Wirtualny Członek Zarządu®

To certyfikowany program stałej współpracy dedykowany dla Zarządów, Menedżerów, Właścicieli firm. Celem programu jest osiąganie celów biznesowych firmy, wsparcie liderów w ocenie otoczenia rynkowego, zwiększenie skuteczności decyzji, polepszenie komfortu pracy oraz rozwój osobisty. Pomagamy właścicielom i  menedżerom podejmować skuteczne decyzje! Program opiera się w  równym stopniu na  wiedzy i doświadczeniu w zarządzaniu prowadzących projekt, zaufaniu, jak również na  najnowszych badaniach dotyczących skuteczności podejmowania decyzji.

Biorąc pod uwagę presję otoczenia oraz konieczność podejmowania wielu decyzji, warto zadać sobie pytanie, z kim na co dzień może porozmawiać  Właściciel,  Menedżer lub Lider firmy o swoim biznesie?

Wirtualny Członek Zarządu® to program współpracy dla  Właścicieli i Zarządów, pełne wsparcie doradcze, osobiste i firmowe zawierające:

  • Rozmowy i decyzje w  biznesie – kierunek, rozwój, możliwości,
  • Wspieranie procesu podejmowania skutecznych decyzji*
  • Budowanie i omawianie strategii oraz  kierunków działania,
  • Operacyjne konsultacje w ramach rozwiązywanych problemów,
  • Kreowanie rozwiązań, proponowanie alternatyw,
  • Inicjowanie i konsultowanie projektów,
  • Wsparcie jak kształtować relacje z centralą firmy i/lub oddziałami w korporacji?
  • Coaching zarządczy i rozwój Leadership’u – indywidualna praca z osobami,
  • Praca nad wizerunkiem osób zarządzających i Personal Branding,
  • Przeprowadzanie sparingów biznesowych,
  • Trudne sytuacje w zarządzaniu i biznesie,
  • Wsparcie w planowaniu sukcesji i  rozwoju w firmie właścicielskiej?
  • Doradztwo personalne,
  • Wsparcie w procesach optymalizacji i restrukturyzacji,
  • Praca z użyciem różnych metodologii.

Projekt opiera się na badaniach noblisty Daniela Kahnemana dotyczących skuteczności podejmowanych decyzji. Wychodząc od umiejętności wygenerowania wielości  wyborów, przechodzimy do kilku policzalnych opcji – gdzie przynajmniej jedna opinia powinna być z zewnątrz, do końcowej samodzielnej decyzji lidera czy osoby zarządzającej.

Wirtualny Członek Zarządu® to współpraca zarządcza – doradztwo, mentoring i konsultacje w ramach stałej współpracy z zarządem w toku bieżących działań. Podejmowanie skutecznych decyzji opiera się na pięciu krokach:

  1. Umiejętność znajdowania wielu różnych opcji rozwiązań
  2. Umiejętność redukowania wielości do policzalnej ilości rozwiązań
  3. Umiejętność korzystania z głosu zewnętrznego doradcy
  4. Podjęcia decyzji przez lidera
  5. Gotowości weryfikacji podjętej decyzji

Program Wirtualny Członek Zarządu® daje Właścicielom/Zarządom fachowe wsparcie,  możliwość rozmów o biznesie w dowolnej kwestii, większą pewność,  komfort pracy i poczucie dobrego kierunku, a przez to łatwiejsze osiąganie wyników. Co tak na prawdę więc to oznacza?:

  • Pracujemy jako członek zespołu w ważnych problemach, spotkaniach, negocjacjach
  • Konsultujemy decyzje, stawiamy własne propozycje, wspieramy osiąganie celów organizacji
  • Inicjujemy lub bierzemy udział w projektach firmowych
  • Bierzemy udział w  podsumowaniach wyników i wyciąganiu wniosków – co z tego wynika?
  • Przynosimy nowe rozwiązania
  • Dajemy wsparcie indywidualne i rozwojowe
  • Możesz zadać jakiekolwiek pytanie w każdej kwestii

„Program operacyjnej współpracy dla Zarządu – 4Value przekłada się na działania wychodzące poza doświadczenia firmy i ograniczenia branży, dając impuls do ciągłego rozwoju i wzrostu ponad rynek”.

Przemysław Januszko Prezes Zarządu IGEPA Polska

ZOBACZ TAKŻE: Akademia Leadershipu

Zapraszam serdecznie: Andrzej Kochanek

andrzej