Interim Management – to rozwiązanie dla firm, które poszukują doświadczonych menedżerów lub konsultantów do przeprowadzenia określonych działań w firmie w ustalonym czasie. Rozwiązanie często wspierające firmę w okresach zmian i przeobrażeń, realizacji dużych wyzwań lub reorganizacjach.
Przykładowe zadania prowadzone w ramach Interim Management:
  • Restrukturyzacja firmy dla całości lub wybranych obszarów
  • Podniesienie wartości firmy, przygotowanie do sprzedaży
  • Fuzje i przejęcia, poszukiwanie partnerów do współpracy
  • Budowa i prowadzenie zespołów handlowych w określonym czasie
  • Analiza i diagnoza kultury organizacyjnej, wdrożenie nowej struktury
  • Optymalizacja produkcji
  • Zwiększenie zasięgu i efektywności sprzedaży
  • Obniżenie kosztów
Firma 4VALUE współpracuje z grupą doświadczonych Menedżerów i Konsultantów, którzy są gotowi podjąć się wyzwań w poszukiwanym zakresie. Zajmujemy się także rekrutacją osób na projekty oraz wsparciem doradczym zarówno ich jak i Właścicieli/Zarząd, w trakcie trwanie procesu.
Polecamy do przejrzenia certyfikowanego programu: Wirtualny Członek Zarządu®. 
 Z drugiej strony Interim Management to wyzwanie dla kadry menedżerskiej i konsultantów powołanych do firmy do  osiągnięcia określonych celów i wykonania zdefiniowanych zadań wymagających  kwalifikacji na z góry określony czas.
Korzyści dla Firmy:
  • Doświadczenie ekspertów
  • Import nowego  know-how
  • Przygotowanie pod dalsze zarządzanie
  • Monitoring i kontrola procesu
  • Znajomość realnych kosztów
  • Brak długoterminowych zobowiązań

ZAPRASZAM DO WSPÓŁPRACY: Andrzej Kochanek – Dyrektor Generalny