęły już własny biznes i szukają nowych pomysłów i inspiracji.

Menedżerowie wszystkich szczebli, Menedżerowie liniowi Zarządy, Dyrekcja, Prezesi i Członkowie Zarządu, Właściciele Firm, Zarządy Miast i Gmin, Dyrektorzy Handlowi, Marketingu, Finansów, HR Sprzedaży.18-19.06.2018

Warszawa

Więcej…

 

FRIS®– STYLE MYŚLENIA

Nowe narzędzie rozwojowe dla menedżera, handlowca,  specjalisty HR. Pozwala zwiększyć efektywność działań pomiędzy różnymi stylami i umiejętności współpracy w grupie. Określa styl myślenia, styl działania oraz Proces Grupowy. Podnosi efektywność w procesach komunikacji, sprzedaży i zarządzania.

Menedżerowie, Handlowcy, Liderzy projektów oraz wszystkich, którzy poprzez rozwój osobowości chcą osiągać lepsze wyniki oraz rozwijać swoje umiejętności interpersonalne.

18.06.2018

Warszawa

Więcej…

 

STORYTELLING JAKO ELEMENT WZBUDZANIA EMOCJI I BUDOWANIA ZAANGAŻOWANIA

Podczas szkolenia uczestnicy dowiedzą się co wpływa na skuteczność storytellingu. Storytelling działa w sprzedaży i marketingu, ponieważ jest postrzegany jako sposób na „sprzedawanie bez sprzedawania”. Jest także skuteczny w wystąpieniach publicznych, prezentacjach czy  kształtowaniu relacji zawodowych.  Zdecydowanie da to Państwu lepszą skuteczność przy większej satysfakcji z podejmowanych działań.

Prezesi i Członkowie Zarządu, Właściciele Firm, Politycy,  Zarządy Miast i Gmin, Dyrektorzy Handlowi, Sprzedaży, KAM, Handlowcy

22.06.2018

Warszawa

Więcej…

AKADEMIA SKUTECZNEJ SPRZEDAŻY – teoria i praktyka dla osiągnięcia sukcesu.

Rozwój sił sprzedaży jest pierwszym krokiem zdobycia i ugruntowania pozycji firmy, a skutecznie działający zespół handlowy to podstawa istnienia każdej organizacji, która zajmuje się sprzedażą i obsługą posprzedażową klienta, zwłaszcza w sektorze B2B. Proponowany przez nas projekt dedykowany jest siłą sprzedaży na wszystkich stanowiskach.  Z naszych doświadczeń wynika, że największe efekty dają szkolenia wsparte wdrożeniem on the job.

ETAP 3: Zarządzanie portfelem klientów czyli jak wykorzystać potencjał tkwiący w rynku.

Dyrektorzy Handlowi, Dyrektorzy Sprzedaży, Kierownicy ds. Klientów Kluczowych, KAM  Kierownicy Działów Sprzedaży,  Przedstawiciele Handlowi  Przedstawiciele Medyczni  Przedstawiciele Farmaceutyczni  Doradcy Klienta i Finansowi

 

28-29.06.2018

Warszawa

 
Więcej…

 

ZARZĄDZANIE X, Y, Z – czyli jak zarządzać najmłodszym pokoleniem na rynku

Wśród pracowników mamy już pokolenie X, pokolenie Y, niedługo na rynek wejdzie pokolenie Z. Każde z nich wychowało się w innych warunkach, ma inne oczekiwania i inaczej się komunikuje. Eksperci są zgodni- pracodawcy muszą przygotować się na zmianę pokoleniową. Zrozumieć młodsze generacje, ich potrzeby i motywację. Większość wyzwań związanych jest z komunikacją.

Menedżerowie wszystkich szczebli, Dyrektorzy,  Członkowie Zarządu, Właściciele Firm, Dyrektorzy Handlowi, HR.17-28.06.2018

Warszawa

Więcej…

 

 

LIPIEC

D3+BAI®-BADANIE OSOBOWIŚCI

Jest  najbardziej czułym narzędziem diagnostycznym do badania osobowości na świecie, łączy w sobie 4 analizy: DISC®, TEAMS, VALUES, BAI, oraz ocenę 360º. Badamy nie tylko zachowania, które da się zaobserwować (DISC®), ale też to, co jest poniżej poziomu „wody”, czego nie widać a co wpływa na zachowania (role zespołowe, wartości, wewnętrzne motywacje).

Menedżerowie, Handlowcy, Liderzy projektów oraz wszystkich, którzy poprzez rozwój osobowości chcą osiągać lepsze wyniki oraz rozwijać swoje umiejętności interpersonalne.

2.07.2018

Warszawa

Więcej…

ZARZĄDZANIE X, Y, Z – czyli jak zarządzać najmłodszym pokoleniem na rynku

Wśród pracowników mamy już pokolenie X, pokolenie Y, niedługo na rynek wejdzie pokolenie Z. Każde z nich wychowało się w innych warunkach, ma inne oczekiwania i inaczej się komunikuje. Eksperci są zgodni- pracodawcy muszą przygotować się na zmianę pokoleniową. Zrozumieć młodsze generacje, ich potrzeby i motywację. Większość wyzwań związanych jest z komunikacją.

Menedżerowie wszystkich szczebli, Dyrektorzy,  Członkowie Zarządu, Właściciele Firm, Dyrektorzy Handlowi, HR.

 

5-6.07.2018

Warszawa

Więcej…

 

ZARZĄDZANIE PROJEKTAMI – czyli jak efektywnie i na czas dotrzeć do zamierzonego celu

Szkolenie pomaga w efektywnym i skutecznym działaniu wdrożeniowym w każdym obszarze. Po szkoleniu uczestnicy będą potrafili zaadoptować oraz używać poszczególne elementy w zakresie, jaki wymaga prowadzony przez nich projekt.

Szefowie projektów, Osoby odpowiedzialne za projekty wewnętrzne i zewnętrzne, Product Menedżerowie, Doradcy Klienta i Finansowi, Kierownicy ds. Klientów Kluczowych – KAM

30-31.07.2018

Warszawa

Więcej…

MATEMATYKA HANDLOWA- czyli finansowe aspekty współpracy  z klientem

Szkolenie pozwoli na osiągnięcie wysokiego wyniku finansowego opartego na współpracy z klientem. Po szkoleniu uczestnicy będą rozumieć rolę struktury cen, marż i warunków handlowych, swobodnie stosować je w relacji z klientem dla uzyskania lepszej efektywności swoich działań.

Dyrektorzy Sprzedaży, Dyrektorzy Handlowi, Opiekunowie kluczowych Klientów i Kierownicy Działów Sprzedaży, KAM i Przedstawiciele Handlowi

10-11.07.2018

Warszawa

Więcej…

 

ANGAŻUJĄCE WYSTĄPIENIA PUBLICZNE Z ELEMENTAMI STORYTELLINGU

Jak zbudować swoje wystąpienie aby ten swoisty „Show Time” był tak skonstruowany, by przykuwał uwagę, wzbudzał emocje, a jednocześnie był dostosowany do ekspresji naszej osobowości.

Prezesi i Członkowie Zarządu, Właściciele Firm, Politycy,  Zarządy Miast i Gmin, Dyrektorzy Handlowi, Sprzedaży, KAM, Handlowcy12-13.07.2018

Warszawa

Więcej…

NEGOCJACJE  HANDLOWE- czyli jak rozpoznawać i stosować style i techniki negocjacyjne aby osiągnąć wyznaczone cele

Warsztat Negocjacje Sprzedażowe przeprowadzi nas przez każdy element negocjacji. Rozwija wiedzę z zakresu psychologii negocjacji, charakterystyki negocjatorów.

Dyrektorzy Handlowi, Dyrektorzy Sprzedaży, Opiekunowie kluczowych Klientów,  Kierownicy Działów Sprzedaży, Przedstawiciele Handlowi10-11.07.2018

Warszawa

Więcej…

 AKADEMIA MENEDŻERA – czyli rozwój od przywództwa do mistrzostwa

Poszukując odpowiedzi na pytanie co buduje osobowość menedżera, można znaleźć wiele odpowiedzi, można także wyłonić te cechy które najczęściej charakteryzują liderów odnoszących sukces i osiągających mistrzostwo – czyli umiejętność powtarzania sukcesu. Skutecznego Menedżera można więc poznać po śladzie, jaki zostawia na swojej drodze, jako konsekwencja zarządzania zespołem, skutecznych działań oraz decyzji, które przekładają się na wzrost i wartość firmy.

Etap 3: Menedżer Liderem – Przywódcą – czyli leadership dla osiągania właściwych rezultatów

Menedżerowie wszystkich szczebli, Menedżerowie liniowi, Zarządy,Dyrekcja, Prezesi i Członkowie Zarządu, Właściciele Firm, Zarządy Miast i Gmin, Dyrektorzy Handlowi, Marketingu, Finansów, HR Sprzedaży.

12-13.07.2018

Warszawa

Więcej…

 

NEGOCJACJE SPRZEDAŻOWE- czyli jak rozpoznawać i stosować style i techniki negocjacyjne aby osiągnąć wyznaczone cele

Są negocjacje i są wojny cenowe. Warsztat Negocjacje Sprzedażowe przeprowadzi nas przez każdy element negocjacji. Rozwija wiedzę z zakresu psychologii negocjacji, charakterystyki negocjatorów.

Dyrektorzy Handlowi, Dyrektorzy Sprzedaży, Opiekunowie kluczowych Klientów, Kierownicy Działów Sprzedaży, Przedstawiciele Handlowi

10-11.07.2018

Warszawa

Więcej…

ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM – jak sprawić, żeby zespół pracowników dobrze funkcjonował, był efektywny i stale rozwijał swój potencjał?

Na sukces w obszarze zarządzania zespołem składa się kilka elementów: strategia i jasno określone cele, motywowanie, ramy działania i monitorowanie wyników, wartości oraz elementy leadershipu. Skuteczny menedżer wie, że ludzie lepiej pracują i osiągają lepsze wyniki, jeśli są zmotywowani, zaangażowani i identyfikują się z firmą.

Prezesi i Członkowie Zarządu, Właściciele Firm, Dyrektorzy, Kierownicy i wszystkie osoby zarządzające personelem18-19.07.2018

Warszawa

Więcej…

 

SPRZEDAŻ A FINANSE

To spotkanie i dyskusja pod okiem doświadczonego eksperta o wpływie cen, marży, rabatach. O kredycie kupieckim, kosztach i konsekwencjach wpływających na wartość biznesu. Sprzedaż to przede wszystkim  narzędzie budowania wartości firmy. 

Dyrektorzy Handlowi, Dyrektorzy Sprzedaży, Kierownicy ds. Klientów Kluczowych, KAM Kierownicy Działów Sprzedaży, Przedstawiciele Handlowi; Przedstawiciele Medyczni Przedstawiciele Farmaceutyczni; Doradcy Klienta i Finansowi

20.07.2018

Warszawa

Więcej…

 

Warsztat budowania strategii STOP LOOK GO® dla firm

SOP-LOOK-GO® to metodologia do zaprojektowania i wdrożenia efektywnej strategii rozwoju Firmy, uwzględniająca specyfikę branży i najlepsze rozwiązania na rynku: STOP – LOOK around – GO®

Menedżerowie, Liderzy, Prezesi i Członkowie Zarządu, Właściciele Firm, Dyrektorzy Handlowi, Sprzedaży, KAM, Handlowcy10-11.07.2018

Warszawa

Więcej…

 

FRIS®– STYLE MYŚLENIA

Nowe narzędzie rozwojowe dla menedżera, handlowca,  specjalisty HR. Pozwala zwiększyć efektywność działań pomiędzy różnymi stylami i umiejętności współpracy w grupie. Określa styl myślenia, styl działania oraz Proces Grupowy. Podnosi efektywność w procesach komunikacji, sprzedaży i zarządzania.

Menedżerowie, Handlowcy, Liderzy projektów oraz wszystkich, którzy poprzez rozwój osobowości chcą osiągać lepsze wyniki oraz rozwijać swoje umiejętności interpersonalne.

31.07.2018

Warszawa

Więcej…

 

ZARZĄDZANIE PROJEKTAMI – czyli jak efektywnie i na czas dotrzeć do zamierzonego celu

Szkolenie pomaga w efektywnym i skutecznym działaniu wdrożeniowym w każdym obszarze. Po szkoleniu uczestnicy będą potrafili zaadoptować oraz używać poszczególne elementy w zakresie, jaki wymaga prowadzony przez nich projekt.

Szefowie projektów, Osoby odpowiedzialne za projekty wewnętrzne i zewnętrzne, Product Menedżerowie, Doradcy Klienta i Finansowi, Kierownicy ds. Klientów Kluczowych – KAM

30-31.07.2018

Warszawa

Więcej…

MATEMATYKA HANDLOWA- czyli finansowe aspekty współpracy  z klientem

Szkolenie pozwoli na osiągnięcie wysokiego wyniku finansowego opartego na współpracy z klientem. Po szkoleniu uczestnicy będą rozumieć rolę struktury cen, marż i warunków handlowych, swobodnie stosować je w relacji z klientem dla uzyskania lepszej efektywności swoich działań.

Dyrektorzy Sprzedaży, Dyrektorzy Handlowi, Opiekunowie kluczowych Klientów i Kierownicy Działów Sprzedaży, KAM i Przedstawiciele Handlowi18-19.07.2018

Warszawa

Więcej…

 

INTELIFENCJA BIZNESOWA

Fascynująca dwudniowa dyskusja pod okiem doświadczonego prowadzącego o biznesie, o predyspozycjach psychicznych menadżerów, a przede wszystkim o ich sposobie myślenia, który prowadzi do bogactwa czy porażki. Szkolenie przygotowane z myślą o osobach, które planują rozpoczęcie własnego biznesu, rozpoczęły już własny biznes i szukają nowych pomysłów i inspiracji.

Menedżerowie wszystkich szczebli, Menedżerowie liniowi Zarządy, Dyrekcja, Prezesi i Członkowie Zarządu, Właściciele Firm, Zarządy Miast i Gmin, Dyrektorzy Handlowi, Marketingu, Finansów, HR Sprzedaży.18-19.07.2018

Warszawa

Więcej…

 

STORYTELLING JAKO ELEMENT WZBUDZANIA EMOCJI I BUDOWANIA ZAANGAŻOWANIA

 Podczas szkolenia uczestnicy dowiedzą się co wpływa na skuteczność storytellingu. Storytelling działa w sprzedaży i marketingu, ponieważ jest postrzegany jako sposób na „sprzedawanie bez sprzedawania”. Jest także skuteczny w wystąpieniach publicznych, prezentacjach czy  kształtowaniu relacji zawodowych. Zdecydowanie da to Państwu lepszą skuteczność przy większej satysfakcji z podejmowanych działań.

Prezesi i Członkowie Zarządu Właściciele Firm, Politycy,  Zarządy Miast i Gmin, Dyrektorzy Handlowi, Sprzedaży, KAM, Handlowcy

09.07.2018

Warszawa

Więcej…

SPRZEDAŻ A FINANSE

spotkanie, to dyskusja pod okiem prowadzącego o wpływie cen, marży, rabatach. O kredycie kupieckim, kosztach i konsekwencjach wpływających na wartość biznesu. Sprzedaż to przede wszystkim  narzędzie budowania wartości firmy. 

Dyrektorzy Handlowi, Dyrektorzy Sprzedaży, Kierownicy ds. Klientów Kluczowych, KAM Kierownicy Działów Sprzedaży, Przedstawiciele Handlowi; Przedstawiciele Medyczni Przedstawiciele Farmaceutyczni; Doradcy Klienta i Finansowi

19.07.2018

Warszawa

Więcej…

 

ZARZĄDZANIE X, Y, Z – czyli jak zarządzać najmłodszym pokoleniem na rynku

Wśród pracowników mamy już pokolenie X, pokolenie Y, niedługo na rynek wejdzie pokolenie Z. Każde z nich wychowało się w innych warunkach, ma inne oczekiwania i inaczej się komunikuje. Eksperci są zgodni- pracodawcy muszą przygotować się na zmianę pokoleniową. Zrozumieć młodsze generacje, ich potrzeby i motywację. Większość wyzwań związanych jest z komunikacją.

Menedżerowie wszystkich szczebli, Dyrektorzy,  Członkowie Zarządu, Właściciele Firm, Dyrektorzy Handlowi, HR.19-20.07.2018

Warszawa

Więcej…

 

NEGOCJACJE SPRZEDAŻOWE- czyli jak rozpoznawać i stosować style i techniki negocjacyjne aby osiągnąć wyznaczone cele

Warsztat Negocjacje Sprzedażowe przeprowadzi nas przez każdy element negocjacji. Rozwija wiedzę z zakresu psychologii negocjacji, charakterystyki negocjatorów.

Dyrektorzy Handlowi, Dyrektorzy Sprzedaży, Opiekunowie kluczowych Klientów, Kierownicy Działów Sprzedaży, Przedstawiciele Handlowi17-18.07.2018

Warszawa

Więcej…

AKADEMIA SKUTECZNEJ SPRZEDAŻY – teoria i praktyka dla osiągnięcia sukcesu.

Rozwój sił sprzedaży jest pierwszym krokiem zdobycia i ugruntowania pozycji firmy, a skutecznie działający zespół handlowy to podstawa istnienia każdej organizacji, która zajmuje się sprzedażą i obsługą posprzedażową klienta, zwłaszcza w sektorze B2B. Proponowany przez nas projekt dedykowany jest siłą sprzedaży na wszystkich stanowiskach.  Z naszych doświadczeń wynika, że największe efekty dają szkolenia wsparte wdrożeniem on the job.

ETAP 3: Zarządzanie portfelem klientów czyli jak wykorzystać potencjał tkwiący w rynku.

Dyrektorzy Handlowi,  Dyrektorzy Sprzedaży, Kierownicy ds. Klientów Kluczowych, KAM  Kierownicy Działów Sprzedaży, Przedstawiciele Handlowi  Przedstawiciele Medyczni  Przedstawiciele Farmaceutyczni Doradcy Klienta i Finansowi

 

19-20.07.2018

Warszawa

Więcej…

 

JĘZYK KORZYŚCI W SPRZEDAŻY – czyli jak rozmawiać z klientami aby stać się partnerem w kontaktach/biznesie.

Warsztat ma na celu wypracowanie u handlowców i sprzedawców umiejętności naturalnego mówienia językiem korzyści, który znacznie ułatwia przejście do zamknięcia transakcji sprzedaży, wpływa na rozwój relacji z klientem w długim okresie oraz niweluje tendencję klientów do negocjacji cenowych.

Dyrektorzy Handlowi,  Dyrektorzy Sprzedaży, Kierownicy ds. Klientów Kluczowych, KAM  Kierownicy Działów Sprzedaży,  Przedstawiciele Handlowi Przedstawiciele Medyczni  Przedstawiciele Farmaceutyczni  Doradcy Klienta i Finansowi30-31.07.2018

Warszawa

Więcej…

 

ANGAŻUJĄCE WYSTĄPIENIA PUBLICZNE Z ELEMENTAMI STORYTELLINGU

Jak zbudować swoje wystąpienie aby ten swoisty „Show Time” był tak skonstruowany, by przykuwał uwagę, wzbudzał emocje, a jednocześnie był dostosowany do ekspresji naszej osobowości.

Prezesi i Członkowie Zarządu Właściciele Firm, Politycy,  Zarządy Miast i Gmin, Dyrektorzy Handlowi, Sprzedaży, KAM, Handlowcy

26-27.07.2018

Warszawa

Więcej…

ZARZĄDZANIE PROJEKTAMI – czyli jak efektywnie i na czas dotrzeć do zamierzonego celu

Szkolenie pomaga w efektywnym i skutecznym działaniu wdrożeniowym w każdym obszarze projektowym. Po szkoleniu uczestnicy będą potrafili zaadoptować oraz używać poszczególne elementy metodologii w zakresie, jaki wymaga prowadzony przez nich projekt.

Szefowie projektów, Osoby odpowiedzialne za projekty wewnętrzne i zewnętrzne, Product Menedżerowie, Doradcy Klienta i Finansowi, Kierownicy ds. Klientów Kluczowych – KAM

30-31.07.2018

Warszawa

Więcej…

 

SIERPIEŃ

 

NEGOCJACJE  HANDLOWE- czyli jak rozpoznawać i stosować style i techniki negocjacyjne aby osiągnąć wyznaczone cele

Są Negocjacje i są wojny psychologiczne. Warsztat Negocjacje Sprzedażowe przeprowadzi nas przez każdy element negocjacji. Rozwija wiedzę z zakresu psychologii negocjacji, charakterystyki negocjatorów.

Dyrektorzy Handlowi, Dyrektorzy Sprzedaży, Opiekunowie kluczowych Klientów,  Kierownicy Działów Sprzedaży, Przedstawiciele Handlowi1-2.08.2018

Warszawa

 

MATEMATYKA HANDLOWA- czyli finansowe aspekty współpracy  z klientem

Szkolenie pozwoli na osiągnięcie wysokiego wyniku finansowego opartego na współpracy z klientem. Po szkoleniu uczestnicy będą rozumieć rolę struktury cen, marż i warunków handlowych, swobodnie stosować je w relacji z klientem dla uzyskania lepszej efektywności swoich działań.

Dyrektorzy Sprzedaży, Dyrektorzy Handlowi, Opiekunowie kluczowych Klientów i Kierownicy Działów Sprzedaży, KAM i Przedstawiciele Handlowi14-15.08.2018

Warszawa

Więcej…

 

AKADEMIA TRENERA BIZNESU

Zawiera największą dawkę biznesu w swoim programie na rynku.

Głównym celem Akademii jest praktyczne przygotowanie Uczestników do samodzielnego opracowywania i prowadzenia szkoleń przy wykorzystaniu wiedzy i doświadczeń otrzymanych w trakcie warsztatów.

ZJAZD IV: Trener Biznesu na rynku – najczęściej poszukiwane szkolenia biznesowe (przykłady gotowych szkoleń: sprzedaż i zarządzanie).

Trenerzy Biznesu, Trenerzy Wewnętrzni, Osoby, które chcą zostać trenerami lub wykorzystać te umiejętności w codziennie pracy. Trenerzy Komunikacji, którzy chcą pogłębić swoje umiejętności biznesowe

 

6-7.08.2018

Warszawa

Więcej…

 

ZARZĄDZANIE X, Y, Z – czyli jak zarządzać najmłodszym pokoleniem na rynku

Wśród pracowników mamy już pokolenie X, pokolenie Y, niedługo na rynek wejdzie pokolenie Z. Każde z nich wychowało się w innych warunkach, ma inne oczekiwania i inaczej się komunikuje. Eksperci są zgodni- pracodawcy muszą przygotować się na zmianę pokoleniową. Zrozumieć młodsze generacje, ich potrzeby i motywację. Większość wyzwań związanych jest z komunikacją.

Menedżerowie wszystkich szczebli, Dyrektorzy,  Członkowie Zarządu, Właściciele Firm, Dyrektorzy Handlowi, HR.

 

7-8.08.2018

Warszawa

Więcej…

 

INTELIFENCJA BIZNESOWA

Fascynująca dwudniowa dyskusja pod okiem doświadczonego prowadzącego o biznesie, o predyspozycjach psychicznych menadżerów, a przede wszystkim o ich sposobie myślenia, który prowadzi do bogactwa czy porażki. Szkolenie przygotowane z myślą o osobach, które planują rozpoczęcie własnego biznesu, rozpoczęły już własny biznes i szukają nowych pomysłów i inspiracji.

Menedżerowie wszystkich szczebli, Menedżerowie liniowi Zarządy, Dyrekcja, Prezesi i Członkowie Zarządu, Właściciele Firm, Zarządy Miast i Gmin, Dyrektorzy Handlowi, Marketingu, Finansów, HR Sprzedaży.20-21.08.2018

Warszawa

Więcej…

 

NEGOCJACJE SPRZEDAŻOWE- czyli jak rozpoznawać i stosować style i techniki negocjacyjne aby osiągnąć wyznaczone cele

Warsztat Negocjacje Sprzedażowe przeprowadzi nas przez każdy element negocjacji. Rozwija wiedzę z zakresu psychologii negocjacji, charakterystyki negocjatorów.

Dyrektorzy Handlowi, Dyrektorzy Sprzedaży, Opiekunowie kluczowych Klientów, Kierownicy Działów Sprzedaży, Przedstawiciele Handlowi16-17.08.2018

Warszawa

Więcej…

ZARZĄDZANIE PROJEKTAMI – czyli jak efektywnie i na czas dotrzeć do zamierzonego celu

Szkolenie pomaga w efektywnym i skutecznym działaniu wdrożeniowym w każdym obszarze. Po szkoleniu uczestnicy będą potrafili zaadoptować oraz używać poszczególne elementy w zakresie, jaki wymaga prowadzony przez nich projekt.

Szefowie projektów, Osoby odpowiedzialne za projekty wewnętrzne i zewnętrzne, Product Menedżerowie, Doradcy Klienta i Finansowi, Kierownicy ds. Klientów Kluczowych – KAM

30-31.08.2018

Warszawa

Więcej…

D3+BAI®-BADANIE OSOBOWIŚCI

Jest najbardziej czułym narzędziem diagnostycznym do badania osobowości na świecie, łączy w sobie 4 analizy: DISC®, TEAMS, VALUES, BAI oraz ocenę 360°. Badamy nie tylko zachowania, które da się zaobserwować (DISC®), ale też to, co jest poniżej poziomu „wody”, czego nie widać a co wpływa na zachowania (role zespołowe, wartości, wewnętrzne motywacje).

Menedżerowie, Handlowcy, Liderzy projektów oraz wszystkich, którzy poprzez rozwój osobowości chcą osiągać lepsze wyniki oraz rozwijać swoje umiejętności interpersonalne.

17.08.2018

Warszawa

[su_note note_color=”#d941