Przeznaczenie
- dla niezależnych serwisów, np. RTV, komputerowych, AGD
- dla grup serwisów, np. serwis główny plus punkty serwisowe
- dla serwisantów pracujących w punktach serwisowych
- dla serwisantów mobilnych pracujących u klientów
Technologia
- dostęp do systemu przez przeglądarkę internetową
- technologia wykonania Microsoft ASP.NET, baza danych SQL Oracle
- system instalowany na lokalnym serwerze w serwisie
Naprawy
- możliwość zgłoszenia naprawy przez Internet
- rejestracja przyjęcia sprzętu w serwisie
- rejestracja danych klienta
- rejestracja etapów naprawy
- łatwe dopisywanie części do naprawy
- zintegrowanie zakończenia naprawy lub wydania sprzętu z dokumentem magazynowym (WZ), dokumentem sprzedaży (faktura VAT) i paragonem fiskalnym
- rejestracja wydania sprzętu, sposobu wysyłki (odbiór osobisty, kurier)
- możliwość sprawdzenia stanu naprawy przez Internet
Magazyny
- dowolna liczba magazynów
- pełna dokumentacja ruchów magazynowych (dokumenty magazynowe wejść i wyjść)
- powiązanie dokumentów magazynowych z naprawami
Sprzedaż
- obsługa sprzedaży usług (naprawy, konserwacje, ekspertyzy)
- obsługa sprzedaży części zamiennych i akcesoriów
- wystawianie faktur VAT, korekt faktur VAT
- współpraca z drukarkami fiskalnymi
- powiązanie dokumentów sprzedaży z naprawami
Raporty
- raporty wykonanych napraw i zużytych części
- raporty sprzedaży usług, części i akcesoriów
- raporty stanów magazynowych na dowolny dzień
- raporty magazynowe wg dokumentów, wg pozycji na dokumentach
- możliwość eksportu danych w formacie Excel
Administracja
- indywidualne loginy i hasła użytkowników
- zaawansowany system uprawnień
- definiowanie firm serwisowych, modeli sprzętu, części zamiennych
- elastyczna struktura cen sprzedaży części i akcesoriów
Moduł integracji z systemem Panasonic Pananet
- wykonany przy współpracy z Panasonic Marketing Europe i twórcami korporacyjnego systemu Pananet, zaakceptowany przez Dział Serwisu Panasonic w Europie i Polsce
- wykorzystuje interfejs DSDF wg specyfikacji Panasonic’a i usługi webowe
- obsługuje automatyczne pobieranie zgłoszeń serwisowych z systemu Pananet do D3
- obsługuje automatyczne wysyłanie danych opisujących naprawę na różnych etapach naprawy z D3 do Pananet
- obsługuje automatyczne pobieranie do D3 statusów napraw ustawionych przez systemy Pananet i SAP
- obsługuje składanie zamówień na części z poziomu D3
Komunikacja z innymi systemami
- generowanie plików raportowych wg specyfikacji gwarantów JVC, Sharp, Toshiba, Philips.
- generowanie plików raportowych wg specyfikacji QuadraZapytaj o Projekt!