Interim Management

– to rozwiązanie dla firm, które poszukują doświadczonych menedżerów lub konsultantów do przeprowadzenia określonych działań w firmie w ustalonym czasie. Rozwiązanie często wspierające firmę w okresach zmian i przeobrażeń, realizacji dużych wyzwań lub reorganizacjach.

Przykładowe zadania prowadzone w ramach Interim Management:
  • Restrukturyzacja firmy dla całości lub wybranych obszarów
  • Podniesienie wartości firmy, przygotowanie do sprzedaży
  • Fuzje i przejęcia, poszukiwanie partnerów do współpracy
  • Budowa i prowadzenie zespołów handlowych w określonym czasie
  • Analiza i diagnoza kultury organizacyjnej, wdrożenie nowej struktury
  • Optymalizacja produkcji
  • Zwiększenie zasięgu i efektywności sprzedaży
  • Obniżenie kosztów
Firma 4VALUE współpracuje z grupą doświadczonych Menedżerów i Konsultantów, którzy są gotowi podjąć się wyzwań w poszukiwanym zakresie. Najczęściej poszukiwane stanowiska w tym zakresie:
  • Prezes Zarządu/ Dyrektor Zarządzający
  • Dyrektor Sprzedaży
  • Menedżer Projektów
  • Menedżer HR
  • Menedżer Optymalizacji
  • Audytor Finansowy
Zajmujemy się także rekrutacją osób na projekty oraz wsparciem doradczym zarówno ich (interim’ów) jak i Właścicieli/Zarząd, w trakcie trwanie procesu.

 Korzyści dla Firmy:

  • Szybkie efekty w procesach optymalizacji lub restrukturyzacji
  • Rozwinięcie nowego know-how w firmie
  • Wzrost rentownej sprzedaży
  • Rozwój kadry zarządzającej firmy
  • Przygotowanie pod dalsze zarządzanie
  • Monitoring i kontrola procesu
  • Znajomość realnych kosztów
  • Możliwość dalszej współpracy, po przekazaniu zarządzania w formie doradczej
  • Brak długoterminowych zobowiązań

Polecamy także do przejrzenia certyfikowanego programu: Wirtualny Członek Zarządu®. 

ZAPRASZAM DO WSPÓŁPRACY: Andrzej Kochanek – Dyrektor Generalny

Zapytaj o Projekt!